וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכל נדקרה למוות על ידי בעלה: "רצתה להביא אור ושמחה לעולם"

בני משפחתה של מיכל סלה בת ה-32 שאותרה ללא רוח חיים כשבעלה לצדה במצב קשה התקשו לקבל את הבשורה הקשה. סלה, אם לתינוקת בת שמונה חודשים עסקה בעבודה סוציאלית והכירה את בעלה במסגרת עבודתם עם נוער בסיכון בירושלים. "נלקחה חתיכה מהנשמה שלעולם לא תשוב"

צילום: רוני כנפו

החשד לרצח במוצא - עדכונים אחרונים

  • מיכל סלה, אם לתינוקת בת 8 חודשים היא הנרצחת במוצא
  • בעלה שחשוד בדקירתה למוות והניסיון התאבדות מאושפז במצב קשה
  • אחותה של מיכל: "נלקחה לי חתיכה מהנשמה שלעולם לא תחזור"
  • בית משפט השלום בירושלים ידון בהארכת מעצרו בהיעדרו
  • הלוויתה של סלה תיערך בשעה 15:30 בבית זית

מיכל סלה בת ה-32 ממושב בית זית, היא האישה שנדקרה למוות אתמול (חמישי) במוצא על ידי בעלה שניסה לשים קץ לחייו. כוחות רבים של משטרה הגיעו אמש לבית המשפחה במוצא והחלו בחקירת המקרה. הלוויתה של סלה תיערך היום (שישי) בשעה 15:30 בבית זית.

גורם המעורה בחקירה סיפר כי החשוד, המאושפז עדיין בבית החולים הדסה עין כרם במצב קשה, הביא את בתם התינוקת בת שמונת החודשים לבית השכנים כשהוא פצוע ולאחר מכן התמוטט במקום. השוטרים טענו כי בני הזוג לא היו מוכרים למשטרה ולא דווח בעבר על אלימות מצד החשוד. בית משפט השלום בירושלים ידון הבוקר (שישי) בהארכת מעצרו בהיעדרו.

סלה עבדה כעובדת סוציאלית במרכז הכלה חינוכי בירושלים. דניאלה סלה, אימא של מיכל סיפרה כי "לפני הרבה מאוד שנים מיכל אמרה לי שהיא יודעת מה התפקיד שלה בעולם - לשמח אנשים. שנים אחר כך היא בחרה במקצוע שדרכו תוכל לעזור לזולת להביא אור ושמחה לעולם".

מיכל סלה, שנרצחה במוצא על פי החשד על ידי בעלה. באדיבות המשפחה
"האמינה שחיוך אמיתי יכול לשנות עולמות של אדם". סלה/באדיבות המשפחה

לילי בן עמי, אחותה של מיכל סיפרה על אישה טובת לב ומלאת אהבה. "אחותי האהובה היתה טובת לב, מלאת נתינה, יצירתית, יפה מבחוץ ומבפנים. בכל שיחה עם כל אדם קרוב או רחוק - היא מיד התגייסה לעזור מכל הלב ולתת מחכמתה ומעצותיה הטובות. אמש הלכתי איתה לסדנת נשים רוחנית במושב, בתומה היא ניגשה למנחה והציעה לה דרכים להגדיל את קהלי היעד שלה ולפתוח למשל סדנאות גם לגברים ולזוגות".

נגה סלה, אחותה הצעירה של מיכל סיפרה כי "בכל יומולדת היא היתה כותבת לי מכתב עם ציטוטים מעצימים. אחד המשפטים שהיא כתבה לי מלווה אותי כל חיי והוא 'המסע הזה טומן בתוכו אור צבע וטוב, רק קחי וחייכי'. מיכל האמינה שחיוך אמיתי יכול לשנות עולמות של אדם. היא היתה הכל בשבילי. נלקחה לי חתיכה מהנשמה שלעולם לא תחזור".

אביהוא סלה, אחיה הצעיר של מיכל: "מיכל היתה אדם רוחני ועמוק, מלאה באור ופיזרה סביבה אהבה. היא היתה אחות תומכת ואוזן קשבת בעבורי ועדין אני לא מעכל את מה שקרה".

"אני ואשתי ניסינו להתאבד. קחי את הילדה"

השכן שהגבר התמוטט בפתח ביתו סיפר: "באתי הביתה וראיתי פתאום גבר שרוע על מפתן דלתי, שוכב על הרצפה, מכוסה בשמיכה. ממה שראיתי היו קצת סימני דם. שאלתי אותו מה הוא עושה פה. הוא אמר 'אני צריך עזרה או תעזרו לי'. נכנסתי הביתה ואז אני רואה את אשתי עם תינוקת בת כשנה יושבת על הרצפה. שאלתי מה קרה ומי זה, אמרה 'אני לא יודעת פתאום הוא דפק לי בדלת ופתחתי את הדלת והוא אומר לי 'אני ואשתי ניסינו להתאבד. קחי את הילדה'".

הסכן הוסיף כי "אשתי נבהלה וסגרה את הדלת כדי לחשוב מה עושים עם הילדה. ואז התקשרנו למשטרה ובינתיים טיפלנו בילדה. לקח זמן להבין שיש מצב של גבר ששוכב בכניסה לדירה ואומר שהוא ואשתו ניסו להתאבד. אשתי אמרה לי שהוא אמר שהוא דייר של המשפחה בקומה העליונה אז התקשרנו אליהם ואמרו שזה זוג ששכר את הדירה למטה לפני איזה חודש. המשטרה הגיעה תוך כמה דקות. אחרי שהלבשנו וטיפלנו בילדה באה פרמדיקית ולקחה אותה. כשהורידו את השמיכה ראיתי סימנים של שיסוף".

חשד לרצח במוצא: זירת התקרית. רוני כנפו
זירת החשד לרצח במוצא, הבוקר/רוני כנפו

אחת השכנות, אני ליבר, סיפרה כי "שמעתי המון רעש, אז אני עליתי למעלה לקומה השנייה הסתכלתי מתוך החלון הקטן שבדלת רק לראות מה קורה וראיתי שיש מישהו על הרצפה ושמד"א נמצאים שם. ביקשתי שיגידו לי מה קורה כאן ואמרו לי 'תיכנסי פנימה'".

אחד השכנים סיפר כי "ראיתי איך מוציאים את התינוקת, זה היה קשה מאוד". השכן הגר בסמוך לבני הזוג שעברו להתגורר במקום לפני כחודש הוסיף כי "הייתי באמצע מקלחת לילדה שלי ושמעתי צעקה. לא ייחסתי לזה חשיבות אבל עכשיו בדיעבד אני מבין שזה כנראה היה בזמן האירוע". הוא הוסיף כי אם האישה, שגרה ליד בני הזוג, הגיעה לבית מיד לאחר האירוע צעקה וביקשה מהשוטרים להיכנס פנימה.
"פרמדיק מד"א שהגיע לזירה סיפר כי "התינוקת שהייתה בבית הועברה לטיפול המשטרה. היא הייתה רגועה למדי ולא נפגעה". לדבריו, "בני הזוג נמצאו שכובים על הרצפה עם סימני פציעה רבים בכל חלקי גופם".

מיכל סלה, שנרצחה במוצא על פי החשד על ידי בעלה. באדיבות המצולמים
"נלקחה לי חתיכה מהנשמה שלעולם לא תחזור". סלה/באדיבות המצולמים

איגוד העובדים הסוציאליים מסר כי הוא מבכה על מותה של מיכל סלה. "המאבק באלימות כלפי נשים, תופעה שהפכה לצערנו למגיפה, חייב לקבל תקציבים ולהעלות הילוך - בחינוך, במניעה, איתור והנגשת השירותים. בשנה שעברה הציגה הממשלה תוכנית לאומית למיגור אלימות כלפי נשים אך הרשויות ממשיכות להיכשל בלהגן עליהן ועלינו. הגיע הזמן לשים סוף להבטחות סרק ולהקים מערך לאומי מיוחד לטיפול באלימות במשפחה".

(עדכון ראשון: 8:30)

חשד לרצח במוצא: זירת התקרית. רוני כנפו
עגלת התינוקת מחוץ לבית המשפחה במוצא, הבוקר/רוני כנפו
חשד לרצח במוצא: זירת התקרית. רוני כנפו
זירת החשד לרצח במוצא, הבוקר/רוני כנפו
בית המשפחה במוצא שבו נדקרה למוות מיכל סלה על ידי בן זוגה, 4.10.2019. רוני כנפו, אתר רשמי
זירת החשד לרצח במוצא, הבוקר/אתר רשמי, רוני כנפו
הזירה בה אותרה גופת אישה בירושלים 3 באוקטובר 2019. דוברות משטרת ישראל
זירת החשד לרצח במוצא, אתמול/דוברות משטרת ישראל
  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • מוצא
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully