וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשד לרצח במוצא: הגבר לקח את התינוקת לשכנים לאחר שניסה להתאבד - והתמוטט

המשטרה ממשיכה בחקירת דקירתה למוות של אישה בת 32 בביתה, ככל הנראה בידי בן זוגה בן ה-25 שניסה לשים קץ לחייו ונפצע קשה. "מדובר בזוג צעיר שעבר להתגורר כאן לפני כחודש", סיפר אחד השכנים. במשטרה לא התקבלו בעבר דיווחים על אלימות מצד בן הזוג

צילום: מד"א, עריכה: ליר שפיגלר

כוחות משטרה רבים הגיעו אמש (חמישי) לבית המשפחה במוצא בו אם לתינוקת, אישה בת 32, נמצאה ללא רוח חיים עם סימני דקירה ובן זוגה בן ה-25 שכוב לצידה במצב קשה. גורם המעורה בפרטי החקירה, ממנה עולה חשד כי בן הזוג דקר למוות את האישה וניסה לשים קץ לחייו, אמר כי החשוד הביא את התינוקת לשכנים כשהוא פצוע ואחרי זה התמוטט במקום. החשוד הובא לבית החולים הדסה עין כרם שבירושלים במצב לא יציב.

"ראיתי איך מוציאים את התינוקת, וזה היה קשה", סיפר דן, שכן הגר בסמוך לבני הזוג שעברו להתגורר במקום לפני כחודש. "הייתי באמצע לקלח את הילדה שלי ושמעתי צעקה. לא ייחסתי לזה חשיבות אבל עכשיו בדיעבד אני מבין שזה כנראה היה בזמן האירוע". הוא הוסיף כי אם האישה, שגרה ליד בני הזוג, הגיעה לבית מיד לאחר האירוע צעקה וביקשה מהשוטרים להיכנס פנימה.

פרמדיק מד"א שהגיע לזירה סיפר כי "התינוקת שהייתה בבית הועברה לטיפול המשטרה. היא הייתה רגועה למדי ולא נפגעה". לדבריו, "בני הזוג נמצאו שכובים על הרצפה עם סימני פציעה רבים בכל חלקי גופם".

הזירה בה אותרה גופת אישה בירושלים 3 באוקטובר 2019. דוברות משטרת ישראל
"הגבר מסר את התינוק לשכנים, והתמוטט". זירת האירוע במוצא, אמש/דוברות משטרת ישראל

שי נחמן, מפקד תחנת הראל במשטרה, סיפר כי בזירה נמצאה סכין וכי "החוקרים כרגע במקום ואוספים ממצאים. יש גם חוקרים של המעבדה הפלילית שאוספים ראיות בזירה". מפקד התחנה הדגיש: "מחקירה ראשונית עולה חשד לרצח וניסיון התאבדות".

צוות מד"א שהגיע למקום פינה את הצעיר לבית החולים הדסה עין כרם, משם נמסר כי הוא "פונה אל יחידת הטראומה עם סימני דקירה על גופו. מצבו קשה ולא יציב, מונשם ומורדם".

עוד בוואלה!

חשד לרצח במוצא: אם לתינוקת נדקרה למוות במוצא; בן זוגה במצב קשה

לכתבה המלאה
שוטרים בזירה בה אותרה גופת אישה בירושלים 3 באוקטובר 2019. מאיה הורודניצ'אנו
שוטרים בזירת האירוע, אמש/מאיה הורודניצ'אנו

פרמדיק מד"א נוסף, ישראל וינגרטן, סיפר: "כשהגענו ראינו בבית אישה כבת 30 מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה, היא הייתה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותה. גבר כבן 25 שכב מעורפל הכרה, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים כשמצבו קשה".

(עדכון ראשון בשעה 21:51 בתאריך 3.10.19)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully