וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשד לרצח במוצא: "הוא הביא את התינוקת ואמר: 'אני ואשתי ניסינו להתאבד'"

שכניה של מיכל סלה בת ה-32 שנדקרה למוות על ידי בעלה שחזרו את רגעי האימה, כשהגבר דפק על דלת ביתם עם פצעי דקירה עם בתו התינוקת בידיו. "טיפלתי בה והיא הייתה שקטה עם כתמי דם מפצעי הוריה". אחותה של סלה אמרה כי "אם זה קרה למשפחתנו זה יכול לקרות לכולם"

צילום: רוני כנפו

החשד לרצח במוצא | כל הפרטים:

  • מיכל סלה, אם לתינוקת בת 8 חודשים היא הנרצחת במוצא
  • בעלה שחשוד בדקירתה למוות והניסיון התאבדות מאושפז במצב קשה
  • אחותה של מיכל: "נלקחה לי חתיכה מהנשמה שלעולם לא תחזור"
  • בית משפט השלום בירושלים ידון בהארכת מעצרו בהיעדרו
  • הלוויתה של סלה התקיימה בבית זית

שכניה של מיכל סלה בת ה-32 שנדקרה למוות ביישוב מוצא על ידי בעלה שחזרו הבוקר (שישי) את רגעי האימה, כשהבעל שניסה לשים קץ לחייו דפק על דלת ביתם כשהוא אוחז בבתו התינוקת. בעלה של סלה מאושפז באורח קשה בבית החולים הדסה עין כרם. סלה הובאה היום למנוחות בבית העלמין בבית זית.

מעצרו של החשוד ברצח הוארך עד ליום חמישי. עו"ד עידן גמליאלי שמייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את החשוד אמר כי "מדובר בטרגדיה נוראית. החשוד מאושפז בבית החולים במצב קשה כשהוא מורדם ומונשם ולכן בשלב זה גרסתו לא נשמע. לאחר שמצבו הרפואי ישתפר נוכל ללמוד את גרסתו להשתלשלות האירועים ולבחון את המשך צעדינו".

אתמול בשעות הערב דפק החשוד על דלת בית שכניו כשהוא דקור ובידו בתו בת שמונת החודשים.
השכנה שאליה הגיע החשוד סיפרה כי "פתחתי את הדלת וראיתי גבר עטוף בשמיכה או סדין, מחזיק תינוקת ויושב על הרצפה ליד הדלת ונשען על הקיר. אמר 'אני צרך עזרה, תביאי כוס מים ותקחי את הילדה. הבאתי לו מים ולקחתי את הילדה ושאלתי מה קרה. אמר 'אני ואשתי ניסינו להתאבד'".

בית המשפחה במוצא שבו נדקרה למוות מיכל סלה על ידי בן זוגה, 4.10.2019. רוני כנפו, אתר רשמי
בית המשפחה במוצא, הבוקר/אתר רשמי, רוני כנפו

השכנה סיפרה כי התקשרה למשטרה שיצרה קשר עם מד"א. "הגיעו כ-15 אנשים ואני טיפלתי בילדה. ילדה נחמדה ושמחה. הוא היה פצוע, הוא נראה בסדר גמור מבחינת השיח, לא נראה נסער או מבולבל. נראה אדם במצוקה שמבקש עזרה ולאט לאט הבנתי שהוא איבד את ההכרה. היא לא היתה לבושה רק עם חולצה מגואלת בדם. נתתי לה לשתות ולאכול. היתה מאוד תקשורתית ונחמדה. ואז שמעתי שמצאו את הגופה של אימא שלה. התינוקת היתה עליו מלאת דם מהפציעות שגרם לעצמו".

בעלה של השכנה שהגיע מעט מאוחר יותר סיפר: "באתי הביתה וראיתי פתאום גבר שרוע על מפתן דלתי, שוכב על הרצפה, מכוסה בשמיכה. ממה שראיתי היו קצת סימני דם. שאלתי אותו מה הוא עושה פה. הוא אמר 'אני צריך עזרה או תעזרו לי"'. נכנסתי הביתה ואז אני רואה את אשתי עם תינוקת בת כשנה יושבת על הרצפה. שאלתי מה קרה ומי זה, אמרה 'אני לא יודעת פתאום הוא דפק לי בדלת ופתחתי את הדלת והוא אומר לי 'אני ואשתי ניסינו להתאבד. קחי את הילדה'".

חשד לרצח במוצא: זירת התקרית. רוני כנפו
עגלת התינוקת מחוץ לבית המשפחה, היום/רוני כנפו

השכן הוסיף כי "אשתי נבהלה וסגרה את הדלת כדי לחשוב מה עושים עם הילדה. ואז התקשרנו למשטרה ובינתיים טיפלנו בילדה. לקח זמן להבין שיש מצב של גבר ששוכב בכניסה לדירה ואומר שהוא ואשתו ניסו להתאבד. אשתי אמרה לי שהוא אמר שהוא דייר של המשפחה בקומה העליונה אז התקשרנו אליהם ואמרו שזה זוג ששכר את הדירה למטה לפני איזה חודש. המשטרה הגיעה תוך כמה דקות. אחרי שהלבשנו וטיפלנו בילדה באה פרמדיקית ולקחה אותה. כשהורידו את השמיכה ראיתי סימנים של שיסוף".

סלה עבדה כעובדת סוציאלית במרכז הכלה חינוכי בירושלים. דניאלה סלה, אימא של מיכל סיפרה כי "לפני הרבה מאוד שנים מיכל אמרה לי שהיא יודעת מה התפקיד שלה בעולם - לשמח אנשים. שנים אחר כך היא בחרה במקצוע שדרכו תוכל לעזור לזולת להביא אור ושמחה לעולם".

מיכל סלה, שנרצחה במוצא על פי החשד על ידי בעלה. באדיבות המשפחה
"בחרה לעזור לזולת להביא אור ושמחה לעולם". מיכל סלה/באדיבות המשפחה

לילי בן עמי, אחותה של מיכל סיפרה כי "אחותי הצעירה נקטפה מאיתנו באכזריות כשהיא בת 32 בלבד. סיימה תואר שני בעבודה סוציאלית בעברית. היא היתה משקית ת"ש בצבא ועבדה כמנחת מרכז הכלה בבית ספר יסודי. כל החיים שלה היו רק נתינה ועזרה לזולת. כל בן אדם שראתה רק רצתה לעזור וללתת בן אם זר ובין אם קרוב. ילדה של אושר ושמחה".

בן עמי הדגישה כי "אם זה קרה למשפחה שלנו זה יכול לקרות בכל מקום, קרה לנו הקשה מכל. היא השאירה אחריה את הבת שלה בת 8 חודשים, עדיין יונקת. האסון הזה חוצה מעמדות ואז זה קרה צריך לשים סימני שאלה מה המדיניות של המדינה איך עוצרים את האלימות הזו".

משפחת סלה מתכנסת לאחר מות מיכל סלה, שנדקרה על פי החשד בידי בן זוגה במוצא, 4 באוקטובר 2019. רוני כנפו
אחיה של סלה, היום/רוני כנפו

נגה סלה, אחותה הצעירה של מיכל סיפרה כי "מיכלי תמיד השאירה לי מכתבים בכל מקום. חזרתי מהטיול בהפתעה והיו לי מלא שלטים בחדר. וזה היחידי שנשאר. היא היתה כותבת ברכה לכל אחד בכתב יד ביום הולדת שלו".

אביהוא, אחיה הצעיר של מיכל סיפר כי הוא "עדיין לא מצליח לעכל את מה שהתבשר לי אתמול בלילה. קשה לי לחשוב על זה שלפני כמה ימים אכלנו ארוחת חג. קשה לי לדבר עליה בלשון עבר. היתה אדם רוחני, אדם של אהבה. היא היתה יותר מאחות".

חברתה של מיכל סיפרה כי "דיברתי איתה ביום רביעי, והיא היתה שמחה. רק אור ואהבה היא הפיצה,היא אהבה לטייל ולחוות דברים והייתה אדם שמח. הרצח בא לנו בהפתעה. ערב לפני זה אני והיא הלכנו לערב נשים במושב. ערב רוחני ובסופו מיכל כהרגלה תפסה את המנחה ונשארה איתה עוד חצי שעה. ואמרה לה שהסדנה מדהימה. כל בן אדם שפגשה חיפשה איך מרצונה לבוא ולעזו והסיעה אותי הביתה. קטפו אותה מאיתנו, תלשו אותה מהחיים שלנו. את הבת שלה נאהב אותה כמו שמיכל אהבה אותה. משהו ממיכל שנשאר איתנו כל החיים".

(עדכון ראשון 11:35)

  • עוד באותו נושא:
  • מוצא
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully