וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חבריו של החשוד ברצח אשתו: "קשה להאמין, הכרנו איש רגיש וחכם"

בבית החולים עדיין מאושפז הגבר החשוד ברצח מיכל סלה בת ה-32, וניסה לשים קץ לחייו בדקירות סכין. החשוד, שמעצרו הוארך בשבעה ימים, הגיע פצוע לבית שכניו וביקש שישמרו על בתו התינוקת שהייתה מגואלת בדם. "הוא היה אחד שמדברים איתו, ממש לא אלים", סיפרו חבריו

צילום: רוני כנפו

חבריו של הגבר החשוד ברצח אשתו מיכל סלה הופתעו מהידיעה על המקרה, שהתרחש אמש (חמישי) בביתם שבמוצא. סלה בת ה-32, אם לתינוקת בת כשמונה חודשים, אותרה ללא רוח חיים בדירתה והובאה היום למנוחות בבית זית. על פי החשד, בעלה דקר אותה למוות וניסה לשים קץ לחייו. הוא מאושפז בבית החולים הדסה עין כרם במצב קשה.

חבריו של החשוד סיפרו עליו כי הכירו אותו כ"איש רגיש, חכם ואחד כזה שמדברים איתו. ממש לא אלים, בחור טוב. הוא עבד בעבר באבטחה בבאר שבע, ולפני כמה שנים עזב את העיר". חברו הוסיף כי "לא האמנתי איך זה יכול לקרות, אני הכרתי אותו כאיש נחמד וטוב לב, תמיד רגוע".

מעצרו של הגבר הוארך בשבעה ימים בדיון שנערך בהעדרו. עו"ד עידן גמליאלי, המייצג את החשוד מטעם הסניגוריה הציבורית, אמר כי "מדובר בטרגדיה נוראית. החשוד מאושפז בבית החולים במצב קשה כשהוא מורדם ומונשם, ולכן בשלב זה גרסתו לא נשמע. לאחר שמצבו הרפואי ישתפר נוכל ללמוד את גרסתו להשתלשלות האירועים ולבחון את המשך צעדינו".

מיכל סלה, שנרצחה במוצא על פי החשד על ידי בעלה. באדיבות המשפחה
"התפקיד שלה בעולם - לשמח אנשים". מיכל סלה/באדיבות המשפחה

שכניהם של בני שחזרו הבוקר את רגעי האימה. אתמול בשעות הערב דפק החשוד על דלת בית שכניו כשהוא דקור ובידו בתו בת שמונת החודשים. השכנה שאליה הגיע החשוד סיפרה: "פתחתי את הדלת וראיתי גבר עטוף בשמיכה או סדין, מחזיק תינוקת ויושב על הרצפה ליד הדלת ונשען על הקיר. אמר 'אני צרך עזרה, תביאי כוס מים ותקחי את הילדה. הבאתי לו מים ולקחתי את הילדה ושאלתי מה קרה. אמר 'אני ואשתי ניסינו להתאבד".

השכנה סיפרה כי התקשרה למשטרה שיצרה קשר עם מד"א. "הגיעו כ-15 אנשים ואני טיפלתי בילדה. ילדה נחמדה ושמחה. הוא היה פצוע, הוא נראה בסדר גמור מבחינת השיח, לא נראה נסער או מבולבל. נראה אדם במצוקה שמבקש עזרה ולאט לאט הבנתי שהוא איבד את ההכרה. היא לא היתה לבושה רק עם חולצה מגואלת בדם. נתתי לה לשתות ולאכול. היתה מאוד תקשורתית ונחמדה. ואז שמעתי שמצאו את הגופה של אימא שלה. התינוקת היתה עליו מלאת דם מהפציעות שגרם לעצמו".

עוד בוואלה!

החשד לרצח במוצא: "הוא הביא את התינוקת ואמר: 'אני ואשתי ניסינו להתאבד'"

לכתבה המלאה
משפחת סלה מתכנסת לאחר מות מיכל סלה, שנדקרה על פי החשד בידי בן זוגה במוצא, 4 באוקטובר 2019. רוני כנפו
"טרגדיה נוראית". משפחתה של סלה, היום/רוני כנפו

בעלה של השכנה, שהגיע מאוחר יותר לבית שבו התמוטט החשוד, סיפר: "באתי הביתה וראיתי פתאום גבר שרוע על מפתן דלתי, שוכב על הרצפה, מכוסה בשמיכה. ממה שראיתי היו קצת סימני דם. שאלתי אותו מה הוא עושה פה. הוא אמר 'אני צריך עזרה או תעזרו לי"'. נכנסתי הביתה ואז אני רואה את אשתי עם תינוקת בת כשנה יושבת על הרצפה. שאלתי מה קרה ומי זה, אמרה 'אני לא יודעת פתאום הוא דפק לי בדלת ופתחתי את הדלת והוא אומר לי 'אני ואשתי ניסינו להתאבד. קחי את הילדה'".

סלה עבדה כעובדת סוציאלית במרכז הכלה חינוכי בירושלים. דניאלה סלה, אמה של מיכל, סיפרה כי "לפני הרבה מאוד שנים מיכל אמרה לי שהיא יודעת מה התפקיד שלה בעולם - לשמח אנשים. שנים אחר כך היא בחרה במקצוע שדרכו תוכל לעזור לזולת להביא אור ושמחה לעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully