וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשד לרצח במוצא: בעלה של מיכל סלה אינו משתף פעולה בחקירתו

אלירן מלול בן ה-34, החשוד ברצח אשתו, נחקר בבית החולים הדסה עין כרם, אך סירב לענות לשאלות החוקרים וטען כי כואב לו. עו"ד של החשוד: "מדובר בטרגדיה נוראית, לאחר שמצבו הרפואי ישתפר נוכל ללמוד את גרסתו". מעצרו הוארך בהיעדרו עד יום חמישי

עריכה: עמית שמחה

אלירן מלול, החשוד ברצח אשתו מיכל סלה בת ה-32 בדירתם במוצא שליד ירושלים, נחקר היום (שני) בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים במשך כמה שעות. מלול לא שיתף פעולה בחקירה ולא השיב לשאלות, ואף אמר כי כואב לו. מעצרו הוארך עד יום חמישי בהיעדרו.

על פי החשד, מלול בן ה-34 דקר למוות את אשתו מיכל ואז פצע את עצמו באופן קשה בדקירות סכין, במה שמסתמן כניסיון התאבדות. לאחר מכן, לקח מלול את בתם בת השמונה חודשים לשכנה ושם התמוטט. בית החולים הדסה עין כרם בירושלים בו הוא מאושפז הודיע כי חל שיפור במצבו, שמוגדר כעת קל. סלה הובאה למנוחות ביום שישי בבית זית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נחקר במשך שעות. אלירן מלול יחד עם מיכל סלה ובתם/מערכת וואלה!, צילום מסך

בסנגוריה הציבורית המייצגת אותו אמרו הבוקר שהוא עדיין לא ממש מגיב. עו"ד עידן גמליאלי, המייצג את החשוד מטעם הסניגוריה הציבורית, אמר כי "מדובר בטרגדיה נוראית. החשוד מאושפז בבית החולים במצב קשה כשהוא מורדם ומונשם, ולכן בשלב זה גרסתו לא נשמעה. לאחר שמצבו הרפואי ישתפר נוכל ללמוד את גרסתו להשתלשלות האירועים ולבחון את המשך צעדינו".

חבריו של מלול סיפרו עליו כי הכירו אותו כ"איש רגיש, חכם ואחד כזה שמדברים איתו. ממש לא אלים, בחור טוב. הוא עבד בעבר באבטחה בבאר שבע, ולפני כמה שנים עזב את העיר". חברו הוסיף כי "לא האמנתי איך זה יכול לקרות, אני הכרתי אותו כאיש נחמד וטוב לב, תמיד רגוע".

עוד בוואלה!

אלירן מלול החשוד ברצח אשתו מיכל סלה נחקר בבית החולים

לכתבה המלאה
חשד לרצח במוצא: זירת התקרית. רוני כנפו
זירת הרצח במוצא, בשבוע שעבר/רוני כנפו

השכנה אליה הגיע החשוד עם בתו בת השמונה חודשים שחזרה את ערב הרצח. "פתחתי את הדלת וראיתי גבר עטוף בשמיכה או סדין, מחזיק תינוקת ויושב על הרצפה ליד הדלת ונשען על הקיר", סיפרה. "אמר 'אני צריך עזרה, תביאי כוס מים ותקחי את הילדה'. הבאתי לו מים ולקחתי את הילדה ושאלתי מה קרה. אמר 'אני ואשתי ניסינו להתאבד' ".

עוד הוסיפה כי התקשרה למשטרה שיצרה קשר עם מד"א. "הגיעו כ-15 אנשים ואני טיפלתי בילדה. ילדה נחמדה ושמחה. הוא היה פצוע, הוא נראה בסדר גמור מבחינת השיח, לא נראה נסער או מבולבל. נראה אדם במצוקה שמבקש עזרה ולאט לאט הבנתי שהוא איבד את ההכרה. היא לא הייתה לבושה, רק עם חולצה מגואלת בדם. נתתי לה לשתות ולאכול. הייתה מאוד תקשורתית ונחמדה. ואז שמעתי שמצאו את הגופה של אימא שלה. התינוקת הייתה עליו מלאת דם מהפציעות שגרם לעצמו".

(עדכון ראשון: 15:01)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully