וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלירן מלול החשוד ברצח אשתו מיכל סלה נחקר בבית החולים

מלול בן ה-34 דקר למוות את בת זוגו בדירתם שבמוצא, ולאחר מכן פצע עצמו קשה בדקירות סכין. הוא דפק על דלת השכנה כשבתו התינוקת בידו והתמוטט. ביה"ח הדסה עין כרם בי-ם, שם הוא נחקר, הודיע כי חל שיפור במצבו שמוגדר כעת קל. "זה היה רחוק ממנו ב-180 מעלות", אמר מנהל

צילום: רוני כנפו

רצח מיכל סלע - עדכונים אחרונים

  • אלירן מלול הוא החשוד ברצח אשתו מיכל סלה בדירתם במוצא
  • חל שיפור במצבו שמוגדר כעת קל, והוא נחקר בבית החולים
  • מלול פצע את עצמו קשה בדקירות סכין, במה שמסתמן כניסיון התאבדות
  • מנהלו לשעבר: "זה היה רחוק ממנו ב-180 מעלות"
  • ביום שישי הובאה הנרצחת למנוחות בבית העלמין בבית זית

אלירן מלול הוא החשוד ברצח מיכל סלה, האם בת ה-32 בדירתם במוצא שליד ירושלים - כך הותר היום (ראשון) לפרסום. על פי החשד, מלול, בן ה-34, דקר למוות את אשתו מיכל ואז פצע את עצמו באופן קשה בדקירות סכין, במה שמסתמן כניסיון התאבדות. לאחר מכן, לקח מלול את בתם בת השמונה חודשים לשכנה ושם התמוטט. בית החולים הדסה עין כרם בירושלים בו הוא מאושפז הודיע כי חל שיפור במצבו, שמוגדר כעת קל והוא נחקר על ידי המשטרה במקום.

סלה הובאה למנוחות ביום שישי בבית זית. מעצרו של מלול הוארך עד יום חמישי, ושמו נאסר לפרסום עד היום.

מנהל בעמותה שבה עבד מלול סיפר כי הזוג הכיר לפני כשנתיים בעמותה שבה התנדבו. "הוא עזב לפני כשלושה חודשים", אמר, "אחרי שנתיים וחצי של עבודה הוא יצא לדרך משלו להקים עסק. רצה להתחיל לימודים. זהו. פשוט עזב". לגבי הרצח אמר, "אין מלים. אין משהו שאפשר לחבר או סדר והגיון". המנהל הוסיף כי לא היו סימנים מקדימים לאירוע שקרה וכי לא היה ניתן לצפות אותו. "לא היו לו התפרצויות ואי אפשר למצוא את הקשר. אין איזה רצף אירועים שהוביל אחד לשני".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אין סדר או היגיון במעשים". מלול, אשתו מיכל סלה וביתם/מערכת וואלה!, צילום מסך

הוא סיפר כי מלול יתום וכי ההתנהגות שעולה מהזירה לא תואמת את מי שהכיר. "לא הייתי בבית אבל ממה שאמרו אנשים אחרים הכל היה טוב. אני לא ידוע מה היה באמת, אבל ממה שהכרתי בחיים - זה היה רחוק 180 מעלות".

"כרגע זה שלב של הלם ובעיקר להיות עם הנערים והנערות שאהבו אותו ושהוא היה בשבילם דמות מאוד חשובה בעמותה. בעיקר להיות איתם ועם הצוות שעבד איתו... אנחנו איתם בתחושות, אין הרבה מה להגיד. פשוט לחבק ולהיות בשבילם ולהבין שיש דברים שאנחנו לא מבינים בשום צורה וכרגע אנחנו נותנים לזמן לרפא בעיקר", אמר.

עוד בוואלה!

"אף אישה לא חסינה": 12 קורבנות לרצח נשים מתחילת השנה

לכתבה המלאה
אלירן מלול, החשוד ברצח מיכל סלה בדירתם במוצא. עיבוד תמונה
החשוד ברצח אשתו אלירן מלול/עיבוד תמונה

בפוסט בפייסבוק שפרסמה אתמול לילי בן עמי, אחותה של סלה, היא הזכירה דברים שאמר בן הזוג בשבוע קודם לכן בנוגע לעבריין ולקורבן. "הוא אמר שבעבירות - הסבל של התוקף הוא גדול יותר מהסבל של הקורבן. מיכל אמרה לו בתוקף שזה לא נכון וכך גם אני ונגה אחותי. הוא התעקש שהתוקף סובל יותר ונימק זאת ברקע שהתוקף בא ממנו, הדברים שהוא חווה בעברו", כתבה.

בית המשפחה במוצא שבו נדקרה למוות מיכל סלה על ידי בן זוגה, 4.10.2019. רוני כנפו, אתר רשמי
"כרגע זה שלב של הלם", בית המשפחה במוצא/אתר רשמי, רוני כנפו

חבריו של החשוד הופתעו מהידיעה על המקרה, שהתרחש ביום חמישי בביתם שבמוצא. הם סיפרו עליו כי הכירו אותו כ"איש רגיש, חכם ואחד כזה שמדברים איתו. ממש לא אלים, בחור טוב. הוא עבד בעבר באבטחה בבאר שבע, ולפני כמה שנים עזב את העיר". חברו הוסיף כי "לא האמנתי איך זה יכול לקרות, אני הכרתי אותו כאיש נחמד וטוב לב, תמיד רגוע".

שכניהם של בני הזוג שחזרו שלשום את רגעי האימה. בשעות הערב ביום חמישי דפק החשוד על דלת בית שכניו כשהוא דקור ובידו בתו בת שמונת החודשים. השכנה שאליה הגיע החשוד סיפרה: "פתחתי את הדלת וראיתי גבר עטוף בשמיכה או סדין, מחזיק תינוקת ויושב על הרצפה ליד הדלת ונשען על הקיר. אמר 'אני צרך עזרה, תביאי כוס מים ותקחי את הילדה. הבאתי לו מים ולקחתי את הילדה ושאלתי מה קרה. אמר 'אני ואשתי ניסינו להתאבד".

מיכל סלה, שנרצחה במוצא על פי החשד על ידי בעלה. באדיבות המשפחה
נדקרה למוות בידי בעלה, מיכל סלה/באדיבות המשפחה

מעצרו של הגבר הוארך בדיון שנערך בהעדרו. עו"ד עידן גמליאלי, המייצג את החשוד מטעם הסניגוריה הציבורית, אמר כי "מדובר בטרגדיה נוראית. החשוד מאושפז בבית החולים במצב קשה כשהוא מורדם ומונשם, ולכן בשלב זה גרסתו לא נשמע. לאחר שמצבו הרפואי ישתפר נוכל ללמוד את גרסתו להשתלשלות האירועים ולבחון את המשך צעדינו".

(עדכון ראשון: 9:56)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully