וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד ברצח אשתו במוצא יועבר למעצר בשב"ס: "אין בסיס לאשפוז בכפייה"

11.10.2019 / 14:41

בית המשפט הורה על שחרור אלירן מלול שדקר למוות את מיכל סלה מבית החולים והעברתו למעצר במתקן שב"ס לאחר שלא נמצא בסיס לאשפזו בכפייה. "לסיכון עצמי ניתן לתת מענה בהשגחה הולמת", נימק השופט. החשוד סרב לעבור בדיקה פסיכיאטרית."עשה הכול כדי למשוך את ימי האשפוז"

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: עמית שמחה

אלירן מלול, החשוד שרצח בדקירות סכין את אשתו מיכל סלה בביתם במוצא, ישוחרר היום (שישי) מבית החולים הדסה עין כרם בירושלים שבו מאושפז, לאחר שדקר גם את עצמו וטען כי ניסה להתאבד. שופט בית משפט השלום בירושלים, אוהד גורדון, קבע כי אין בסיס לשלוח אותו לבדיקה פסיכיאטרית: "מצב הדברים אינו מקים בסיס להוראה על אשפוז כפוי (...). לסיכון עצמי, ככל שהוא קיים, ניתן לתת מענה באמצעות השגחה הולמת במעצר".

עוד נימק השופט כי "לא ניתן לשלול שכעת הוא מסוכן לעצמו...להערכתנו עליו להימצא במסגרת בה לא יוכל לפגוע בעצמו וניתן יהיה להשגיח עליו באופן רציף".

הבקשה הונחה בפני השופט לאחר שמוקדם יותר סרב מלול לעבור בדיקה פסיכיאטרית למרות המלצת רופא לשחררו לשם הבדיקה. גורם המעורה בפרטים אמר לוואלה! NEWS כי הוא מושך זמן ו"עשה הכול בשביל למשוך את ימי האשפוז ולהתחמק מלמסור את גרסתו לחוקרים על אשר אירע". כעת, ממתינים לתשובת עו"ד עידן גמליאלי, המייצג את מלול מטעם הסניגוריה הציבורית על מנת לשכנעו לעבור את הבדיקה הפסיכאטרית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מיכל סלה שנדקרה למוות ובעלה החשוד ברצח אלירן מלול/מערכת וואלה!, צילום מסך

בית משפט השלום בירושלים האריך אתמול את מעצרו של מלול ב-11 ימים. הדיון נערך בהיעדרו מאחר ועדיין היה מאושפז בבית החולים. המעצר הוארך בהתאם לבקשת המשטרה, ובהסכמת סנגוריו, בגין "חשד להתעללות, רצח באכזריות מיוחדת או התעללות ושיבוש מהלכי משפט".

מלול כן נחקר בבית החולים במשך כמה שעות, אך לא שיתף פעולה בחקירה ולא השיב לשאלות. כמו כן, הוא טען כי הסיבה לכך שלא משתף פעולה היא כי כואב לו. חבריו של מלול סיפרו עליו כי הוא עבד בעבר באבטחה בבאר שבע ולפני כמה שנים עזב את העיר. "לא האמנתי איך זה יכול לקרות, אני הכרתי אותו כאיש נחמד וטוב לב, תמיד רגוע", הם אמרו.

עוד בוואלה!

ראש ממשלת אתיופיה זכה בפרס נובל לשלום

לכתבה המלאה
אלירן מלול, החשוד ברצח מיכל סלה בדירתם במוצא. עיבוד תמונה
"עשה הכול כדי להתחמק מלמסור את גרסתו לחוקרים". מלול, החשוד ברצח/עיבוד תמונה

על פי החשד, מלול בן ה-34 רצח את סלה בדקירות סכין בדירתם בשכונת מוצא שליד ירושלים. לאחר מכן הוא פצע את עצמו באורח קשה והלך עם בתם בת השמונה חודשים לאחת השכנות בבניין, שהזעיקה עזרה. מלול אושפז במצב קשה אך ביום ראשון שב להכרה ומצבו הוגדר קל.

השכנה אליה הגיע מלול עם התינוקת, סיפרה כי בסביבות השעה 18:30 אחר הצהריים שמעה דפיקות על הדלת. "פתחתי את הדלת וראיתי גבר עטוף בשמיכה או סדין, מחזיק תינוקת ויושב על הרצפה ליד הדלת ונשען על הקיר. הוא אמר 'אני צריך עזרה, תביאי כוס מים ותקחי את הילדה'. הבאתי לו מים ולקחתי את הילדה ושאלתי מה קרה. אמר 'אני ואשתי ניסינו להתאבד'", היא סיפרה. "נכנסתי עם הילדה והתקשרתי למשטרה, עניתי לשאלות ואז המשטרה כבר יצרה קשר עם מד"א".

(עדכון ראשון: 12:54)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully