וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכבו על אופנוע ביום כיפור - והותקפו: תיעוד קטטה המונית בבת ים

שני תושבי יפו הגיעו לטיילת בעיר כשהם רכובים על אופנוע לעיני מאות אנשים וככל הנראה התגרו בהם, בטרם הותקפו על ידי ההמון הזועם. שוטרים שהגיעו למקום חילצו את שני התושבים, שלא נזקקו לטיפול רפואי, וטרם נעצרו חשודים

עריכה: עמית שמחה

קטטה המונית תועדה בערב יום כיפור (שלישי) בבת ים, לאחר ששני תושבי יפו הגיעו לטיילת בעיר. השניים רכבו אופנוע לעיני מאות אנשים וככל הנראה התגרו בעוברים והשבים. בשלב זה הם הותקפו על ידי ההמון הזועם. שוטרים שהגיעו למקום חילצו את שני התושבים, שלא נזקקו לטיפול רפואי. המשטרה פתחה בחקירה בניסיון לאתר את החשודים, אך טרם זומנו לחקירה או נעצרו חשודים.

במהלך יום כיפור, נזקקו 1,852 בני אדם לטיפול בבית החולים, מהם 24 בני אדם שנפצעו באירוע אלימות שאירוע ברחבי הארץ. על פי נתוני מד"א, 268 בני אדם התעלפו, התייבשו או חשו ברע. 256 שנזקקו לעזרה ראשונה עקב פציעה מרכיבה על אופניים, גלגיליות, קורקינטים וסקייטבורד. בנוסף לכך, 140 יולדות הובאו לבית החולים. פצועים אלה מצטרפים לשני ילדים שנהרגו בתאונות דרכים בעת שרכבו על אופניהם ברחבי הארץ - איתי מרגי בן השמונה, שנהרג מפגיעת רכב בתל אביב, וריאד בסאם אבו שריקי בן ה-12, שנהרג מפגיעת אופנוע בכביש 443 ליד כפר הנוער בן שמן.

קטטה המונית בבת ים 10 באוקטובר 2019. אתר רשמי
מתוך תיעוד הקטטה/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully