וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאד רכב על אופניים ונהרג מפגיעת אופנוע: "היה מלא שמחת חיים"

ריאד אבו שריקי בן ה-12 נסע לבן שמן עם אביו בעת שנפגע מאופנוע במהלך יום כיפור. דודו, חבר מועצת העיר לוד, סיפר עליו כי "אוהבים אותו בשכונה, הוא היה חייכן וחביב על כולם". רוכב האופנוע נחקר בבית החולים ורישיונו נלקח

הילד שנדרס למוות בלוד: ריאד בסאם אבו שריפי בן 13. אתר רשמי
"היה חייכן וחביב על כולם". ריאד/אתר רשמי

דודו של הילד שנהרג מפגיעת אופנוע בכביש 443, ריאד בסאם אבו שריקי בן ה-12, סיפר היום (חמישי) כי הוא היה "ילד חרוץ, תוסס ומלא שמחת חיים". ריאד נהרג בעת שרכב על אופניו במהלך יום כיפור סמוך לכפר הנוער בן שמן. לדברי הדוד, חבר מועצת העיר לוד, מוחמד אבו שריקי, אביו הקפיץ אותו על האופניים כדי לפגוש חברים. בסביבות השעה 15:00 הגיע אופנוען במהירות גבוהה וגרם לפציעתו של הילד באורח קשה. בהמשך נקבע מותו בבית החולים.

רוכב האופנוע החשוד בפגיעה בריאד פונה לבית החולים לאחר התאונה, ונחקר שם בשל מצבו הרפואי. כמו כן, הוא הפקיד ערבות עצמית ורישיונו נלקח. הוא יזומן לחקירה נוספת עם שחרורו מבית החולים.

הילד ריאד סאלם אבו שריקי שמת בתאונה ביום כיפור בכביש 443. 10 באוקטובר 2019. באדיבות המשפחה, באדיבות המצולמים
"ילד חרוץ, תוסס וחייכן". ריאד/באדיבות המצולמים, באדיבות המשפחה

מוחמד אבו שריקי סיפר על ריאד כי "אוהבים אותו בשכונה. האהבה שלו זה ספורט - רכיבה על סוסים. לצערנו איבדנו אבידה מאוד קרובה ללב של כולם. הוא למד בבית ספר בעיר, הילדים בשכונה נקשרו אליו מאוד. היה חייכן וחביב על כולם. בבית הספר כל הצוות כיבדו את החריצות שלו".

כמו כן, הדוד סיפר כי יש לשריקי חמישה אחים והוא למד בבית הספר לרכיבה על סוסים בבן שמן. בנוגע להיעדר הפעילויות בלוד אמר: "יום כיפור הוא יום חג למגזר הערבי, חג האופניים. חסר מתקנים כמו גן משחקים בשכונה של הילד, הפעילות היחידה היא במתנ"ס וצריך לחצות ארבעה-חמישה כבישים כדי להגיע אליו. כחבר במועצה העליתי לסדר יום להקים מתקן משחקים כדי שהילדים יבלו את זמנם הפנוי. אף אחד לא התייחס לזה".

פרמדיקית מד"א, תרצה כרמי, סיפרה: "על הכביש המהיר שכב הילד כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה כשהוא סובל מחבלת ראש קשה. אזרחים שהיו במקום העניקו לו טיפול רפואי וביצעו בו פעולות החייאה בסיסיות בהדרכה של מוקד מד"א, המשכנו את הטיפול הרפואי ותוך כדי ביצוע פעולות החייאה מתקדמות פינינו אותו במצב אנוש לבית החולים שם לאחר מאמצי החייאה רבים נקבע מותו".

עוד בוואלה!

איתי בן ה-8 נדרס למוות בת"א; החשוד טען בחקירתו: "לא ראיתי אותו"

לכתבה המלאה

שני ילדים נהרגו במהלך יום כיפור

בתאונה נוספת שאירעה במהלך יום כיפור, נהרג איתי מרגי בן השמונה מתל אביב, שנפגע מרכב בעת שרכב על אופניו יחד עם חברו. השניים רכבו בצומת הרחובות ז'בוטינסקי ונמיר בעת התאונה, והחבר צעק לעזרה ומסר עדות בזירה. החשוד בפגיעתו, בן 20 מרמלה, יובא היום לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב.

(עדכון ראשון: 09:22)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully