וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתי בן ה-8 נדרס למוות בת"א; הנהג חשוד שסחר בקוקאין

איתי מרגי, בן 8 מתל אביב, רכב עם חברו ונדרס למוות. החבר צעק לעזרה ומסר עדות בזירה. מעצרו של החשוד, אמיר אבו לאבן מרמלה, הוארך ב-4 ימים. על פי החשד, הוא נסע במהלך יום כיפור כדי לסחור בקוקאין, ועדי ראייה סיפרו כי לאחר התאונה השליך מהחלון את הסמים

הילד שנדרס למוות בתל אביב, איתי מרגי. -, אתר רשמי
נהרג אחרי שחברו קרא לו לרכב על אופניים בתל אביב. איתי מרגי/אתר רשמי, -

תאונה קטלנית ביום כיפור - עדכונים אחרונים:

  • איתי בן השמונה רכב עם חברו מתל אביב ונפגע מרכב
  • הוארך מעצר של החשוד, אמיר אבו לאבן מרמלה, שטען: "לא ראיתי אותו"
  • בזירה נמצאו 1.6 גרם קוקאין שבהם הנהג על פי החשד סחר בהם
  • חברו של איתי צעק לעזרה לאחר התאונה ומסר עדות בזירה

מעצרו של הנהג החשוד בדריסת הילד בעת שרכב על אופניו בתל אביב, איתי מרגי בן השמונה, הוארך היום (חמישי) בארבעה ימים על ידי בית משפט השלום בתל אביב. החשוד, אמיר אבו לאבן בן ה-20 מרמלה, טען בחקירתו שלא ראה את איתי שנהרג. בתוך כך, הלוויתו של הילד תתקיים היום בשעה 14:00 בחלקת הילדים בבית העלמין ירקון בתל אביב.

גורם המעורה בפרטים מסר כי נבדקת האפשרות שאבו לאבן התכוון לסחור בקוקאין, ולכן נסע בכביש במהלך יום הכיפורים. עדי ראייה שהיו בזירה סיפרו ששניות לאחר התאונה, החשוד השליך חומר החשוד כסם לשיחים סמוכים. השוטרים שהגיעו לזירת התאונה, וקיבלו את העדות, ערכו חיפוש ומצאו את החומר החשוד - 1.6 גרם של קוקאין. מוקדם יותר הוא עבר בדיקת אלכוהול בינשוף ונמצא נקי. כמו כן, הוא עבר בדיקת דם שנועדה לוודא שלא נהג תחת השפעת סמים, ותוצאותיה יגיעו בהמשך. ביום ראשון יתקיים דיון נוסף בעניינו.

עו"ד דימה אניקין שמייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את החשוד מסר כי "מדובר בטרגדיה נוראית. הצעיר ללא עבר פלילי. הוא משתף פעולה עם חוקריו אך נראה שהוא עדיין לא מעכל את האירוע. התיק נמצא בשלב מוקדם של החקירה וממתינים שהמשטרה תסיים את החקירה".

הילד איתי מרגי שמת בתאונת דרכים ביום כיפור. 10 באוקטובר 2019. באדיבות המשפחה
תאונה קטלנית ביום כיפור. מרגי/באדיבות המשפחה
בית משפט השלום תל אביב. מאי 2016. ראובן קסטרו
בית משפט השלום בתל אביב/ראובן קסטרו

ההרוג, איתי, רכב על אופניים עם חברו אתמול, במהלך יום כיפור, ונפגע מרכב בצומת הרחובות ז'בוטינסקי ונמיר. בוחני התנועה של המשטרה הגיעו למקום כדי לבחון את נסיבות האירוע, ובמקביל המשטרה עצרה את אבו לאבן. מפרטים ראשונים מתברר כי חברו של איתי שנדרס למוות קרא לו לרכוב על אופניו לפני שהשניים רכבו יחד, והוא נפגע מהרכב שבו נהג אבו לאבן. אותו החבר היה מי שצעק לעזרה כדי הזעיק את האנשים בסביבה לאחר התאונה. אתמול הוא מסר עדות בזירה.

חובשת מד"א נעם ויסבוך, שהוזעקה לזירת תאונה, סיפרה: "היינו בנסיעה מנהלתית ברחוב סמוך כשקיבלנו דיווח מהמוקד על התאונה. הילד שנפגע מהרכב שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם חבלת ראש קשה. יחד עם רופא שחלף במקום הענקנו לו טיפול רפואי, העלנו אותו במהירות לאמבולנס ופינינו אותו במצב אנוש תוך כדי פעולות החייאה שם הרופאים המשיכו להיאבק על חייו אבל לבסוף נאלצו לקבוע את מותו".

עוד בוואלה!

האנטישמיות בגרמניה גואה: "סימני ליל הבדולח מרימים את ראשם"

לכתבה המלאה

ריאד נהרג בעת שרכב על אופניו לבן שמן

במקביל, במהלך יום כיפור נהרג ילד נוסף, ריאד בסאם אבו שריקי בן ה-12, מפגיעת אופנוע בכביש 443, כשרכב על אופניו סמוך לכפר הנוער בן שמן. שריקי נהרג בדרכו לבן שמן בעת שאביו הקפיץ אותו על האופניים כדי לפגוש חברים. לדברי דודו, בסביבות השעה 15:00, הגיע אופנוען במהירות גבוהה וגרם לפציעתו של הילד באורח קשה. בהמשך מותו נקבע בבית החולים.

הדוד, חבר מועצת לוד מוחמד אבו שריקי, סיפר עליו כי "הוא היה ילד חרוץ, תוסס, מלא שמחת חיים, אוהבים אותו בשכונה. האהבה שלו זה ספורט - רכיבה על סוסים. לצערנו איבדנו אבידה מאוד קרובה ללב של כולם. למד בבית ספר בעיר, הילדים בשכונה נקשרו אליו מאוד. היה חייכן וחביב על כולם. בבית הספר כל הצוות כיבדו את החריצות שלו".

הילד שנדרס למוות בלוד: ריאד בסאם אבו שריפי בן 13. אתר רשמי
נהרג סמוך לכפר הנוער בן שמן. ריאד/אתר רשמי

כמו כן, הדוד סיפר כי יש לשריקי חמישה אחים והוא למד בבית הספר לרכיבה בבן שמן. הוא התייחס להיעדר הפעילויות בלוד ואמר: "יום כיפור הוא יום חג למגזר הערבי, חג האופניים. חסר מתקנים כמו גן משחקים בשכונה של הילד, הפעילות היחידה היא במתנ"ס וצריך לחצות ארבעה-חמישה כבישים כדי להגיע אליו. כחבר במועצה העליתי לסדר יום להקים מתקן משחקים כדי שהילדים יבלו את זמנם הפנוי. אף אחד לא התייחס לזה".

"על הכביש המהיר שכב הילד בן העשר כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה כשהוא סובל מחבלת ראש קשה", סיפרה פרמדיקית מד"א, תרצה כרמי. "אזרחים שהיו במקום העניקו לו טיפול רפואי וביצעו בו פעולות החייאה בסיסיות בהדרכה של מוקד מד"א, המשכנו את הטיפול הרפואי ותוך כדי ביצוע פעולות החייאה מתקדמות פינינו אותו במצב אנוש לבית החולים שם לאחר מאמצי החייאה רבים נקבע מותו".

(עדכון ראשון: 8:28)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully