וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התרעות שווא נשמעו בעוטף עזה; צה"ל תקף בצפון הרצועה

התרעות נשמעו באזור אשקלון וקיבוץ זיקים, בהמשך לשיגורים שבוצעו מעזה מוקדם יותר. במקביל, חיל האוויר תקף מתחם צבאי של חמאס בצפון הרצועה. בת 77 נפגעה קל בדרך למרחב המוגן בבית בזיקים

צה"ל תקף מתחם צבאי בצפון הרצועה/עורך אביעד בללי

מתיחות בדרום - עדכונים אחרונים:

  • התרעות צבע אדום נשמעו באזור זיקים ואשקלון
  • תושבים מדווחים על יירוט מעל נתיב העשרה
  • צה"ל תקף מתחם של חמאס בצפון הרצועה
  • אישה בת 77 נפצעה קל בדרכה למרחב המוגן

התרעות צבע אדום נשמעו הלילה (חמישי) באזור קיבוץ זיקים ומבקיעים שבאזור אשקלון. כמו כן, תושבים דיווחו על קולות נפץ מעל נתיב העשרה. מדובר צה"ל נמסר כי מדובר בהתרעות שווא. בתוך כך, אישה כבת 77 נחבלה באורח קל, ככל הנראה בדרכה למרחב המוגן בבית בזיקים. היא פונתה על ידי צוותי מד"א לבית החולים ברזילי באשקלון.

בתוך כך, מטוס קרב וכלי טיס של צה"ל תקפו כמה פעמים מתחם צבאי של חמאס בצפון רצועת עזה, כך על פי דובר צה"ל. זאת, בתגובה לירי שלוש הרקטות ששוגרו מרצועת עזה לעבר שטח ישראל מוקדם יותר. שתיים מהן נחתו ביישובי המועצה האזורית חוף אשקלון. לא היו נפגעים, אך נגרם נזק קל לאחד מהבתים כתוצאה מחדירת רסיס.

נפילה באחד מיישובי המועצה, 11.09.19. דוברות המועצה האזורית חוף אשקלון, אתר רשמי
נפילה באחד מיישובי מועצת חוף אשקלון, אתמול/אתר רשמי, דוברות המועצה האזורית חוף אשקלון

בתגובה, טנק של צה"ל תקף מוקדם יותר שתי עמדות חמאס בצפון רצועת עזה. לפי דיווחים פלסטיניים, ארבעה בני אדם נפצעו בתקיפת צה"ל. עוד דווח כי צה"ל ירה לעבר צעירים שחצו את הגדר באזור חאן יונס, השתלטו על ציוד וחזרו לשטח הרצועה.

גם בלילה הקודם נורו רקטות מרצועת עזה, שיורטו על ידי מערכת כיפת ברזל וגרמו להפעלת התרעות באשקלון ובאשדוד. בתגובה, מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו 15 יעדים בצפון ובמרכז הרצועה, בהם אתר לצבאי לייצור אמצעי לחימה, כמה יעדים במתחם צבאי של הכוח הימי ומנהרת טרור התקפית השייכים לחמאס.

עוד בוואלה!

השפם שרצה להחריב את העולם: הרומן שנועד לכישלון מהרגע הראשון

לכתבה המלאה

ההתרעה שנשמעה שלשום באשדוד קטעה כנס בחירות של הליכוד בהשתתפות ראש הממשלה בנימין נתניהו, שעמד לנאום עם הישמע האזעקה. מוקדם יותר תקף נתניהו את ראשי כחול לבן, בני גנץ ויאיר לפיד, ואמר: "שמעתי את צהלות השמחה של לפיד וגנץ, לא ידעתי איפה צהלו יותר, בעזה או אצל לפיד וגנץ? שמחה כזאת זו בושה וחרפה".

גנץ, המלווה גם בחברי מפלגתו משה יעלון וגבי אשכנזי, מסר הצהרה ביטחונית באשקלון ואמר כי "לא ייתכן שחמאס בעזה ירשה לעצמו את מה שראינו אתמול ואת מה שראינו בשנה וחצי האחרונה. צריך לשנות את המדיניות. לא לוותר על אף הפרת ריבונות בשום פנים ואופן, ואם צריך, להעצים את מדרגות התקיפה בעזה, לעבור לכתישות מהאוויר, לחיסולים ממוקדים ולכל מה שצריך".

(עדכון ראשון: 23:32)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully