וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאונה הקטלנית באשקלון: חל שיפור במצבה של אדל בת ה-14

10.9.2019 / 11:48

אדל מעול עדיין מורדמת ומונשמת בבית החולים סורוקה שבבאר שבע, כשמצבה קשה ויציב. ההתייצבות במצבה מגיעה שבועיים אחרי שנהרגו שתי אחיותיה, ירין ותהל, לאחר שהרכב שבו נסעו התנגש בעץ

עריכה: אביעד בללי

בית החולים סורוקה שבבאר שבע הודיע היום (שלישי) כי חלו התייצבות ושיפור במצבה של הנערה שנפצעה בתאונת הדרכים הקטלנית באשקלון לפני כשבועיים, אדל מעול בת ה-14. כעת מצבה מוגדר קשה ויציב. היא עדיין מונשמת, מורדמת באופן חלקי, ומאושפזת ביחידה לטיפול נמרץ ילדים.

בתאונה נהרגו שתי אחיותיה של אדל - ירין ותהל בנות ה-17 וה-19. מהחקירה עולה כי שלוש האחיות נסעו לאסוף את בן הזוג של אחת מהן מאירוע שבו היה. בן הזוג, צעיר בן 24 שנפצע אף הוא, נהג במכונית והתנגש בעץ.

אדל מעול בת ה-14 שנפצעה בתאונת דרכים באשקלון עם שתי אחיותיה ירין ותהל, 20 באוגוסט 2019. מתוך הפייסבוק, מערכת וואלה!
עדיין מאושפזת ביחידה לטיפול נמרץ ילדים. אדל מעול/מערכת וואלה!, מתוך הפייסבוק

תמיר מעול, אביהן של אדל ושל שתי ההרוגות, אמר כי "יש נערים שלא מבינים מה המשמעות של רכב ומה הנזקים שזה יכול לגרום למשפחות. משפחות נהרסות, שילמנו מחיר כבד מאוד".

בדבריו לאחר התאונה מעול פנה לכל ההורים בבקשה: "אל תיתנו לצעירים לצאת מתי שהם רוצים ולנהוג על הכבישים. איבדתי את שתי הבנות שלי ביום אחד והבת השלישית נמצאת בסורוקה בסיכון מאוד גבוה. אני אגיע ביום שישי לשולחן ואין לי עם מי לשבת. אין נכדים. אני משלם מחיר לכל החיים, אם בכלל אמשיך לחיות".

עוד בוואלה!

הפקרה ושיבוש הליכים: הכדורגלן יצחק אספה שדרס את ארי נשר הורשע

לכתבה המלאה
ירין מעול שנהרגה בתאונת הדרכים באשקלון, 29.08.2019. ללא קרדיט, אתר רשמי
"שילמנו מחיר כבד מאוד". ירין מעול/אתר רשמי, ללא קרדיט
תהל מעול אשר נהרגה בתאונה באשקלון, 29.08.2019. באדיבות המשפחה
הרכב שבו נסע הצעיר התנגש בעץ. תהל מעול/באדיבות המשפחה

במסגרת חקירת התאונה נבדק חשד כי הנהג נסע במהירות מופרזת ותחת השפעת אלכוהול. עוד העלתה חקירת בוחני התאונות כי מעט לאחר השעה 03:00 התנגש הרכב הפרטי בעץ, לאחר שאיבד שליטה מסיבה שטרם התבררה. כתוצאה מעוצמת ההתנגשות אף ניתק מנוע הרכב ועף למרכז הכביש.

חברת המשפחה סיפרה כי "האחיות היו החברות הכי טובות, הילדות הכי טובות שהכרתי, זאת טרגדיה נוראית. אי אפשר לעכל את מה שקרה פה, מדובר במשפחה חמה ומחבקת, הכי טובה שאני מכירה. הבנות עם הלב הכי רחב שיש, אסון נוראי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully