וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בליבי תקווה לשינוי": הנשיא ריבלין מברך את ילדי ישראל עם תחילת הלימודים

נשיא המדינה פרסם איגרת מיוחדת ובה ברכה ליותר משני מיליון התלמידים המתחילים את השנה במוסדות החינוך ברחבי הארץ. "על החלום הישראלי להיות נגיש לכל ילד וילדה על פי כשרונם ולא על פי נקודת המוצא ממנה יצאו לדרך"

נשיא המדינה ראובן ריבלין בתמונה כנער, לקראת פתיחת שנת הלימודים. באדיבות המצולמים, באדיבות המצולמים
נשיא המדינה ראובן ריבלין בתמונה כנער, לקראת פתיחת שנת הלימודים/באדיבות המצולמים, באדיבות המצולמים

נשיא המדינה ראובן ריבלין, שלח הבוקר (ראשון) את ברכתו ליותר משני מיליון התלמידים, ששבו מן החופש הגדול אל ספסל הלימודים. כ-168 אלף תלמידי כיתה א' יחלו את דרכם בבית הספר, ויותר מ-200 אלף עובדי הוראה ישובו אף הם לבתי הספר ולגנים.

"תלמידות ותלמידים, מחנכים ומחנכות יקרים כל כך וכמובן אתם ההורים,

הבוקר יוצאים ילדינו למסע חדש ויחד עם למעלה משני מיליון תלמידים הם נכנסים היום ומחר בשערי בתי הספר. דור המחר של ישראל - הדור הבא של המנהיגות והמנהיגים, המדעניות, היזמים והסופרות, אנשי הרוח והרופאות.

השנה נפתחת שנת הלימודים בכל מוסדות החינוך באותו היום. יום ראשון בשבוע שהוא גם א' אלול וגם הראשון בספטמבר. התלמיד המתחיל את לימודיו באחד בספטמבר של השנה הלועזית, חי עולם מושגים שונה לגמרי מעולמו של התלמיד הפותח את לימודיו בא' באלול".

נשיא המדינה, ראובן ריבלין, פתח הבוקר את שנת הלימודים תשע"ו עם תלמידי כיתה א' 'ממ"ד שיל"ת' ביישוב פדואל שבשומרון. 1 בספטמבר 2015. תומר רייכמן,
הנשיא ריבלין עם תלמידי כיתה א' בממ"ד "שיל"ת" ביישוב פדואל, 2015/תומר רייכמן

עוד כתב הנשיא כי "רק לפעמים מזדמן לנו להכיר יותר, ללמוד יותר האחד על אורח חייו של האחר, על אמונותיו ותפיסותיו של חברו. בפנינו עוד דרך ארוכה כדי להבטיח היכרות עמוקה בין חלקי החברה הישראלית ושוויון הזדמנויות אמיתי לכל ילדי ישראל אך בליבי תקווה גדולה, תקווה ישראלית, לשינוי וצמיחה.

התקווה הישראלית, התקווה לחברה בה אין דבר העומד בפני הרצון והכישרון, זקוקה למערכת חינוך ציבורית חכמה ומצוינת כמו אוויר לנשימה. במאמץ לצמצום הפערים בחברה, במאמץ להבטיח שהחלום הישראלי יהיה נגיש לכל ילדה וילד בישראל אך ורק על פי כשרונם ולא על פי נקודת המוצא ממנה יצאו לדרך - החינוך הוא הכלי החשוב ביותר.

עוד בוואלה!

צעד אחד מזרחה

לכתבה המלאה
נשיא המדינה פתח את שנת הלימודים תשע"ז עם ילדי כיתה אל"ף בבית הספר 'פסגות' שבקריית ביאליק. מארק ניימן, לשכת העיתונות הממשלתית
נשיא המדינה פותח את שנת הלימודים עם ילדי כיתה אל"ף בבית הספר 'פסגות' שבקריית ביאליק, 2016/לשכת העיתונות הממשלתית, מארק ניימן

בשביל להגשים חלומות, צריך להתחיל בצעד אחד. הדרך שעושים היום הילדים שלנו לבית הספר היא הצעד הזה, ואנחנו מלווים אותם, כולנו, במבט ובלב מתרגש וחושש.

עם פתיחת שנת הלימודים אאחל לכולנו שנה בטוחה, שבה בתי הספר יהיו מרחב מוגן, מרחב של למידה והתפתחות. אני מאחל לכולנו שנת לימוד והעמקה באהבה, בלב פתוח למעיינות הידע והחידוש ובנפש חפצה וקשובה לזולת המקיף אותנו, לרצונותיו ולרחשי ליבו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully