וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת זוגו של מייסד טלגראס: "פיצצו אותו במכות, הוא מלא בדם"

17.8.2019 / 21:28

לאחר שעמוס דב סילבר נעצר מחדש בעקבות הימלטותו, אשתו טענה בפייסבוק כי שירותי הביטחון באוקראינה היכו אותו וגרמו לו לחבלות קשות. היא סיפרה כי הוא מוחזק במשרדי השירות החשאי ואינו רשאי ליצור איתה קשר. "הם מתנקמים בו על הפדיחות שהם עשו"

ללא קרדיט

גלי סילבר, אשתו של מייסד "טלגראס" עמוס דב סילבר, טענה היום (שבת) כי כוחות הביטחון באוקראינה היכו אותו בעת מעצרו באומן. "הם פיצצו אותו מכות והוא מלא בדם", סיפרה בחשבון הפייסבוק שלה. לדבריה, "עמוס מוחזק במשרדי השירות החשאי האוקראיני בקייב. הם לא נתנו לו להתקשר אליי, אך עורך הדין שלו עדכן אותי. הוא ביקש עזרה וסיפר שהם הרביצו לו. הם מתנקמים בו על הפדיחות שהם עשו".

מוקדם יותר היום הודיעו שירותי הביטחון באוקראינה כי עצרו את סילבר, לאחר שנמלט אתמול משדה התעופה בקייב לפני הסגרתו לישראל. בנוסף לכך, נעצרו גם שלושה מאנשי השירות החשודים בסיוע להימלטות.

עורך דינו של סילבר, אורי קורב, מסר כי "עמוס סילבר, אדם עדין ושוחר שלום, הוכה קשות על ידי שוטרי המשטרה החשאית באוקראינה בעת מעצרו. על פי הדיווח, נגרמו לו פגיעות רבות, חשד לשבר באף והוא מדמם בפניו. אנו רואים גם במשטרת ישראל אשר פועלת בשיתוף פעולה עם הרשויות האוקראיניות כאחראית לכל מעשה אלימות כנגד סילבר. נעשתה על ידנו פניה לשגרירות ארצות הברית שתסייע לסילבר שהינו אזרח המדינה. אנו מצפים ודורשים גם ממשרד החוץ הישראלי להתערב ולסייע לסילבר שהינו אזרח ישראלי. העובדה שסילבר חשוד, אינה מצדיקה שינהגו בו באלימות ויכו אותו כמו חיה".

מייסד טלגראס עמוס דב סילבר לאחר שלטענתו הוכה באוקראינה על ידי המשטרה, 17 אוגוסט 2019. עיבוד תמונה
"ביקש עזרה וסיפר שהרביצו לו". סילבר/עיבוד תמונה

ביום חמישי האחרון דחה בית המשפט העליון באוקראינה את ערעורו של סילבר והודיע כי הוא בר הסגרה לישראל. מבית המשפט הובא מייסד טלגראס ישירות לשדה התעופה כשהוא מלווה בשוטרים אוקראינים. הוא עבר את הבידוק, והיה בשלב האחרון לפני הכניסה לשער העלייה למטוס, אך הצליח לחמוק ממלוויו. האזיק האלקטרוני, שהיה על רגלו בחודש האחרון מאז שוחרר למעצר בית, הוסר כמה דקות קודם לכן כהכנה לעלייה למטוס.

"סילבר נעצר שלשום על ידי גוף הנקרא 'השירות החשאי' באוקראינה ונלקח פיזית מהמרפאה בה היה מאושפז", תיאר עו"ד אורי קורב, שמייצג את סילבר, על ההתפתחויות שהובילו לבריחתו. "עמוס הוכנס לרכב לעיני בא כוחו המקומי ומשטרת אוקראינה שנכחו אף הם במקום בשל חשדות לביצוע עבירה. לצערנו הרב, לא נמסר לנו לאן הוא נלקח ומה מצבו הרפואי. ככל שידוע לנו, הוא בידי המשטרה החשאית ואנו מקווים ששלום לו ובריאותו תקינה ושלא נגרם לו כל רע".


(עדכון ראשון: 19:11)

עוד בוואלה!

תנועת מטוס כל 2 דקות, 150 אלף מזוודות ביום: העומס בנתב"ג, הצצה מבפנים

לכתבה המלאה
מייסד טלגראס עמוס דב סילבר לאחר שלטענתו הוכה באוקראינה על ידי המשטרה, 17 אוגוסט 2019. עיבוד תמונה
הסימנים על ידיו האזוקות של סילבר/עיבוד תמונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully