וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חצה את הכביש ונפגע מאופנוע: לוחם מג"ב בן 19 נהרג בתאונה באשדוד

11.8.2019 / 14:04

הלוחם אבי עייש נפגע מאופנוע בצומת בעיר שעמד לחצות את הכביש כדי לפגוש את ידידה שלו. מותו נקבע בבית החולים. בני משפחתו ספדו לו: "הוא תמיד היה מכבד ומאיר פנים לכולם ושירת את המדינה בגאווה. המשפחה מרוסקת". מפקד מג"ב: "אבל גדול"

צילום: שמואל סרדינס - אשדוד נט, עריכה: ניב מעוז

מאות חברים ובני משפחה ליוו היום (ראשון) למנוחות את אבי עייש, לוחם מג"ב שנהרג אמש בתאונת דרכים באשדוד. אריאל עייש, בת דודתו, אמרה עליו כי "אבי היה ילד אהוב מאוד, תמיד היה מכבד ומאיר פנים לכולם. ילד טוב. הוא תכנן לצאת לקורס קצינים במג"ב אהב לשרת את המדינה ובגאווה רבה. לקחו לנו אותו בטרם עת, תאונה אכזרית ונוראית, המשפחה מרוסקת. מקווים לנחמה".

עייש, בן 19 במותו, נפגע אתמול מאופנוע בשדרות הרצל פינת בן עמי באשדוד. הוא נפצע באורח אנוש ורוכב האופנוע נפצע באורח קל. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לשניים טיפול רפואי ופינה אותם לבית החולים אסותא בעיר, שם נקבע מותו של עייש.

אבי עייש. באדיבות המשפחה
עייש/באדיבות המשפחה

המשטרה ממשיכה בחקירת התאונה. בת דודתו הוסיפה כי אבי היה אמור להיפגש עם ידידה שלו. "היא חיכתה לו מעבר למעבר חצייה, וברגע שהוא בא לחצות את הכביש, רוכב אופנוע בא במהירות ודרס אותו בחוזקה", סיפרה עייש.

מפקד מג"ב יעקב שבתאי ספד לו בהלווייתו אף הוא. "מפקדיך סיפרו עליך שהיית מופנם, שקט ושהחיוך לא מש מפניך. מקובל ואהוד על חבריך", אמר שבתאי. "גם פציעתך בטירונות לא עצרה אותך ממטרתך להיות לוחם במשמר הגבול. אמש, ביום מר נגדעו חייך - 19 שנים בלבד. עם היוודע הבשורה ירד אבל גדול, אברהם. משפחת עייש היקרה, כאבכם הוא כאבנו, הפכתם להיות חלק בלתי נפרד ממשפחת משמר הגבול".

עוד בוואלה!

מהומות בהר הבית: שוטרים ומתפללים מוסלמים נפצעו; המתחם נפתח ליהודים

לכתבה המלאה
זירת תאונת דרכים באשדוד שבה נהרג אבי עייש. דוברות המשטרה, אתר רשמי
זירת התאונה באשדוד, אתמול/אתר רשמי, דוברות המשטרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully