וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נהג ברשלנות ובקלות ראש": כתב אישום הוגש נגד הדורס מקריית גת

11.8.2019 / 12:33

טסמה בן ה-22 נאשם שעלה על אי תנועה תחת השפעת אלכוהול וגרם לפציעתם של ארבעה בני משפחה. כמו כן, הוא סירב לבצע בדיקת שכרות. בכתב האישום צוין כי הוא "נסע במהירות שיש בה סכנה לציבור". האב עדיין פצוע באורח קשה, אך חל שיפור במצבן של האם ובנותיהם

צילום: בני ואיינר, עריכה: ניב מעוז

כתב אישום הוגש היום (ראשון) לבית משפט השלום בבאר שבע נגד שי טסמה בגין דריסת בני משפחת יאמלוורק בקריית גת. כתוצאה מהתאונה, הפצועים עדיין מאושפזים בבית החולים סורוקה שבבאר שבע ומצבו של האב עדיין מוגדר קשה. כתב האישום, שהוגש על ידי לשכת התביעות, מייחס לו עבירות של נהיגה בשכרות, נהיגה במהירות בלתי סבירה, סטייה מנציב, גרימת חבלה של ממש, נהיגה בקלות ראש וגרימת תאונת דרכים.

מכתב האישום עולה כי ב-3 באוגוסט טסמה בן ה-22 נהג ברכב מסוג "פורד", עלה על אי התנועה בכיכר הרחובות מלכי ישראל ושד' צה"ל וגרם לפציעת המשפחה. בין היתר נכתב כי "הנאשם נהג ברכב ברשלנות ובקלות ראש ובמהירות שיש בה בנסיבות המקרה סכנה לציבור. לא נתן תשומת לב מספקת לדרך... נהג במעל תנועה במהירות שאינה תואמת את תנאי הדרך, פגע בתמרור ובארבעת הולכי הרגל שהיו על אי תנועה".

על פי כתב האישום, בדיקת אלכוהול בגופו הניבה תוצאה של 1,450 מיקרוגרם - פי 29 מהמותר בחוק לנהג צעיר. בהמשך לכך, הנהג שהועבר לחקירה בתחנת המשטרה סירב לבצע בדיקת אלכוהול במכשיר ה"ינשוף". כמו כן, הנאשם בחר שלא לשתף פעולה באופן מלא עם חוקריו ומעצרו הוארך מעת לעת בבית המשפט בין היתר לטובת המשך פעולות החקירה המתמשכות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
"נהג ברכב ברשלנות ובקלות ראש". טסמה/מערכת וואלה, צילום מסך

בחקירה מעמיקה של נסיבות התאונה ממנה עלה כי הנהג הצעיר בילה במשך שעות ארוכות בפאב בעיר שם צרך מספר בקבוקי משקה אלכוהולי וזאת עד שעת בוקר סמוכה לשעת התאונה. בהמשך, יצא הצעיר ממקום הבילוי ואסף לרכבו צעירה נוספת שבילתה גם כן במקום ואל השניים הצטרפה נוסעת שלישית, לדבריה מתוך דאגה לצעירה. בשלב זה נסע הנהג והגיע אל כיכר צה"ל והחל פונה ימינה לרחוב מלכי ישראל תוך שהוא מאבד שליטה, עולה על המדרכה ושם פוגע בחוזקה בהולכי הרגל שעמדו ליד מעבר החצייה.

במשטרה ציינו כי "מדובר במקרה חמור בו נהג רכב עושה לעצמו דין ונוהג על אף שצרך כמות בלתי מוגבלת של משקאות אלכוהוליים, נוהג בקלות דעת, מאבד שליטה על רכבו אז פוגע בבני משפחה שיצאו לטייל להנאתם. מקרה שכזה יכול להסתיים במותם של אזרחים תמימים".

עוד בוואלה!

נאסרה הכניסה להר הבית; פצועים במהומות בין המשטרה למתפללים מוסלמים

לכתבה המלאה
האישה בת 30 שנפצעה בתאונת הדרכים בקריית גת. 03 באוגוסט 2019. צילום מסך, אתר רשמי
אם המשפחה, גביהו יאמלוורק/אתר רשמי, צילום מסך

במקביל, בבית החולים סורוקה עדכנו על מצבם של בני המשפחה הפצועים. עם זאת, מצבו של האב מוסיף להיות קשה מאוד. הוא מורדם ומונשם ביחידה לטיפול נמרץ במחלקה לנוירוכירורגיה. עם זאת, מצבה של האימא השתפר והוא מוגדר קל. היא הועברה למחלקת השיקום בבית החולים.

בנוסף לכך, חל שיפור במצבן של הילדות. האחות בת השבע נושמת בכוחות עצמה, מדברת ומתקשרת, עברה להמשך טיפול במחלקה לכירורגית ילדים. האחות הצעירה בת החמש נושמת בכוחות עצמה, עדיין מאושפזת ביחידה לטיפול נמרץ ילדים ומתוכננת לטיפולים ארוכי טווח בעקבות הפציעות.

(עדכון ראשון: 10:24)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully