וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליל האלכוהול שהסתיים בדריסה בקריית גת: "למה להרוס משפחה?"

7.8.2019 / 22:34

ממיטתה בבית החולים קראה האם שנדרסה עם בעלה ובנותיה לשלול לצמיתות את רישיונו של הנהג שי טסמה. מהעדויות עולה כי הצעיר הגיע לפאב בעיר בשעת לילה מאוחרת וכשיצא פגע בארבעה וניסה להימלט. "היום זאת המשפחה שלי ומחר זאת משפחה אחרת"

צילום: בני ואינר, עריכה: רענן פוגל

"עם כמות מטורפת של אלכוהול נהג כזה צריך לשבת מאחורי סורג ובריח" - אמרה היום (רביעי) גביהו יאלמוורק, אם המשפחה שנפצעה בתאונה בקריית גת. יאלמוורק דרשה את שלילת רישיון הנהיגה של שי טסמה בן ה-22, שדרס אותה יחד עם בעלה ובנותיהם ביום שבת האחרון. "אסור לו לצאת החוצה ואסור לו לקבל רישיון בחיים. היום זאת המשפחה שלי ומחר זאת משפחה אחרת. אני לא מאחלת לאף אחד דבר כזה".

"אני רוצה שכל החיים שלו יהיו בכלא", הוסיפה האימא. "הוא צריך לקבל עונש גדול, הוא הרס לי את כל המשפחה". אמש הגיע אביו של הנהג הדורס לבקר את האם בבית החולים סורוקה בבאר שבע, אך זו סירבה לראותו. "אני לא רוצה להסתכל על אף משפחה שלו. אתה צריך לחפש איפה הבן שלך אם הוא שותה ונוהג. למה לעשות דבר כזה לילדים קטנים?".

האישה בת 30 שנפצעה בתאונת הדרכים בקריית גת. 03 באוגוסט 2019. צילום מסך, אתר רשמי
"היום זאת המשפחה שלי ומחר משפחה אחרת". יאלמוורק/אתר רשמי, צילום מסך

ארבעת בני המשפחה עדיין מאושפזים בבית החולים בעקבות התאונה הקשה. מצבו של האב נותר קשה ובתוך כך חל שיפור במצבן של האחיות, בנות חמש ושבע. "הקטנה עדיין נעזרת במכשירי ההנשמה וקצת פותחת עיניים מדי פעם", סיפרה האם. "את הגדולה ניתקו ממכשירי ההנשמה והיא נכנסה לניתוח קוסמטי. היא בהכרה ומדברת ומזהה, אבל לא זוכרת שום דבר מהתאונה. היא רוצה לראות את אבא, ואנחנו מנסים למנוע ממנה ומספרים לה שהכול בסדר ושתהיה רגועה".

מהעדויות שנגבו במשטרה עולה כי טסמה הגיע לבדו לפאב בקריית גת בשעת לילה מאוחרת, שם שהה שעות ארוכות במהלכן שתה כמות רבה של אלכוהול. בסיום הבילוי הציע טרמפ הביתה למנהלת המקום ולבליינית נוספת. לאחר שפגע בבני המשפחה ניסה להימלט מהזירה, אך עוברי אורח עצרו אותו וחסמו לו את הדרך. עוד עלה מהחקירה כי הצעירות העניקו סיוע לפצועים, ועזבו את המקום רק לאחר הגעת האמבולנסים.

בית משפט השלום באשקלון האריך את מעצרו עד יום שישי. נציג המשטרה בדיון הארכת המעצר אמר כי הנהג "עלה להגה לאחר לילה רווי אלכוהול דקות לפני שנכנס לאוטו". לפי החוק, אמר נציג המשטרה, טסמה נחשב לנהג צעיר ומותר לו לצרוך עד כ-50 מיקרוגרם. עם זאת, נמצא בבדיקת ינשופון 1,450 מיקרוגרם. לדברי נציג המשטרה, "זה פי 29 ממה שמותר". טסמה עדיין מסרב לשתף פעולה עם החוקרים.

עוד בוואלה!

הקרב על ה-61: בליכוד בונים על פיצול בין פרץ לאורלי לוי-אבקסיס

לכתבה המלאה
הפאב בקריית גת בו שתה הנהג הדורס. ללא קרדיט, אתר רשמי
פי 29 אלכוהול מהכמות המותרת. הפאב בקריית גת ממנו יצא הנהג הדורס/אתר רשמי, ללא קרדיט
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully