וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאונה בקריית גת: שתי צעירות העידו במשטרה שהיו עם הנהג החשוד בדריסה

4.8.2019 / 21:24

השתיים אמרו כי היו יחד עם החשוד שי טסמה, בזמן שדרס 4 בני משפחה. במשטרה מקווים שהצעירות יידעו האם שתה אלכוהול לפני שנסע. במקביל, חל שיפור במצב האם שפונתה במצב בינוני לביה"ח, והיא אף ביקרה את בנותיה שעדיין מאושפזות בטיפול נמרץ. אב המשפחה עדיין בסכנת חיים

צילום: בני ואינר, עריכה: רענן פוגל

התאונה בקריית גת - עדכונים אחרונים:

  • שתי צעירות העידו כי היו עם הנהג החשוד בדריסת ארבעה בני משפחה בקריית גת
  • חל שיפור במצבה של האם שנפצעה ואושפזה הסורוקה; שתי בנותיה ובעלה במצב קשה
  • המשטרה מקווה כי השתיים יספרו האם הנהג החשוד שתה אלכוהול לפני שעלה על הכביש
  • מעצר החשוד הוארך בארבעה ימים

שתי צעירות מסרו הערב (ראשון) עדות פתוחה בתחנת המשטרה בקריית גת לפיה היו יחד עם הנהג בן ה-22 החשוד בדריסת ארבעת בני המשפחה בעיר. מעצרו של הנהג, שי טסמה, הוארך היום בארבעה ימים, לאחר שעל פי החשד נהג בשכרות.

השופט אבשלום מאושר קבע בהחלטתו כי החשוד איבד שליטה בפנייה ימינה ועלה על אי התנועה. בנוסף לכך, טסמה חשוד גם בעבירה של סירוב לעבור בדיקת שכרות, הצעיר נעדר עבר פלילי, מסרב לשתף פעולה עם המשטרה ולא מסר גרסת מחאה. נציג המשטרה אמר בדיון כי "מדובר בתאונה שבה נפגעו מספר בני משפחה, שלושה מתוך הארבעה במצב קשה".

תחנת משטרת קריית גת 4 באוגוסט 2019. בני ואינר
השתיים יוכלו לספר האם החשוד שתה אלכוהול לפני שנהג. תחנת משטרת קריית גת, הערב/בני ואינר

החוקרים מקווים ששתי הצעירות יספרו האם הנהג החשוד שתה אלכוהול לפני שעלה על הכביש לנהוג ומהי כמות האלכוהול שהייתה בדמו. עדי ראייה שנכחו במקום התאונה בשבת סיפרו כי היו צעירות איתו ברכב שנמלטו לאחר התאונה מהמקום. גם אם המשפחה שנפצעה טענה שראתה צעירה במקום שחיבקה אותה ולאחר מכן ברחה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מעצרו הוארך ב-4 ימים. החשוד בדריסה שי טסמה/מערכת וואלה!, צילום מסך

במהלך היום חל שיפור במצבה של האם שפונתה לבית החולים סורוקה במצב בינוני לאחר התאונה. האם, גביאו יאלאמור, שנפצעה אתמול באורח בינוני ביקרה היום לראשונה מאז התאונה את שתי בנותיה למשך כשעתיים ביחידה לטיפול נמרץ - שם הן מאושפזות במצב קשה. האב שסובל מפגיעת ראש - גם כן מאושפז במחלקה וסכנה נשקפת לחייו. ד"ר יפה אשור, סגנית מנהלת בית החולים, אמרה כי האם תבקר את הבנות שלה גם בהמשך הערב.

"הם קמו בשבת בבוקר לטייל וכולם נפצעו בתאונה, זה לא נתפס", אמר היום אברהם, אחיו של האב הפצוע לוואלה! NEWS. "קשה לנו לעכל את מה שקרה, אב המשפחה מונשם ומורדם במצב קשה. הילדות במצב קשה גם הן מונשמות ומורדמות אנחנו מקווים רק לטוב".

האישה בת 30 שנפצעה בתאונת הדרכים בקריית גת. 03 באוגוסט 2019. צילום מסך, אתר רשמי
חל שיפור במצבה - ואף ביקרה את בנותיה. האם שנפצעה בקריית גת/אתר רשמי, צילום מסך

אודי מזרחי גיסו של אב המשפחה אמר כי "המשטרה עדיין לא הגיעה לחקור את האם. ביום שבת בעשר וחצי בהוקר הודיעו חנו על התאונה, מאז אנחנו לא ישנים ורצים ממחלקה למחלקה. הילדות במצב קשה עם פגיעות קשות, מונשמות ומורדמות. האבא סובל מפגיעת ראש עם סכנת לחייו". לגבי הטענה של הנהג החשוד לפיה הרכב החליק אמרו בני המשפחה: " לא היה ולא נברא".

(עדכון ראשון: 20:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully