וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהג שדרס משפחה בקריית גת מכחיש כי נהג בשכרות: "הרכב החליק"

4.8.2019 / 17:13

מעצרו של שי טמסה, הצעיר בן ה-22 החשוד ש פגע עם רכבו בבני משפחה שעמדו על אי תנועה בעיר, הוארך בארבעה ימים. "הצעיר נמצא בטראומה מהתאונה, הוא בסערת רגשות", טען עורך דינו. בתאונה נפצעו אב ושתי בנותיו באורח קשה והאם נפצעה בינוני

צילום: בני ואינר, עריכה: רענן פוגל

מעצרו של הצעיר בן ה-22 החשוד בדריסת בני משפחה בקריית גת, שי טסמה, הוארך היום (ראשון) בארבעה ימים על ידי בית משפט השלום באשקלון. על פי החשד, טסמה נהג בשכרות ודרס ארבעה בני משפחה שיצאו לטיול בעיר, ופצע את אב המשפחה ואת שתי בנותיו באורח קשה, ואת אם המשפחה באורח בינוני.

השופט אבשלום מאושר קבע בהחלטתו כי החשוד איבד שליטה בפנייה ימינה ועלה על אי התנועה. בנוסף לכך, טסמה חשוד גם בעבירה של סירוב לעבור בדיקת שכרות, הצעיר נעדר עבר פלילי. נציג המשטרה אמר בדיון כי "מדובר בתאונה שבה נפגעו מספר בני משפחה, שלושה מתוך הארבעה במצב קשה, אין לו עבר פלילי. התאונה הייתה בסמוך למעגל תאונה, ועדיין אנחנו מחפשים עדה שכנראה הייתה איתו באוטו".

עורך דינו חיים אברג'ל העלה טענה לפיה היו מים שזלגו מהגינות בסמוך לכביש וגרמו לו להחליק. הוא השתחרר מהצבא לפני כשלושה שבועות. לדבריו, "אין מדובר בעבריין, הוא עבר טראומה קשה, הוא נקלע לאירוע הזה ולא ברח מהזירה. הוא מצטער על מה שקרה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הנהג החשוד בדריסה, שי טסמה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אברהם אחיו של האב שנפצע באורח קשה בתאונה אמר לוואלה! NEWS היום כי "הם קמו בשבת בבוקר לטייל וכולם נפצעו בתאונה, זה לא נתפס. קשה לנו לעכל את מה שקרה, אב המשפחה מונשם ומורדם במצב קשה. הילדות במצב קשה גם הן מונשמות ומורדמות אנחנו מקווים רק לטוב".

אודי מזרחי גיסו של האב הפצוע אמר כי "המשטרה עדיין לא הגיעה לחקור את האם. ביום שבת בעשר וחצי בבוקר הודיעו לנו על התאונה, מאז אנחנו לא ישנים ורצים ממחלקה למחלקה. הילדות במצב קשה עם פגיעות קשות, מונשמות ומורדמות. האבא סובל מפגיעת ראש עם סכנת לחייו". לגבי הטענה של הנהג החשוד כי הרכב החליק אמרו בני המשפחה: "לא היה ולא נברא".

בפעם הראשונה מאז התאונה. האם שנפצעה ביקרה את בנותיה זאת לאחר שלפני מספר מספר שעות חל שיפור במצבה אישרו הרופאים בסורוקה לאם הפצועה מתאונת הדרכים לבקר את בנותיה והיא שהתה עימם כשעתיים ביחידה לטיפול נמרץ. ד" ר יפה אשור סגנית מנהלת בית החולים סורוקה סיפרה היום כי השלושה האב ובנותיו עדיין מאושפזים ביחידה לטיפול נמרץ בסורוקה. לדברי סגנית המנהלת גם הערב האם תבקר את הבנות שלה.

אם המשפחה, שנפגעה באורח בינוני בתאונה סיפרה אתמול כי "בשעה עשר יצאנו מהבית ללכת לגינה לשחק עם הילדים. יש שם מעבר. לא יודעת מאיפה הוא בא, הוא נכנס בנו כשהיינו באי התנועה. הנהג היה שיכור והיה לו ריח של אלכוהול. אמרתי 'בוא תעזור לי לפחות להוציא את הילדה'. היא הייתה מתחת לגלגל למטה".

מבית החולים סורוקה נמסר כי הגבר הובהל עם הגעתו לחדר ניתוח ומצבו קשה מאוד. הוא סובל מפגיעה רב מערכתית ופגיעת ראש קשה ומאושפז ביחידה לטיפול נמרץ כללי כשהוא מונשם ומורדם. אם המשפחה נמצאת במצב בינוני ומאושפזת במחלקה הכירורגית. ילדה בת שבע, במצב קשה ביחידה לטיפול נמרץ ילדים, והילדה בת חמש יצאה מחדר ניתוח והועברה ליחידה לטיפול נמרץ ילדים. שתיהן סובלות מפגיעה רב מערכתית.

(עדכון ראשון: 11:15)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully