וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם המשפחה שנדרסה בתאונה בקריית גת: לנהג היה ריח של אלכוהול

3.8.2019 / 20:43

שתי בנותיה של האישה בנות החמש והשבע ובעלה בן ה-38 נפצעו קשה כשנהג החשוד בנהיגה בשכרות פגע בבני המשפחה כשיצאו לטיול בקריית גת. "לא יודעת מאיפה הוא בא, הוא נכנס בנו כשהיינו באי התנועה", סיפרה האם. הנהג יובא מחר לדיון בהארכת מעצרו

צילום: יניר יגנה

התאונה בקריית גת - כל העדכונים:

  • שלושה בני משפחה נפצעו באורח קשה מפגיעת רכב; אם המשפחה נפצעה בינוני
  • האם סיפרה: "לא יודעת מאיפה הוא בא, הוא נכנס בנו כשהיינו על אי התנועה"
  • הנהג הפוגע, תושב העיר בן 22, חשוד בנהיגה בשכרות
  • עורך דינו: "הוא נמצא בטראומה מהאירוע"

ארבעה בני משפחה נפגעו היום (שבת) מפגיעת כלי רכב בקריית גת שלושה מהפצועים, גבר בן 38 ושתי ילדות בנות 5 ו-7 פונו במצב קשה לבית החולים סורוקה. אם המשפחה, שנפגעה באורח בינוני בתאונה סיפרה כי "בשעה עשר יצאנו מהבית ללכת לגינה לשחק עם הילדים. יש שם מעבר. לא יודעת מאיפה הוא בא, הוא נכנס בנו כשהיינו באי התנועה. הנהג היה שיכור והיה לו ריח של אלכוהול. אמרתי 'בוא תעזור לי לפחות להוציא את הילדה'. היא הייתה מתחת לגלגל למטה".

מבית החולים סורוקה נמסר כי הגבר הובהל עם הגעתו לחדר ניתוח ומצבו קשה מאוד. הוא סובל מפגיעה רב מערכתית ופגיעת ראש קשה ומאושפז ביחידה לטיפול נמרץ כללי כשהוא מונשם ומורדם. אם המשפחה נמצאת במצב בינוני ומאושפזת במחלקה הכירורגית. ילדה בת שבע, במצב קשה ביחידה לטיפול נמרץ ילדים, והילדה בת חמש יצאה מחדר ניתוח והועברה ליחידה לטיפול נמרץ ילדים. שתיהן סובלות מפגיעה רב מערכתית.

במסגרת חקירת התאונה נחקר נהג הרכב, צעיר תושב העיר בן 22, ובסיום חקירתו נכלא. מחר בבוקר יובא הנהג החשוד אל בית המשפט באשקלון שם צפויה המשטרה לבקש את הארכת מעצרו.

האישה בת 30 שנפצעה בתאונת הדרכים בקריית גת. 03 באוגוסט 2019. צילום מסך, אתר רשמי
"יצאנו לשחק עם הילדים" בת ה-30 שנפצעה בתאונת הדרכים בקריית גת/אתר רשמי, צילום מסך

עורך הדין חיים אברג'ל המייצג את החשוד בנהיגה בשכרות מסר בתגובה כי "הצעיר נמצא בטראומה מהתאונה. האירוע הכניס אותו לטראומה, הוא עזר לפנות את אחת הילדות. הוא נמצא בסערת רגשות ולפיכך לא יכול היה למסור גירסה מסודרת".

"ראיתי שמדובר בגבר צעיר", סיפרה אביטל גלובה שהייתה עדה להתרחשויות. "הוא חזר אחרי מסיבה ונסע במהירות מאוד גבוהה. שמעתי את הבום. בהתחלה הוא נכנס בעמוד, ואז הוא פגע בתינוקת שפשוט נכנסה לו בין הגלגלים. אחר כך הוא פגע באבא. שניהם דיממו. כנראה שהתינוקת נפגעה בבטן והאבא. לא ברור מי הייתה המשפחה אבל כנראה הם טיילו בפארק בשבת".

תאונת הדרכים בקריית גת, צילום דוברות המשטרה. משטרה, מערכת וואלה!
"הילדה התקעה מתחת לגלגלים". התאונה בקריית גת, היום/מערכת וואלה!, משטרה

חובש רפואת חירום של מד"א אמיר פרץ סיפר: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד, ארבעה הולכי רגל נפגעו מהרכב. גבר כבן 30 וילדה כבת 5 שכבו על אי התנועה כשהם מחוסרי הכרה וסובלים מפגיעות רב מערכתיות קשות מאוד. בסמוך לחלקו הקדמי של הרכב שכבה ילדה כבת 5 שסבלה מחבלה קשה בבטנה ואישה כבת 30 התהלכה במקום התאונה כשהיא סובלת מחבלות בגפיים התחתונות. הכוחות הגדולים של מד"א שהגיעו לזירה העניקו לפצועים טיפול רפואי מציל חיים, הגבר והילדה שהיו מחוסרי הכרה הורדמו והונשמו והועברו במהירות למסוק מד"א שנחת בסמוך ופינה אותם סורוקה. שתי הפצועות הנוספות פונו לבית החולים בניידות טיפול נמרץ שלנו כשמצבן קשה ובינוני".

תאונת דרכים בקריית גת. מד"א, מערכת וואלה!
אי התנועה שעליו עמדו בני המשפחה בקריית גת/מערכת וואלה!, מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully