וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נועם נהרגה בתאונה בגן יבנה: "תמיד הייתה שם בשביל אחרים"

מחקירה ראשונית של התאונה שבה מתה נועם גולד בת ה-14 מברקן, עולה כי הרכב סטה ממסלולו והתהפך על אי תנועה. בית הספר שבו למדה באריאל הזמין את ההורים והילדים לדבר עם צוותי חינוך וטיפול. אם חברתה של ההרוגה ספדה לה בפייסבוק: "ילדה שצחקה ותמיד עזרה"

עריכה: ליר שפיגלר

נועם גולד, הנערה בת ה-14 מברקן שנהרגה בתאונת הדרכים בגן יבנה, תובא היום (חמישי) למנוחות בשעה 18:00 בבית העלמין שביישוב. גולד נפצעה אתמול באורח אנוש בתאונת דרכים עצמית, יחד עם שני נערים נוספים שנפצעו באורח בינוני, ומותה נקבע בבית החולים אסותא.

בית הספר "אורט יובלי אריאל", שבו למדה גולד, הזמין הבוקר הורים וילדים להגיע כדי לדבר עם צוותי חינוך וטיפול על הטרגדיה, וגם ביישוב צפויים להתקיים מעגלי שיח. יפעת אריאלי, אם חברתה של גולד, כתבה כי היא הייתה "ילדה שרקדה וצחקה ותמיד עזרה, תמיד הייתה שם בשביל אחרים".

פוסט - מותה של בת 14 שנהרגה בהתהפכות רכב בגן יבנה. אתר רשמי
הפוסט שכתבה אריאל, אם חברתה של נועם/אתר רשמי

"כמעט לא נרדמתי וכשכן נרדמתי המשכתי לחלום על הטרגדיה הנוראה מאתמול. ישבנו וצחקנו בסלון שנועה מבקשת ממני בדמעות לבדוק אם להרוגה מהתאונה בגן יבנה קוראים נועם גולד", כתבה אריאלי בפייסבוק. "אני כאימא ניסיתי להיות כמה שיותר הגיונית וכמה שיותר מכילה. אבל בינינו, למה צריך להכיל סיפורים כאלו? הילדה הזו הייתה בריאה, היא הייתה אמורה להתחיל ללמוד בתיכון, רק יום קודם הייתה בלונה פארק. ועוד תאונת דרכים קטעה את חייה".

לואיזה, שלימדה את נועם היפ הופ במשך תשע שנים, סיפרה "אתמול היו אמורים להיות מיונים לשנה הבאה לקבוצה, ולא הבנתי למה היא לא הגיעה. כי לא אופייני לה לא להגיע ולא להודיע. בחיים לה היה מצב כזה שהיא לא מגיעה בזמן ולא מודיעה. ואתמול לא היתה שום הודעה, לא הבנתי למה היא לא באה וחיכיתי לה. אחרי המבחנים כשבאתי הביתה קיבלתי את הבשורה הזו".

לואיזה סיפרה איך ראתה במהלך השנים את נועם גדלה ומתפתחת "ראיתי את כל השלבים שלה מכיתה א'. היתה מאוד חייכנית. שקטה בנפש, אבל לא עם החברות שלה. מיד כשנכנסים לסטודיו, שומעים את הצחוק שלה והשובבות שלה. עשתה שטויות עם חברות וחברים. היתה פשוט ילדת קסם", סיפרה והוסיפה כי היא "כל הזמן ניסתה להוכיח שהיא טובה. עזבה לכמה חודשים והבינה שהיא לא יכלה בלי זה וחזרה לריקוד. היא הגיעה לקבוצה מאוד מקצועית של הבית ספר. היתה כל כך שמחה ומאושרת. היה חשוב לה להוכיח שהיא טובה. היתה ילדה טובה, ילדה שאוהבים אותה. ילדה חיובית וחכמה".

מודעת האבל של בת 14 שנהרגה בהתהפכות רכב בגן יבנה. אתר רשמי
מודעת האבל על מותה של נועם גולד/אתר רשמי

מחקירת ראשונית של בוחני מרחב לכיש התאונה בגן יבנה עולה כי הרכב שהתהפך סטה ממסלולו פגע באבן השפה בנתיב הנגדי והתהפך אל עבר אי התנועה שהיה במקום. כרגע החשד הוא שהנהג, שגולד היא חברה של אחותו, נסע במהירות מופרזת ואיבד את השליטה על הרכב.

בעדותו הראשונית סיפר הנהג לחוקרים כי הוא חושב שעלה על בור ולכן הרכב התהפך. הנהג עצמו מאושפז עדיין בבית החולים וגם אחותו ששהתה ברכב עדיין נמצאת בבית החולים. כמו כן, כבכל תאונה קטלנית, המשטרה שלחה דגימות דם לביצוע בדיקות אלכוהול, אך כרגע אין חשד שהנהג שתה אלכוהול. הנהג יחקר פעם נוספת לאחר שישתפר מצבו.

פרמדיק מד"א יעקב פרלוב, שנכח בזירת התאונה, סיפר אתמול: "כשהגענו למקום ראינו רכב הפוך בתעלה לצד הכביש. חילצנו את הפצועים בסיוע כוחות מכבי האש, ומיד התחלנו להעניק להם טיפול רפואי מציל חיים. צעירה סבלה מחבלה רב מערכתית, והייתה ללא דופק וללא נשימה. ביצענו בה פעולות החייאה והעברנו אותה לניידת טיפול נמרץ של מד"א, כשבמהלך הפינוי לבית חולים המשכנו להילחם על חייה. שני פצועים נוספים כבני 15 סבלו מחבלות בראש ובגפיים, ופינינו אותם לבית החולים, כשמצבם בינוני ויציב".

זירת תאונת הדרכים בגן יבנה 24 ביוני 2019. דוברות משטרת ישראל
זירת התאונה בגן יבנה, אתמול/דוברות משטרת ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully