וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נורה מטווח אפס בבית הקפה: הישראלי ההרוג במקסיקו - עבריין מוכר

25.7.2019 / 13:31

לפי הדיווחים, אישה ישבה בבית הקפה במקסיקו סיטי סמוך לשני הישראלים כשהיא חובשת פאה לראשה, ובשלב מסוים שלפה אקדח וירתה בראשם. החשודה, שככל הנראה ניהלה רומן עם אחד מהם, ניסתה להימלט מהבניין בטרם נלכדה על ידי אנשי הביטחון. אש נפתחה על רכב המשטרה שהגיע למקום

שני הישראלים שנרצחו בבית קפה במקסיקו סיטי שהו במדינה בתקופה האחרונה, והם מוכרים היטב למשטרה בישראל/עריכה: ליר שפיגלר

הרשויות במקסיקו חוקרות את הירי בשני הישראלים שנהרגו הלילה (חמישי) על ידי חשודה בבית קפה במקסיקו סיטי. אחד מההרוגים הוא עבריין מוכר שהשתחרר מהכלא בפברואר האחרון, ולאחר כמה חודשים החליט לנסוע למקסיקו. החשודה היא אספרנסה גוטיירס-רוחאנו בת ה-33, שככל הנראה הייתה במערכת יחסים עם אחד מההרוגים הישראלים. היא ניסתה להימלט, אך נלכדה בבניין על ידי אנשי הביטחון.

השניים הכירו בפייסבוק והתאהבו וכשנודע לגוטיירס-רוחאנו כי הוא בוגד בה - היא תכננה לנקום בו וירתה בו במרכז הקניות. החשודה בירי רכשה אקדח תמורת 7,000 פסו, ואז חברה לכמה אנשים כדי שיסייעו לה בתוכנית, שכללה כניסה לבית הקפה, ירי בבן זוג והימלטות ברכב.

גוטיירס-רוחאנו נכנסה למסעדה דרומית לבירה והתחזתה ללקוחה. כדי שלא יזהה אותה, היא חבשה פאה בלונדינית והחליפה בגדים. להפתעת הסועדים, היא ירתה למוות מטווח קצר בבן זוגה לשעבר ובאדם נוסף שמת מפצעיו מאוחר יותר בבית החולים. על פי חקירה ראשונית, גוטיירס-רוחאנו רוקנה על החבר שחשדה שבגד בה את כל המחסנית של הנשק.

החשודה בירי בבית הקפה במקסיקו סיטי בו נורו שני ההישראלים. אתר רשמי
ככל הנראה ניהלה רומן עם אחד ההרוגים. האישה החשודה בירי/אתר רשמי
אחד ההרוגים ההישראלים מאירוע הירי במקסיקו. אתר רשמי
משרד החוץ אישר את מותם. אחד ההרוגים בתקרית/אתר רשמי

על פי החשד, שני מעורבים נוספים היו אמורים לסייע לה להימלט והצליחו לברוח תוך כדי שירו על רכב משטרה שהגיע למקום. לפי העדויות, הגברים שסייעו לה במעשה נשאו נשקים ארוכים והמתינו לה ביציאה מהמסעדה. לפני שהספיקה להיכנס לרכב - השוטרים ירו ואלה נמלטו. היא נאלצה להימלט רגלית מהשוטרים, שירו בה, פצעו אותה ולקחו אותה למעצר. המשטרה מחפשת אחר אותם גברים שנמלטו ברכב.

על פי הדיווחים, אחד מההרוגים הוא שומר הראש של השני. לדברי הרשויות, לשני ההרוגים אשרת שהייה זמנית במדינה והיתר עבודה בה. בתמונה מבית הקפה, שנמצא במרכז הקניות בעיר, נראים הלקוחות מסתתרים מתחת לשולחנות. משרד החוץ אישר מוקדם יותר את מותם של שני הישראלים. ממלא מקום קונסול ישראל במקסיקו, אלי לוי, יצא למקום האירוע עם קבלת ההודעה על התקרית, ופעל מול הרשויות לבירור זהות הנפגעים הישראלים.

(עדכון ראשון: 9:57)

בית הקפה במקסיקו סיטי בו נורו שני ההישראלים. אתר רשמי
הלקוחות מסתתרים מתחת לשולחנות. בית הקפה במקסיקו סיטי שבו בוצע הירי/אתר רשמי
הפאה של החשודה בירי ההישראלים בבית הקפה במקסיקו סיטי. אתר רשמי
ניסיון להימלט וירי מטווח אפס. הפאה של החשודה בירי במקסיקו/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully