וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקסיקו: שני ישראלים נורו למוות בבית קפה בבירה

שני הישראלים, שאחד מהם נהרג במקום והשני מת בבית החולים, נפגעו מהירי שבוצע על ידי אישה במקסיקו סיטי. לשניים אשרת שהייה זמנית במדינה והחשודה, שנעצרה במקום, ככל הנראה ניהלה רומן עם אחד מהם. שני בני אדם נפצעו. קונסול ישראל יצא למקום האירוע ופועל מול הרשויות

שני הישראלים שנרצחו בבית קפה במקסיקו סיטי שהו במדינה בתקופה האחרונה, והם מוכרים היטב למשטרה בישראל/עריכה: ליר שפיגלר

ירי בישראלים בבית קפה במקסיקו סיטי - כל הפרטים:

  • שני ישראלים נורו למוות על ידי חשודה בבית קפה בבירה
  • החשודה נעצרה במקום ועל פי הדיווחים היא ניהלה רומן עם אחד מהם
  • דיווח: לשניים אשרת שהייה זמנית; אחד מההרוגים הוא שומר הראש של השני
  • קונסול ישראל: פועל מול הרשויות לבירור זהות הנפגעים הישראלים
  • לפני חודש נורה למוות הדי ג'יי רונן דהן בפסטיבל מוזיקה במדינה

שני ישראלים נורו למוות הלילה (חמישי) על ידי אישה בבית קפה במקסיקו סיטי. על פי הדיווחים בתקשורת המקומית, החשודה בירי נעצרה ונחקרה במקום. משרד החוץ אישר את מותם של שני הישראלים. מ"מ קונסול ישראל במקסיקו, אלי לוי, יצא למקום האירוע עם קבלת ההודעה על התקרית, ופעל מול הרשויות לבירור זהות הנפגעים הישראלים.

לדברי הרשויות, לשני ההרוגים, שאחד מהם בן 40, אשרת שהייה זמנית במדינה והיתר עבודה בה. על פי הדיווחים, הרקע לירי הוא רומן שהיה לחשודה עם אחד מההרוגים. עוד דווח כי אחד מההרוגים הוא שומר הראש של השני וכי שני בני אדם נוספים נפצעו מהירי. בתמונה מבית הקפה, שנמצא במרכז הקניות בעיר, נראים הלקוחות מסתתרים מתחת לשולחנות.

בית הקפה במקסיקו סיטי בו נורו שני ההישראלים. אתר רשמי
בית הקפה שבו אירע הירי/אתר רשמי

בסוף חודש יוני נורה למוות הדי ג'יי רונן דהן, ישראלי בן 45, בפסטיבל מוזיקה בסן לואיס שבמרכז מקסיקו. גופתו הוטסה לארץ והוא הובא למנוחות בבית העלמין כפר סמיר שבחיפה. על דהן, שגילה את מוזיקת הטראנס בשנות ה-90 המוקדמות שביקר בהודו, סיפרו מכריו כי הוא "חגג את החיים". בנוסף לכך, אמו סיפרה כי בנה שאף לחזור לארץ אחרי יותר מ-20 שנה של פעילות אינטנסיבית בחו"ל כדי לעסוק בישראל במוסיקה שהפכה אותו למבוקש באירועי המונים סביב לעולם.

על פי הדיווחים בכלי תקשורת מקומיים, לפני כשבועיים חמושים הגיעו לפסטיבל, פתחו באש, וגרמו למותם של לפחות שני בני אדם ולפציעתם של כמה נוספים. הרשויות במדינה פתחו בחקירה. אלקסיס אביירו, תושב מקסיקו שהשתתף בפסטיבל, סיפר לוואלה! NEWS כי "היינו בפסטיבל ולפתע אנשים חמושים לבושים במדי צבא מקסיקנים נכנסו למקום, הם החלו לירות לכל עבר וללא משמעות ספציפית".

(עדכון ראשון: 7:58)

החשודה בירי בבית הקפה במקסיקו סיטי בו נורו שני ההישראלים. אתר רשמי
החשודה בירי בבית הקפה שנעצרה, הבוקר/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully