וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקטל בכבישים: שלושה הרוגים בתאונות דרכים ברחבי הארץ

תוך שעות ספורות אירעו כמה תאונות קשות. נהג פגע ברמזור ונהרג בכפר סבא. אופנוען בן 23 נהרג סמוך לחיזמא, בתאונה בבקעה נהרג צעיר בן 26 ואדם נוסף נפגע בינוני. גבר נוסף נפגע בינוני בתאונת דרכים בקריית מלאכי

צילום: תיעוד מבצעי מד"א

יום של תאונות - עדכונים אחרונים

  • גבר נהרג לאחר שרכבו התנגש ברמזור בכפר סבא ועלה באש
  • צעיר בן 26 נהרג וגבר בן 31 נפגע בינוני בהתהפכות רכב בבקעה
  • רוכב אופנוע בן 23 נהרג ליד חיזמא
  • בתאונה נוספת, גבר נפגע בינוני בקריית מלאכי

סוף שבוע קשה בדרכים: כמה תאונות דרכים אירעו בשעות האחרונות (שישי), ובמסגרתן נהרגו שלושה בני אדם וכמה נוספים נפגעו. באירוע הראשון נהרג בשעות הלילה נהג רכב שהתנגש ברמזור בשדרות מנחם בגין בכפר סבא. חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו את מותו בזירה. הוא זוהה כעזמי מנסור, תושב טירה.

אנשי מד"א שהוזעקו למקום, שריה מילצקי וישראל ליפשיץ, סיפרו כי "במהלך נסיעה חזרה לתחנה ראינו עמוד רמזור שקרס ורכב שעולה באש. אזרחים שהיו עדים לתאונה רגעים ספורים לפנינו סיפרו לנו שהרכב התנגש בעמוד והחל לבעור. מיד הזעקנו למקום את כוחות הכיבוי שפעלו לכבות את השריפה וברגע שהתאפשר לנו התקרבנו לרכב. לצערנו הפצוע שישב במושב הנהג היה מחוסר הכרה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

בבוקר, בתאונה נוספת, צעיר פלסטיני בן 26 נהרג וגבר נוסף כבן 31 נפצע בינוני לאחר שהרכב בו נסעו התהפך לצד הדרך בכביש 90, דרומית למושב תומר. חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו את מותו ההרוג בזירה, ואילו הסהר האדום פינה את הפצוע, שסובל מחבלת בטן.

התהפכות רכב בבקעת הירדן, דרומית ליישוב תומר, 2 באוגוסט 2019. דוברות משטרת ישראל
זירת התאונה בבקעת הירדן, היום/דוברות משטרת ישראל

כמו כן, אופנוען בן 23 נהרג בתאונה בכביש 437, סמוך לחיזמא. חובשים ופראמדיקים של מד"א פינו אותו לבית החולים הדסה הר הצופים בירושלים, תוך כדי פעולות החייאה. חובש בכיר במד"א, אוראל אסולין, סיפר כי הרוכב "שכב בסמוך לשול הימני כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. האופנוע היה במרחק של עשרות מטרים ממנו מתחת לגדר שמפרידה בין שני הנתיבים. ביצענו בדיקות רפואיות בשטח וביצענו בו פעולות החייאה והוא פונה במצב קריטי תוך המשך ביצוע פעולות החייאה לבית החולים בניידת טיפול נמרץ של מד"א".

בהמשך זוהה ההרוג כטל כהן, תושב היישוב אדם (גבע בנימין). מהיישוב נמסר כי הוא "מרכין ראש על לכתו בטרם עת של תושב היישוב. אנו כיישוב נתמוך ונחזק את המשפחה, ההורים דורית וניסים כהן, האחים והחברים, ושולחים תנחומים למשפחה. מן השמים תנוחמו".

עוד בוואלה!

מפלגות בסכנת הכחדה: האות ניתן - ומשתה המנדטים הגדול בפתח

לכתבה המלאה
זירת התאונה בכפר סבא, שם התנגש רכב ברמזור ועלה באש, 2 באוגוסט 2019. תיעוד מבצעי מד"א, מד"א
זירת התאונה בכפר סבא, הלילה/מד"א, תיעוד מבצעי מד"א

בנוסף, גבר כבן 30 נפגע באורח בינוני בתאונה שאירעה בחנייה של מרכז מסחרי בשדרות מנחם בגין בקרית מלאכי. הוא פונה לבית החולים קפלן ברחובות.

מאוחר יותר הבוקר, נפגע גם רוכב אופנוע כבן 33 באורח בינוני מרכב ברחוב אורט באשקלון. צוות מד"א פינה אותו לבית החולים ברזילי בעיר כשהוא סובל מחבלות בפלג גופו העליון.

(עדכון ראשון: 08:55)

זירת התאונה ליד חיזמא, שם נהרג אופנוען, 2 באוגוסט 2019. תיעוד מבצעי מד"א, מד"א
זירת התאונה ליד חיזמא, הבוקר/מד"א, תיעוד מבצעי מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully