וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעמה בת ה-7 טבעה בבריכה בכרתים; אביה: לא הגיוני שלא יהיה מציל בפארק

הלווייתה של נעמה חן, הילדה שטבעה למוות בבריכה בבית המלון שבו שהו בני משפחתה, התקיימה בפתח תקווה. אביה עופר האשים: "לא הגיוני שבפארק נופש ששוהים בו אלפי משפחות עם ילדים קטנים לא יהיה ציוד רפואי וצוות עזרה ראשונה"

אתר מלון aqua sun village. צילום מסך
המלון בכרתים/צילום מסך

טביעת הילדה בחופשה בכרתים - עדכונים אחרונים

  • הילדה בת ה-7 שטבעה במלון בכרתים הובאה למנוחות בפתח תקווה
  • אביה עופר: "לא הגיוני שבפארק נופש לא יהיה מציל, ציוד רפואי וצוות עזרה ראשונה"
  • המשטרה עצרה שתי חשודות עובדות במלון
  • מקורבת למשפחה:"זו טרגדיה אמיתית, האמא עוד לא קולטת מה קרה"

נעמה חן, בת שבע מרמת גן, היא הילדה שטבעה למוות ביום רביעי בבריכה במלון בכרתים. מקורבת למשפחתה של הילדה סיפרה על הלם גדול בקרב כל מכריה. אביה, עופר חן, מתח היום (שישי) ביקורת על היעדר אנשי הצלה וציוד רפואי במקום. "למען ילדים ומשפחות אחרות", אמר, "שלא יחוו את האסון הנוראי שאני ומשפחתי חווים עכשיו, אני מבקש שהחברות שמארגנות ומשווקות את חבילות הנופש יבדקו לפני כל דבר את סטנדרט הבטיחות - כי לא הגיוני שבפארק נופש ששוהים בו אלפי משפחות עם ילדים קטנים לא יהיה מציל, ציוד רפואי וצוות עזרה ראשונה ואם אין - יש לציין בדיל לחופשה באותיות ברורות שאין צוות רפואי בדילים של מלון עם פארק מים".

"זו טרגדיה אמיתית", אמרה. "האמא סיפרה לי שהיא עוד לא קולטת מה קרה", אמרה לוואלה! NEWS הגר בן יעקב, חברת מועצת העיר שבה מתגוררת הילדה וחברה קרובה של המשפחה. "הם נסעו לכרתים לחופשה משפחתית, ארבעה ילדים, שלוש בנות, הבן נשאר בארץ. היא חיכתה המון זמן כדי לצאת לחופשה ולא הצליחה, וברגע האחרון היא מצאה דיל וזה נגמר באסון זו משפחה מהממת מהשכונה שלי", סיפרה.

נעמה הובאה למנוחות בבית העלמין ירקון בפתח תקווה. המשטרה המקומית עצרה שתי חשודות - אזרחיות זרות בנות 42 ו-56, עובדות המלון שעל פי החשד היו האחראיות בעת המקרה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
מודעת האבל על מותה של נעמה חן/מערכת וואלה, צילום מסך

חברת המשפחה מספרת כי כל הקהילה שבורה מהטרגדיה שפקדה את המשפחה. "הילדה מדהימה, אמרתי לאמא שנדאג לה לכל סיוע. אגף החינוך והשירות הפסיכולוגי תומכים במשפחה. "כל הקהילה נסערת ושבורה. אנחנו לא יודעים כלום על הנסיבות, אבל זו משפחה כל כך מסורה שאנחנו בכלל לא יכולים לדמיין איך דבר כזה יכל לקרות".

חבריהם של משפחת האבלים מרמת גן התגייסו לסייע להם כלכלית. אלה דוד, תושבת השכונה, פתחה קבוצת פייבוקס למי שמעוניין לתרום לבני המשפחה ובעבור רכישת מזון לאבלים, לשבעה ובכלל לסיוע למשפחה בהמשך.

אתר מלון aqua sun village. צילום מסך
המלון/צילום מסך

כלי תקשורת ביוון מסרו כי שלושה רופאים ביצעו בילדה פעולות החייאה במשך כ-20 דקות. מאמצי ההחייאה נמשכו גם בבית חולים מקומי, אך שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותה.

ממשרד החוץ נמסר כי "האירוע מוכר ומטופל על ידי המחלקה לישראלים בחו"ל באגף הקונסולרי במשרד החוץ וקונסולית ישראל באתונה, ליליאן חיים אשר מסייעת למשפחה בהשבת המנוחה לקבורה בישראל". המשפחה שבה הלילה לישראל.

(עדכון ראשון: 08:15)

מודעת אבל על מותה של נעמה חן, הילדה בת ה-7 שטבעה בבריכת מלון בכרתים תלויה על גדר בית הספר ארנון שבו למדה ברמת גן, 2.8.2019. בועז אפרת, אתר רשמי
מודעת האבל על מותה של נעמה חן בבית הספר שבו למדה ברמת גן, היום/אתר רשמי, בועז אפרת
מפת כרתים. עיבוד תמונה
מפת כרתים/עיבוד תמונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully