וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדות הנוסעות בתאונה בקריית גת: "שתינו הרבה אלכוהול, ראינו דם"

7.8.2019 / 13:22

לוואלה! NEWS נודע כי שתי הנוסעות שהיו יחד עם שי טסמה, שדרס ארבעה בני משפחה, סיפרו בעדותן שהוא התנדב לקחת אותן הביתה מהמועדון. "אני זוכרת רק את ההתנגשות", אמרה אחת מהן. בבדיקת ינשוף נמצאו רמות אלכוהול פי 29 מהמותר. הוא ניסה להימלט, אך עוברי אורח עצרו אותו

צילום: בני ואינר, עריכה: רענן פוגל

הארכת מעצר לחשוד בדריסה בקריית גת - עדכונים אחרונים:

  • הוארך מעצר שי טסמה החשוד בדריסת ארבעה בני משפחה בקריית גת
  • נציג המשטרה: "הוא עלה להגה לאחר לילה רווי אלכוהול דקות לפני שנכנס לאוטו"
  • מהחקירה עלה כי הוא ניסה להימלט מהזירה, אך עוברי אורח עצרו אותו
  • הצעירות שנסעו עם טסמה: "שתינו הרבה אלכוהול, ראינו מלא דם"
  • בבית החולים סורוקה השתפר מצבן של האחיות בנות ה-7 וה-5

מעדותן של שתי צעירות, ששהו ברכב יחד עם הנהג החשוד בדריסת ארבעה בני משפחה בקריית גת בשבת האחרונה, עולה כי הן שתו כמות רבה של אלכוהול לפני הנסיעה. בעדותן, שהגיעה היום (רביעי) לידי וואלה! NEWS, אמרה אחת מהן: "הייתי שיכורה, שתיתי הרבה אלכהול ונסעתי באוטו איתו מהמועדון. היו הרבה אנשים, לחץ של הילדה, עזרנו לאימא, את השאר אני לא זוכרת. שתיתי הרבה אלכהול".

"ראיתי הרבה דם", היא הוסיפה. "אני זוכרת רק את ההתנגשות, הבאתי מים לאישה, שטפנו לה את הראש, הנהג התנדב לקחת אותנו מהמועדון אל הבית".

במקביל, בית משפט השלום באשקלון האריך עד יום שישי את מעצרו של הנהג החשוד, שי טסמה. במהלך הדיון נאמר כי טסמה ניסה להימלט מהזירה, אבל עוברי אורח עצרו אותו וחסמו לו את הדרך. ‏האם שנפצעה העידה בפני השוטרים: "התחננתי אליו שיעזור לי להוציא את הילדה מתחת גלגלי האוטו, אבל הוא ברח עד שעצרו אותו". השופט אמר כי "מדובר בהתפתחות מרעישה".

הוארך מעצרו של שי טסמה, בן 21, החשוד בדריסת אב ושתי 
בנותיו בקריית גת טסמה חשוד גם בסירוב לבדיקת אלכוהול. ניב אהרונסון
"עלה להגה לאחר לילה רווי אלכוהול". הנהג הפוגע/ניב אהרונסון

מהחקירה עולה כי אחיה של אחת הצעירות שנמלטו מהזירה לאחר התאונה הוא זה שאסף אותן מהזירה. ביחס לכך אמר השופט כי "ניסיון ההימלטות חמור לכשעצמו".

עוד אמר נציג המשטרה במהלך הדיון בבית המשפט כי הנהג הדורס "עלה להגה לאחר לילה רווי אלכוהול דקות לפני שנכנס לאוטו". לפי החוק, אמר נציג המשטרה, טמסה נחשב לנהג צעיר ומותר לו לצרוך עד כ-50 מיקרוגרם. עם זאת, נמצא בבדיקת ינשופון 1,450 מיקרוגרם. לדברי נציג המשטרה, "זה פי 29 ממה שמותר".

האישה בת 30 שנפצעה בתאונת הדרכים בקריית גת. 03 באוגוסט 2019. צילום מסך, אתר רשמי
"התחננתי שיעזור לי להוציא את הילדה מתחת גלגלי האוטו". האם שנפצעה בתאונה/אתר רשמי, צילום מסך

אביו של החשוד, קצין בשירות בתי הסוהר, הלך אתמול לבקר את הפצועים, והביע צער על התאונה והתנצל בשם בנו. במהלך הדיון היום הוא פנה לשופט ואמר: "זה גורל אכזרי שהפגיש בין משפחות. אנחנו מתפללים לשלום בכל בית כנסת בקריית גת. הוא ילד טוב ותמים שגדל על ערכים טובים. אני מבקש לשחרר אותו למעצר בית".

מוקדם יותר היום נמסר מבית החולים סורוקה על שיפור במצבן של האחיות בנות השבע והחמש שנפצעו באורח קשה בתאונה. ד"ר צחי לזר, מנהל היחידה לטיפול נמרץ ילדים בבית החולים שבבאר שבע מסר כי "האחות הגדולה כבר אינה מורדמת, היא נושמת בשלב זה בתמיכה נשימתית, מדברת ומתקשרת עם בני המשפחה ועם הצוות הרפואי. האחות הצעירה עדיין מונשמת ומורדמת. חל שיפור קל במצבה והיא יציבה". מצבה של אם המשפחה השתפר והיא מוגדרת כעת במצב קל. מצבו של האב מוסיף להיות קשה מאוד, הוא מורדם ומונשם ביחידה לטיפול נמרץ כללי.

תאונת הדרכים בקריית גת, צילום משטרה. משטרה, מערכת וואלה!
התאונה בקריית גת/מערכת וואלה!, משטרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully