וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמקה מהמטבח: מקסיקו מחפשת את אשת הפיתוי שמעורבת בחיסול הישראלים

רשויות החוק במדינה מחפשות אחרי אישה שהתלוותה לישראלים בן סוטחי ואלון אזולאי, שנרצחו בירי מטווח אפס בבית הקפה בו ישבו. בזהות בדויה וכשהיא חובשת פאה, הזמינה החשודה מקום במסעדה כדי לפתות את השניים ותועדה כשהיא נמלטת דרך המטבח ומשם למשאית. המשטרה פתחה במצוד

צילום: טוויטר

פרטים נוספים מהחיסול במקסיקו - עדכונים אחרונים

  • המשטרה במקסיקו מחפשת אחר אישה שמעורבת בחיסול הישראלים
  • לפי הדיווחים היא הזמינה מקום לשניים במסעדה כדי לפתות אותם
  • לפי תיעוד מצלמות האבטחה היא חבשה פאה ונמלטה דרך המטבח

רשויות החוק במקסיקו מחפשות אחרי אישה שמזוהה כ"לה גווארה" שהתלוותה לשני העבריינים הישראלים בן סוטחי ואלון אזולאי, שנרצחו בעיר הבירה לפני שבועיים. כלי תקשורת מקומיים מדווחים היום (רביעי) כי האישה בדתה את זהותה והשתמשה בשם "ונסה באייר", והזמינה שולחן בבית הקפה לשני הישראלים כדי לפתות אותם. היא חשודה במעורבות בחיסולם דרך ארגון הפשיעה שעומד מאחורי ההתנקשות.

לפי תיעוד מצלמות האבטחה במקום היא חבשה לראשה פאה ובמהלך התקרית הצליחה להימלט דרך המטבח של המסעדה, כשהיא מותירה אחריה את הפאה בזירה. היא ברחה במשאית והמשטרה המקומית פתחה במצוד אחריה.

האישה שהתלוותה לשני הישראלים שנרצחו במקסיקו. אתר רשמי
נמלטה במשאית. נערת הפיתוי/אתר רשמי

התובעת הכללית במקסיקו סיטי, ארנסטינה גודוי, הודיעה השבוע כי זוהה ארגון הפשיעה הקשור לחיסולם של שני העבריינים הישראלים. "אנחנו מצליבים את המידע עם מודיעין מהשגרירות", אמרה גודיו, על פי דיווח ב"לה ואנגוואדיה". עם זאת, היא לא ציינה את שם הארגון.

בעיתון "מילניו" פורסם כי החשודה בירי, אספרנסה גוטיירס-רוחאנו בת ה-33, קיבלה הוראות מפורטות בטלפון וכן באמצעות מכשיר אלקטרוני לביצוע חיסולם של סוטחי ואזולאי. היא נעצרה במרכז המסחרי "ארץ פדרגל" בבירה המקסיקנית שבו נמצא בית הקפה, זמן קצר לאחר שהשניים נורו לעיני הסועדים. בניגוד לדיווחים הראשונים, שלפיהם התשלום לגוטיירס-רוחאנו עמד על 5,000 פזו, מהחקירה עולה כי היא קיבלה 25 אלף פזו (4,622 שקלים) בעבור החיסול הכפול.

עוד בוואלה!

דיווח סעודי: מלך בחריין דחה בקשה של נתניהו להיפגש עמו

לכתבה המלאה
רגע ההתנקשות בשני הישראלים במקסיקו. צילום מסך
תיעוד מזירת הירי מתוך מצלמות האבטחה/צילום מסך

בתיעוד ממצלמות האבטחה של בית הקפה נראית החשודה כשהיא צועדת באיטיות לעבר השולחן שבו ישבו השניים לאכול. היא התגנבה מאחוריהם וירתה בהם מטווח אפס ונמלטה מהמקום. בתיעודים אחרים נראית גוטיירס-רוחאנו חובשת פאה בלונדינית ומחליפה בגדים, ובסרטון נוסף היא נראית נמלטת מהמקום בריצה עד שהיא נעצרת בידי המשטרה המקומית.

על פי דיווח ב"אל אוניברסל" שפורסם בסוף השבוע, חיסולם של שני העבריינים הישראלים הוזמן על ידי אחד מקרטלי הסמים הגדולים במדינה. על פי הצהרותיה של החשודה בחקירה, שירותיה של גוטיירס-רוחאנו נשכרו על ידי קרטל "הדור החדש של חליסקו" (CJNG). זאת, למרות האפשרות שחיסולם של סוטחי והאזולאי הוזמן כחלק ממאבק בין ארגוני פשיעה ישראליים.

בנוסף לכך, טענה גוטיירס-רוחאנו כי השניים בגדו בעבריין ארז אקרישבסקי, שהוסגר לישראל לאחר שנמלט מהכלא, אחרי שקיימו קשרים עסקיים בקרטלי הסמים של מקסיקו וקולומביה. הנרצחים מעורבים בסכסוכים רבים בעולם הפשע הישראלי והם נחשבים ליעדים של המשטרה.

החשודה בירי בבית הקפה במקסיקו סיטי בו נורו שני ההישראלים. אתר רשמי
החשודה בחיסול, גוטיירס-רוחאנו/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully