וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתקרבת מאחור ויורה מטווח אפס: תיעוד חיסולם של הישראלים במקסיקו

בסרטוני האבטחה של בית הקפה שבו חוסלו הישראלים בן סוטחי ואלון אזולאי נראית החשודה, אספרנסה גוטיירס-רוחאנו בת ה-33, צועדת באיטיות ומתגנבת מאחורי שולחנם של השניים שסועדים. לאחר מכן נראתה יורה בהם ונמלטת. החשודה הודתה כי נשכרה לחיסול תמורת 5,000 פזו

צילום: טוויטר

כלי התקשורת במקסיקו פרסמו היום (שישי) תיעוד מחיסולם של הישראלים בן סוטחי ואלון אזולאי, ממצלמות האבטחה בבית הקפה שבו ישבו. בסרטון נראית החשודה אספרנסה גוטיירס-רוחאנו בת ה-33 כשהיא הולכת בתוך בית הקפה וצועדת באיטיות לעבר השולחן שבו ישבו השניים לאכול. היא התגנבה מאחוריהם וירתה בהם מטווח אפס ונמלטה מהמקום.

לאחר שטענה כי הרצח בוצע על רקע רומנטי - הודתה החשודה בחקירה במשטרה כי נשכרה לשם חיסול וקיבלה תמורת המעשה 5,000 פזו (אלף שקלים).

רגע ההתנקשות בשני הישראלים במקסיקו. צילום מסך
רגע ההתנקשות בשני הישראלים/צילום מסך

במקביל נמשכת במקסיקו חקירת החיסול. בתיעודים אחרים נראית גוטיירס-רוחאנו חובשת פאה בלונדינית ומחליפה בגדים, ובסרטון נוסף היא נראית נמלטת מהמקום בריצה עד שהיא נעצרת בידי המשטרה המקומית.

גוטיירס-רוחאנו ניסתה להימלט מזירת החיסול, אך נלכדה בבניין על ידי אנשי הביטחון. על פי החשד, שני מעורבים נוספים היו אמורים לסייע לה להימלט והצליחו לברוח תוך כדי שירו על רכב משטרה שהגיע למקום.

לפי העדויות, הגברים שסייעו לה במעשה נשאו נשקים ארוכים והמתינו לה ביציאה מהמסעדה. לפני שהספיקה להיכנס לרכב - השוטרים ירו ואלה נמלטו. היא נאלצה להימלט רגלית מהשוטרים, שירו בה, פצעו אותה ולקחו אותה למעצר. המשטרה מחפשת אחר אותם גברים שנמלטו ברכב.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
החשודה בירי בבית הקפה במקסיקו סיטי בו נורו שני ההישראלים. אתר רשמי
חבשה פאה בלונדינית. החשודה בירי/אתר רשמי

נשיא מקסיקו אנדרס מנואל לופס אוברדור אמר כי מתקיים שיתוף פעולה עם הרשויות בישראל לחקר הירי, אך הבהיר כי אין התערבות של שירותי המודיעין או של משטרת ישראל. במסיבת עיתונאים שערך היום, הוסיף לופס אוברדור כי שיתוף הפעולה של הנציגים הדיפלומטיים של המדינות טוב מאוד, במקרה הזה ובאחרים. כמו כן, הוא דחה את האפשרות שמקסיקו תהפוך למרכז פשיעה בינלאומי.

הנרצחים מוכרים היטב למשטרה בישראל. אחד מהם שוחרר מבית הכלא בחודש פברואר האחרון. השניים מעורבים בסכסוכים רבים בעולם הפשע הישראלי והם נחשבים ליעדים של המשטרה, שפיקחה עליהם גם בעת שהיו בחו"ל וידעה במה הם עוסקים.

רציחתם של השניים צפויה להשפיע על ארגוני הפשיעה בארץ ועל יחסי כוחות בקרב הארגונים. השניים מכירים היטב אחד את השני - וגם את ארז אקרישבסקי, עבריין שנמלט מהכלא בישראל בשנת 2001 והוסגר אתמול על ידי מקסיקו לישראל. עם זאת, על פי ההערכה, אין קשר בין רצח שני הישראלים לבין תהליך הסגרתו של אקרישבסקי.

(עדכון ראשון: 12:24)

  • עוד באותו נושא:
  • מקסיקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully