וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקסיקו: הרשויות זיהו את הארגון הקשור לחיסול העבריינים הישראלים

על פי דיווחים, התובעת הכללית במקסיקו סיטי הודיעה כי זוהה ארגון הפשיעה שמאחורי ההתנקשות בסוטחי ואזולאי בבית קפה בעיר, אך היא לא נקבה בשמו. מהחקירה עולה כי החשודה קיבלה 25 אלף פזו תמורת הירי, והוראות נמסרו לה באמצעות טלפון ומכשיר אלקטרוני

צילום: טוויטר

התובעת הכללית במקסיקו סיטי ארנסטינה גודוי הודיעה אמש (שני) שזוהה ארגון הפשיעה הקשור לחיסולם של שני העבריינים הישראלים בן סוטחי ואלון אזולאי בעיר. "אנחנו מצליבים את המידע עם מודיעין מהשגרירות", הוסיפה גודיו, על פי דיווח ב"לה ואנגוואדיה". עם זאת, היא לא ציינה מהו שמו של הארגון.

בעיתון "מילניו" פורסם כי החשודה בירי, אספרנסה גוטיירס-רוחאנו בת ה-33, קיבלה הוראות מפורטות בטלפון וכן באמצעות מכשיר אלקטרוני לביצוע חיסולם של סוטחי ואזולאי. היא נעצרה במרכז המסחרי "ארץ פדרגל" בבירה המקסיקנית שבו נמצא בית הקפה, זמן קצר לאחר שהשניים נורו לעיני הסועדים. בניגוד לדיווחים הראשונים, שלפיהם התשלום לגוטיירס-רוחאנו עמד על 5,000 פזו, מהחקירה עולה כי היא קיבלה 25 אלף פזו (4,622 שקלים) בעבור החיסול הכפול.

אירוע ירי במקסיקו כנגד שני ישראלים. אתר רשמי
תיעוד ממצלמות האבטחה/אתר רשמי

בתיעוד ממצלמות האבטחה של בית הקפה נראית החשודה כשהיא צועדת באיטיות לעבר השולחן שבו ישבו השניים לאכול. היא התגנבה מאחוריהם וירתה בהם מטווח אפס ונמלטה מהמקום. בתיעודים אחרים נראית גוטיירס-רוחאנו חובשת פאה בלונדינית ומחליפה בגדים, ובסרטון נוסף היא נראית נמלטת מהמקום בריצה עד שהיא נעצרת בידי המשטרה המקומית.

על פי דיווח ב"אל אוניברסל" שפורסם בסוף השבוע, חיסולם של שני העבריינים הישראלים הוזמן על ידי אחד מקרטלי הסמים הגדולים במדינה. על פי הצהרותיה של החשודה בחקירה, שירותיה של גוטיירס-רוחאנו - שטענה שהיא מקבלת 5,000 פזו עבור כל חיסול - נשכרו על ידי קרטל "הדור החדש של חליסקו" (CJNG). זאת, למרות האפשרות שחיסולם של סוטחי והאזולאי הוזמן כחלק מהמאבק בין ארגוני הפשע הישראלים.

בנוסף לכך, היא טענה כי השניים בגדו בעבריין ארז אקרישבסקי, שהוסגר לישראל לאחר שנמלט מהכלא, אחרי שקיימו קשרים עסקיים בקרטלי הסמים של מקסיקו וקולומביה. הנרצחים מעורבים בסכסוכים רבים בעולם הפשע הישראלי והם נחשבים ליעדים של המשטרה.

עוד בוואלה!

הניצחון על נתניהו והנקמה שבדרך: שקד השלימה את חזרתה לצמרת הפוליטית

לכתבה המלאה
החשודה בירי בבית הקפה במקסיקו סיטי בו נורו שני ההישראלים. אתר רשמי
25 אלף פזו תמורת החיסול הכפול. החשודה בירי/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully