וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות פוסט בפייסבוק: תלונה נגד גננת באשקלון בחשד שהכתה פעוט

30.7.2019 / 23:02

עדת ראייה שחלפה ליד גן הילדים בעיר טענה כי שמעה צעקות וראתה את הגננת מכה לכאורה את הפעוט. היא העלתה פוסט בפייסבוק ובעקבותיו הוריו הגישו תלונה במשטרה. הגננת צפויה להיחקר מחר

קרדיט: ערוץ 13

הורים הגישו אתמול (שני) תלונה במשטרה נגד גננת בגן ילדים באשקלון, שבו שוהה בנם הפעוט, בחשד כי הכתה אותו בידו. הגננת צפויה להיחקר מחר בתחנת המשטרה בעיר.

הסיפור החל כשאישה חלפה על פני גן הילדים באשקלון ולטענתה שמעה צעקות במקום. היא התקרבה לחלון הגן ולדבריה, ראתה את הגננת מכה לכאורה בידה את הפעוט ששוהה בגן. האישה העלתה פוסט בפייסבוק בנושא ובעקבותיו באותו היום הגיעו הוריו אל תחנת המשטרה בעיר והגישו תלונה. הגננת צפויה להיחקר במשטרה.

גן הילדים שבו הילד בלע חול, 30 באפריל 2017. שי מכלוף
חשודה שהכתה פעוט בידו/שי מכלוף

ברקע חשיפת מקרי ההתעללות בפעוטות, מאות בני אדם הפגינו במוצאי שבת האחרונה בכיכר רבין שבתל אביב בדרישה ל"מהפכה בחינוך בגיל הרך". בעצרת השתתפה בין היתר דורינה וינטה אמה של הפעוטה בת שנה יסמין שנהרגה על ידי הסייעת אינה סקיבנקו בפתח תקווה. האם שנאמה בעצרת אמרה כי בתה "נפלה לידי מפלצת. מות הילדה שלי הוא סמל המלחמה שלנו. אנחנו צריכים שהילדים שלנו יהיו בטוחים. האסון שלי לא יחזור. חייבות להיות מצלמות, המטפלות צריכות לעבור הכשרות".

עוד בוואלה!

מסרי כניעה במקום איתותי אזהרה: נתניהו מביס את הפרקליטות במלחמת ההתשה

לכתבה המלאה
הפגנת הורים במחאה על אלימות נגד ילדים בגנים, כיכר רבין תל אביב, 27 יולי 2019. ראובן קסטרו
מחאת ההורים נגד התעללות בילדים, צאת שבת האחרונה/ראובן קסטרו

לפני שישה ימים התיר בית המשפט המחוזי בירושלים לפרסם את שמה של גננת החשודה בהתעללות בפעוטות בגן ילדים בשכונת גילה בירושלים - כוכבית היצקלמז. השופט אריה רומנוב ציין בהחלטתו לאפשר את פרסום שמה כי "הנזק הצפוי למשיבה כתוצאה מפרסום שמה חורג מהנזק הרגיל הצפוי לחשוד". ואולם, הדגיש השופט: "על כף המאזניים האחרת ניצבים מהות החשד המופנה נגד המשיבה והצורך לאפשר למשטרה למצות את החקירה ובכלל זה להביא את דבר החקירה לידיעת הציבור מתוך הנחה או תקווה כי בידו לסייע לחקירה".

בית המשפט האריך את מעצרה של הגננת החשודה בהתעללות שכללה טלטולים ומכות עד לתחילת השבוע. באחד המקרים, על פי החשד, אושפז במצב קשה אחד מהפעוטות שטולטלו. במשטרה חוקרים חשד לתשעה מקרים של פגיעה והתעללות בפעוטות, שניים מהם מלפני כמה שנים שנחקרו בעבר, אך התיק בעניינם נסגר. לפני כשבועיים מונה צוות חקירה חדש לבחינת המקרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully