וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדת המפתח בתיק 1000: "ראש המוסד רכש סיגרים לנתניהו בסך 1,800 שקל"

בחדשות 12 פורסם כי יד ימינו של ארנון מילצ'ן, הדס קליין, סיפרה בעדותה במשטרה כי יוסי כהן אמר לה שקנה סיגרים לראש הממשלה, והאחרון "לא התכוון להוציא מכיסו את הארנק". מלשכת רה"מ נמסר בתגובה: "עוד עדות הזויה ושקרית של קליין". כהן: "לא היה ולא נברא"

צילום: רוני כנפו, עריכה: ניב מעוז

הדס קליין, יד ימינו של ארנון מילצ'ן ועדת המפתח בתיק 1000, אמרה בעדותה כי ראש המוסד יוסי כהן רכש סיגרים לראש הממשלה בנימין נתניהו בשווי 1,800 שקלים - כך פורסם הערב (חמישי) ב"חדשות 12". לדבריה, כהן סיפר לה שהוא רכש פעם אחת סיגרים לראש הממשלה. "יוסי כהן סיפר לי שהוא קנה פעם אחת סיגרים באלפי שקלים לראש הממשלה. הוא (נתניהו) לא התכוון להוציא מכיסו את הארנק. זו הפעם הראשונה והאחרונה שקניתי לו", העידה בחקירתה.

קליין אמרה בחקירתה כי כהן רכש את הסיגרים לנתניהו פעם אחת בלבד, שעה שכיהן כראש המל"ל, לפני שמונה לתפקיד ראש המוסד.

לקריאה נוספת בנושא
עדות העוזרת של מילצ'ן: "נתניהו דרש - עשי מה ששרה אומרת"
"נתניהו ביקש אספקת סיגרים ממילצ'ן במהלך טקסי יום הזיכרון"
תיק 1000: נתניהו קיבל טובות הנאה ממילצ'ן ופאקר בשווי מאות אלפי שקלים

הדס קליין, העוזרת של ארנון מילצ'ן. פייסבוק, מערכת וואלה! NEWS
עדת מפתח. קליין/מערכת וואלה! NEWS, פייסבוק

מטעם ראש הממשלה נמסר בתגובה: "עוד עדות הזויה ושקרית של קליין. כהן לא נתן לנתניהו מתנות כלשהן. ההוכחה שהיא משקרת מופיעה בחלק הבא של עדותה, שבה טוענת שגם הרל"ש גיל שפר קנה לראש הממשלה סיגרים בעשרות אלפי שקלים, מבלי שראש הממשלה שילם לו. בעוד שפר אומר בחקירתו: 'מדי פעם הייתי רוכש סיגר או שניים לעצמי ולראש הממשלה, אך הייתה ביננו התחשבנות כספית שוטפת. הייתי אומר לו כמה עלו הסיגרים והוא היה משלם לי'". עוד הוסיפו כי "הנה ההוכחה הניצחת למניפולציה שעושה התקשורת בהדלפות סלקטיביות ומגמתיות שנועדו לפגוע בראש הממשלה נתניהו ערב בחירות".

ראש המוסד יוסי כהן אמר בתגובה: "לא היה ולא נברא".

עוד באותו נושא

סערת ההתעללות בפעוטון בראש העין: "הילד שלי עבר שואה"

לכתבה המלאה
ראש הממשלה בנימין נתניהו,העניק צל?שים על מבצעים ופעילות מבצעית שביצעו נשות, אנשי, לוחמות ולוחמי המוסד יחד עם ראש המוסד יוסי כהן 2 באוקטובר 2017. חיים צח, לע"מ, מערכת וואלה! NEWS
"לא היה ולא נברא". כהן ונתניהו/מערכת וואלה! NEWS, חיים צח, לע"מ

בחודש פברואר הודיע היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, כי נתניהו יואשם, בכפוף לשימוע, בהפרת אמונים בתיק 1000, המכונה תיק המתונות. לפי כתב החשדות, ראש הממשלה קיבל במשך שנים טובות הנאה מאנשי העסקים מילצ'ן וג'יימס פאקר בשווי מאות אלפי שקלים, שכללו תכשיטים, סיגרים ושמפניות. זאת בניגוד עניינים לתפקידו הציבורי לאורך השנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully