וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נתניהו ביקש אספקת סיגרים ממילצ'ן במהלך טקסי יום הזיכרון"

בחדשות 13 דווח כי בשנת 2016, בזמן טקסי יום הזיכרון, התקשר ראש הממשלה לעוזרת האישית של ארנון מילצ'ן כדי לבקש אספקת סיגרים. קבלת הסיגרים עומדת במרכז תיק 1000. היום קיבל פרקליטו של נתניהו את חומרי החקירה

צילום: רוני כנפו, עריכה: תומר לוי

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקש אספקת סיגרים במהלך טקסי ערב יום הזיכרון בשנת 2016, כך דווח הערב (שלישי) בחדשות 13. לפי הדיווח, נתניהו התקשר כמה פעמים לעוזרת האישית של ארנון מילצ'ן וביקש אספקת סיגרים. קבלת הסיגרים והמתנות ממילצ'ן עומדת במרכז תיק 1000, בו נאשם בכפוף לשימוע נתניהו בהפרת אמונים. התיק נגד מילצ'ן נסגר. לפי כתב החשדות, נתניהו קיבל במשך שנים טובות הנאה מאנשים העסקים מילצ'ן וג'יימס פאקר.

נתניהו ופרקליטו עמית חדד הגיעו היום להסדר זמני על תשלום מקדמה לשכר טרחתו, זאת לאחר שהדבר הוביל לעיכובים בבחינת חומרי החקירה לקראת השימוע בתיקיו. משהושג ההסדר בין הצדדים, פנו עורך הדין לפרקליטות לקבלת חומרי החקירה ואסף אותם, לשם קידום הליך השימוע וקביעת מועד מול לשכת היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט. נתניהו מצדו ממשיך לדבוק בעמדתו, לפיה הוא זכאי לקבלת סיוע כספי להגנתו המשפטית.

עוד בוואלה! NEWS:
64 אצבעות של משת"פים צייתנים: נתניהו מגייס את הכנסת לקרב חייו
נתניהו לליצמן: לא רוצים חילול שבת, הרוב באירוויזיון לא יהודים
נתניהו על פסקת ההתגברות: "הדלפות פרועות ומגמתיות"

ראש הממשלה, בנימין נתניהו בטקס יום הזיכרון לחללי צה"ל, הר הרצל, ירושלים 8 במאי 2019. אלעד מלכה
נתניהו בטקס יום הזיכרון, השנה/אלעד מלכה

איסוף החומרים בא לאחר שרשרת התנצחויות בין היועץ המשפטי לממשלה ואנשי משרד המשפטים לעורך דינו של נתניהו נבות תל צור, זאת בעקבות בקשת הפרקליטים לדחות את מועד השימוע בשל היקף החומר והזמן שיידרש לטענתם לבחינתו.

מטעמו של נתניהו נמסר: "כל הכבוד לפרקליטות שהצליחו להתגבר על ייצרם, והתאפקו עם ההדלפות הלא חוקיות, חמש שעות אחרי איסוף החומרים על ידי פרקליטי ראש הממשלה, לפני שהדליפו מתוכם. מדובר בשיפור משמעותי מהפעמים הקודמות, אז הם הדליפו עוד לפני שהחומרים בכלל הגיעו לידינו".

לפני יומיים, השיב מנדלבליט לבקשת הפרקליטים ואמר "קיים קושי רב בטענה בדבר היקף חומרים גדול או בדבר הזמן הרב הדרוש ללימודו, שעה שהיא נטענת ממי שבחר משך תקופה כל כך ארוכה שלא לקבל את חומר החקירה ולהתחיל לעיין בו". עם זאת, הוסיף מנדלבליט כי "מובן שהסנגורים רשאים לבקש בקשות שונות בקשר להליך השימוע, והדברים יישקלו לגופם בשים לב למכלול הנסיבות, כפי שנעשה על ידי התביעה הכללית כדבר שבשגרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully