וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמולי ושפיר מחליפים מהלומות, טראמפ ידידותי: כותרות השבת

גבר נורה למוות בסמוך לבית ספר בשפרעם, רוכב אופנוע נהרג בגליל העליון לאחר שהתנגש ברכב, איש עסקים פלסטיני שהשתתף בוועידה הכלכלית בבחריין נעצר ואיראן טוענת: הושגה התקדמות בשיחות על הסכם הגרעין - אך לא מספיק. חדשות סוף השבוע

פגישת טראמפ ופוטין בG-20 ביפן/רויטרס

מועמדי העבודה מתכוננים לפריימריז - ותוקפים אחד את השני

חברת הכנסת סתיו שפיר אמרה היום (שבת) כי "נשמע שאיציק שמולי מוכן למסור את המפלגה בשביל מקום 4-3 במפלגת אהוד ברק". שפיר הוסיפה כי "אומרים שאני צעירה אבל נמאס לי לחכות ולראות את המדינה שלי מתפוררת עם ממשלת ימין מושחת ומשיחי שגונבת את הכסף שלנו" וכי מתקיים נגדה "קמפיין מלוכלך של השמצות".

מנגד, ח"כ שמולי אמר היום כי "ביום שלישי הקרוב אנחנו הולכים לבחור לא רק את זהות היו"ר הבא אלא גם את התוכנית הפוליטית למפלגת העבודה ולגוש כולו. אני מאמין שהדרך היחידה גם לשקם את המפלגה וגם לחזק את הגוש היא על ידי יצירת שותפיות וחיבורים מתוך עוצמה".

טראמפ הזמין את קים לפגישה ספונטנית

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ הזמין הלילה (שבת) את מנהיג קוריאה הצפונית קים ג'ונג און לפגישה באזור המופרז סין קוריאה הדרומית לצפונית, שם יבקר במהלך סוף השבוע. טראמפ, שהשתתף בוועידת G20 הנערכת ביפן, צייץ בחשבון הטוויטר שלו כי בתחנה הבאה שלו בדרום קוריאה הוא ישמח ללחוץ את ידו של קים בסמוך לקו הגבול המחלק את קוריאה במשך 75 שנה.

''לאחר הרבה מאוד פגישות חשובות, זו עם נשיא סין, אעזוב את יפן ואמשיך לדרום קוריאה", כתב טראמפ. ''בזמן שאני שם, אם מנהיג צפון קוריאה קים ימצא זאת לנכון, אפגוש אותו בגבול באזור המפורז, רק לשם לחיצת ידו ולהגיד שלום''.

גבר נורה למוות בסמוך לבית ספר בשפרעם

גבר נהרג הערב (שישי) מירי בשפרעם וגבר נוסף נפצע באורח בינוני. הוא נורה בסמוך לבית הספר "אלמכתב" בעיר ונמצא ללא סימני חיים. צוות מד"א קבע את מותו במקום. הפצוע הנוסף, שטופל במקום על ידי צוותי הרפואה, פונה לבית החולים רמב"ם שבחיפה. המשטרה פתחה בחקירה בחשד לרצח. המשטרה הודיעה כי כוחות משטרה הוזעקו למקום וערכו סריקות נרחבות לאיתור חשודים. בנוסף לכך, חוקרים שהגיעו לזירה אספו ממצאים במקום. לפי המשטרה, הרקע לאירוע עדיין לא ברור.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

דיווח: איש עסקים פלסטיני שהשתתף בוועידה הכלכלית בבחריין נעצר

המודיעין הפלסטיני עצר במהלך הלילה (שבת) את איש העסקים סאלח אבו מיאלה, עם שובו לביתו בחברון בתום הפסגה הכלכלית בבחריין - כך דיווחו כלי תקשורת פלסטיניים. עוד דווח על ניסיון מעצר של איש עסקים נוסף שהשתתף בוועידה, אך הוא הצליח לחמוק.

לפי הדיווח, הכוחות עצרו את אבו מיאלה בטענה כי הוא נידון למאסר בגין תקיפת איש המודיעין הפלסטיני לפני כשנה, אולם אז הוא הצליח להימלט. עם המעצר הוחרמו מצלמות האבטחה מביתו של איש העסקים וכן מסמכים. לאחר שכוחות צה"ל הגיעו לחברון, אנשי המודיעין הפלסטיני עזבו את המקום.

תאונה קטלנית בצפון: רוכב אופנוע נהרג בגליל העליון

רוכב אופנוע בן 35 נהרג היום (שבת) לאחר שהתנגש בכלי רכב בכביש 89 בין ג'יש לסאסא שבגליל העליון. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום ביצעו בו פעולות החייאה אך נאלצו לקבוע את מותו במקום.

בזירת התאונה התרחשה תאונה נוספת זמן קצר לאחר מכן וחמישה בני אדם נפצעו באורח קל בתאונת שרשרת שהתרחשה במקום.

איראן: הושגה התקדמות בשיחות על הסכם הגרעין - אך לא מספיק

איראן הודיעה כי הושגה התקדמות בשיחות עם אירופה שהתקיימו בניסיון להציל את הסכם הגרעין, אך ככל הנראה לא מספיק כדי לשכנע את הרפובליקה האסלאמית לשנות את החלטתה מלהגביר את העשרת האורניום. השיחות עסקו בין היתר בהפעלת מנגנון הסחר שנועד לעקוף את הסנקציות האמריקניות. נציגה של איראן בשיחות, סגן שר החוץ עבאס אראקצ'י, אמר לכתבים כי "זה היה צעד קדימה, אבל הוא עדיין לא עונה על ציפיותיה של איראן".

בפגישה, שבה לקחו חלק בכירים איראנים ואירופים בווינה, דנו הצדדים בהסכם שנחתם עם המעצמות ב-2015 שממנו פרש נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ. הפגישה, שתוכננה מראש, התקיימה בצל המתיחות במפרץ והודעתה של איראן כי היא תגביר את העשרת האורניום מעבר לכמות שאושרה במסגרת ההסכם. הנציג האיראני הוסיף בסיומה של הפגישה כי הוא ידווח לארצו ו"החלטה סופית תתקבל על ידי טהראן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully