וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הייתה המולה רבה": גבר נורה למוות בסמוך לבית ספר בשפרעם

28.6.2019 / 23:35

הגבר נרצח ליד בית הספר "אלמכתב" בעיר ונמצא ללא סימני חיים. מותו נקבע מקום. גבר נוסף נפצע באורח בינוני מהירי ופונה לבית החולים רמב"ם. המשטרה פתחה בחקירה ונפתחו סריקות אחר חשודים

זירת הרצח בשפרעם, 29 ביוני 2019. דוברות משטרה, אתר רשמי
זירת הרצח בשפרעם, הלילה/אתר רשמי, דוברות משטרה

גבר נהרג הערב (שישי) מירי בשפרעם וגבר נוסף נפצע באורח בינוני. הוא נורה בסמוך לבית הספר "אלמכתב" בעיר ונמצא ללא סימני חיים. צוות מד"א קבע את מותו במקום של תושב שפרעם, ראיד אבורג'יס אלווחש. הפצוע הנוסף, שטופל במקום על ידי צוותי הרפואה, פונה לבית החולים רמב"ם שבחיפה. המשטרה פתחה בחקירה בחשד לרצח.

המשטרה הודיעה כי כוחות משטרה הוזעקו למקום וערכו סריקות נרחבות לאיתור חשודים. בנוסף לכך, חוקרים שהגיעו לזירה אספו ממצאים במקום. לפי המשטרה, הרקע לאירוע עדיין לא ברור.

"כשהגענו למקום הייתה המולה רבה", סיפר חובש בכיר במד"א, חמודי שלאעטה. "גבר בשנות ה 40 שכב בסמוך לכניסה לבניין כשהוא מחוסר הכרה. ביצענו מספר בדיקות רפואית אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

עוד בוואלה! NEWS:
הפגנות מול הבנות: כך חמאס מנהל את החולשה הישראלית
המועמדים בעבודה קוראים לחיבורים: "אגו יכשיל את הסיכוי לנצח"
אחרי האסון: צפו בפיצוץ המבוקר של שרידי הגשר שקרס באיטליה

ראיד אל-ווחש שנרצח בשפרעם. אתר רשמי
הנרצח ראיד אל-ווחש/אתר רשמי

האלימות בחברה הערבית נמשכת. קרבן הירי הלילה הוא ההרוג ה-37 ב-2019 במגזר. רק החודש נהרגו כבר שישה בני אדם במקרי אלימות, לאחר שבחודש שעבר נהרגו שבעה. זאת על פי נתוני מרכז המחקר אמאן, המונה גם מקרים בהם אנשים נורו למוות על ידי שוטרים. זה הרצח השלישי בשפרעם בתוך כחצי שנה: באפריל, תושב העיר בשנות ה-50 לחייו, נורה למוות בבית העסק שלו ובדצמבר נעצר תושב העיר בחשד כי רצח את אביו בדריסה.

ראש העיר, עורסאן יאסין, אמר לוואלה! NEWS: "כשנהרג בן אדם זה אירוע חריג ואי אפשר לעבור על זה בשתיקה". הוא מבטיח תהלוכת אלפים השבוע, במחאה על האלימות הגואה. הבוקר הוא כינס את מועצת העיר לישיבת חירום כדי לדון במצב ובדרכים להביא לרגיעה. "תשעים ותשעה אחוזים מהתושבים משלוש דתות חיים כאן בשלום כמשפחה אחת ורוצים עתיד טוב יותר לילדים שלהם, ולא ייתכן שאחוז אחד עברייני יפגעו בשם הטוב של העיר ויפריעו להם לחיות בשקט. לא נסכים לזה", אמר.

יאסין הוסיף כי "למי שמפנה אצבע מאשימה למשטרה אני אומר שהמשטרה לא אשמה ואין שום ביקורת על המשטרה. היא עושה את העבודה ואין לי בכלל מה להגיד חוץ מ'תודה רבה'. יש רק דבר אחד ואת זה אני תמיד מבקש מהמשטרה: תאספו כבר את הנשק והתחמושת שמוחזקים ללא רישיון. יש הרבה אנשים חסרי אחריות שמסתובבים עם נשק וזה מפריע לנו בחיים. נשק חם זה לא סכין, או ידיים במהלך קטטה, ובדקה אחת מאבדים בן אדם. המדינה שלנו חייבת למצוא לזה פתרון".

עוד באותו נושא

חשד לרצח: צעיר בן 25 נורה למוות סמוך לביתו בערערה שבצפון

לכתבה המלאה
זירת הרצח בשרפעם, 29 ביוני 2019. דובר צה''ל, אתר רשמי
כוחות המשטרה בזירת הרצח בשפרעם, הלילה/אתר רשמי, דובר צה''ל
כוחות משטרה בזירת הרצח בשפרעם, 29 ביוני 2019. דוברות משטרה, אתר רשמי
שוטרים בזירת הרצח בשפרעם, הלילה/אתר רשמי, דוברות משטרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully