וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: צעיר בן 25 נורה למוות סמוך לביתו בערערה שבצפון

צוות מד"א העניק לפצוע הירי טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים הלל יפה, שם נקבע מותו. המשטרה פתחה בחקירה וסורקת אחר חשודים. ראש המועצה המקומית: "לצערנו האלימות לא פוסחת על שום מקום"

עמיד אלג'שי. אתר רשמי
ההרוג עמיד אלג'שי/אתר רשמי

עמיד אלג'שי, צעיר בן 25, נורה הלילה (רביעי) למוות בסמוך לביתו בערערה שבאזור ואדי עארה. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים הלל יפה בחדרה, שם נקבע מותו בתום פעולות החייאה. ההרוג הוא בן למשפחת שחקני כדורגל, ואחד מאחיו הוא שחקן הפועל בני ערערה שעלתה לליגה א'.

המשטרה סורקת אחר החשוד בירי וממשיכה באיסוף ממצאים. חקירת התקרית הוטלה על היחידה המרכזית במחוז חוף.

ראש המועצה המקומית ערערה, מודר יונס, ביקר בזירת הרצח ואמר לוואלה! NEWS כי נסיבות האירוע אינן ידועות לו. עם זאת, הדגיש יונס כי "לצערנו האלימות לא פוסחת על שום מקום. רק בימים האחרונים היו מקרים קשים בבאקה אל-גרבייה, באום אל-פחם ובטמרה שעדיין מתבררים".

עוד בוואלה! NEWS
בחירות או ממשלה: נתניהו מרכז מאמץ להשגת רוב לפיזור הכנסת
מחבר רב-מכר על טראמפ בספר חדש: "התלונן שהיהודים תמיד מלשינים"
אחרי הביקורת, נתניהו וחיות נפגשו: "לקיים שיח מכבד בין הרשויות"

צעיר בן 25 נורה למוות סמוך לביתו בערערה, 29 במאי 2019. דוברות משטרת ישראל
זירת הירי, הבוקר/דוברות משטרת ישראל

בהחלטת ועדת המעקב של החברה הערבית בישראל והוועד הארצי של ראשי הרשויות הערביות בישראל, שיונס עומד בראשו, תתקיים היום הפגנה מול מטה המשטרה בתל אביב, "בדרישה ברורה שהמשטרה צריכה לעשות כל מה שהיא צריכה לעשות". ראש המועצה מודה כי "אולי אי אפשר למגר לגמרי את האלימות הזו, אבל המשטרה צריכה לעשות הרבה מעבר למה שהיא עושה היום כדי להביא אותה לכל היותר לרמות של החברה הישראלית בכללה. אנחנו אומרים בביטחון מוחלט שהמשטרה לא עושה די ולא עושה כל מה שהיא צריכה לעשות וברור לנו שאם המשטרה תעשה את שלה, גם ההנהגה תעשה את חלקה".

(עדכון ראשון: 07:22)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully