וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחבר רב-מכר על טראמפ בספר חדש: "התלונן שהיהודים תמיד מלשינים"

מייקל וולף, מחבר "אש וזעם" השנוי במחלוקת, עומד לפרסם ספר חדש על הנשיא, שבו הוא מתאר את זעמו על כך שכמה ממקורביו היהודים - בהם עורך דינו לשעבר מייקל כהן - שיתפו פעולה עם החוקרים

צילום: רויטרס

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ זעם על כך שכמה ממקורביו שיתפו פעולה עם החוקרים, עד שהוא סינן באחד המקרים "היהודים תמיד מלשינים" - כך נכתב בספר חדש של העיתונאי מייקל וולף, מחבר רב המכר "זעם ואש". קטעים מספרו החדש, "מצור: טראמפ תחת אש", פורסמו בגרדיאן הבריטי לפני יציאתו הרשמית לחנויות.

בין אותם מקורבים נמצאים עורך דינו לשעבר מייקל כהן, מנהל הכספים שלו אלן ווייסלברג והמו"ל של הצהובון "נשיונל אנקוויירר" דייוויד פקר. כל השלושה נחקרו ושיתפו פעולה עם הרשויות בחקירות הקשורות לטראמפ בשנים האחרונות, וכהן אף החל לרצות עונש מאסר.

לקריאה נוספת בנושא
היילי הכחישה את שמועות הרומן עם טראמפ: "פוגעניות ומגעילות"

בזמן שקידם את ספרו הראשון על טראמפ בשנה שעברה, אמר וולף כי טראמפ אמנם לא אנטישמי אך הוא "יודע מי יהודי בצורה מטרידה למדי". העיתונאי זוכה הפרסים זכה לביקורת על ספרו האחרון הן מצד הבית הלבן והן מצד עיתונאים אחרים, שאמרו שבספר יש טעויות ושמועות.

עוד נכתב בספר החדש של וולף כי התובע המיוחד רוברט מולר ניסח טיוטת כתב אישום נגד טראמפ על שיבוש חקירה, לפני שהגיע למסקנה, כפי שציין בדוח הסופי שלו, שלא ניתן להעמיד לדין נשיא מכהן. עם זאת, דובר מטעמו של מולר פקפק בטענות של וולף שלפיהן הדיווח שלו מתבסס על מסמכים שהראו לו גורמים המקורבים למולר. "המסמכים המתוארים אינם קיימים", אמר הדובר, פיטר קר, לגרדיאן.
על אף שהוא לא העמיד לדין את טראמפ, המידע שאסף מולר בחקירתו הוביל לאישומים נגד שלושת המקורבים לנשיא.

דונלד טראמפ ועורך דינו מייקל כהן באירוע בחירות בקליבלנד הייטס, אוהיו, 21 בספטמבר 2016. רויטרס
המקורבים הפכו לאויבים. טראמפ וכהן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully