וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היילי הכחישה את שמועות הרומן עם טראמפ: "פוגעניות ומגעילות"

השגרירה באו"ם התייחסה לשמועות שנפוצו בעקבות טענות מחבר הספר "אש וזעם", העוסק בבית הלבן, לפיהן הנשיא מטפח אותה והשניים מבלים זמן רב לבדם. "כל חיי שמתי לב שאם את נחרצת בדעתך - יירו עלייך חצים ושקרים", אמרה

צילום: רויטרס, לע"מ, עריכה: תום זואילי

שגרירת ארצות הברית באו"ם ניקי היילי הכחישה היום (שבת) את השמועות על רומן בינה לבין הנשיא דונלד טראמפ, וכינתה אותן "פוגעניות ומגעילות". לדבריה, המתקפות נגדה והפצת השמועות בנושא הן אופייניות למצב שבו אישה צוברת כוח ונמצאת בעמדת השפעה.

שמועות על רומן בין היילי וטראמפ התעוררו בעקבות יציאת ספרו של מייקל וולף, "אש וזעם", שהופץ לאחרונה וגרר תהודה רבה סביב המתרחש בבית הלבן. וולף אמר בריאיון כי הוא "בטוח לחלוטין" כי הנשיא מנהל קשר מחוץ לנישואים, אך השמיט זאת מספרו משום שלא יכול היה לאשש את ההשערה. דבריו אלו הובילו לשמועות בנוגע להיילי, שלפי הספר, מבלה "זמן רב באופן פרטי" עם הנשיא במטוסו. בנוסף צוין בספר כי נראה שהנשיא "מטפח אותה לעתיד בפוליטיקה הארצית".

עוד בוואלה! NEWS
קריאות בוז לטראמפ בוועידה הכלכלית בדאבוס: "התקשורת נבזית"
טראמפ ביקש ציור של ואן גוך - המוזיאון הציע אסלה מוזהב
קומיקאים הפילו את היילי בפח: "בודקת מעורבות רוסית" במדינה בדיונית

שגרירת ארה"ב באו"ם ניקי היילי עם נשיא ארה"ב דונלד טראמפ במהלך אירוע בבית הלבן. 29 במרץ 2017. GettyImages
היילי וטראמפ בבית הלבן, בשנה שעברה/GettyImages

בריאיון לאתר "פוליטיקו" הכחישה היילי את הטענות ואמרה בכעס כי הן אינן נכונות. "למעשה הייתי על ה'אייר פורס 1' פעם אחת, והיו שם כמה אנשים אחרים", אמרה. "מעולם לא דיברתי עם הנשיא על עתידי ואני אף פעם לא שוהה איתו לבד".

היילי, הנחשבת לכוכבת עולה במפלגה הרפובליקנית, וסווגה בעבר כשגרירה לוחמנית במיוחד באו"ם, הדגישה כי השמועות על אודותיה משקפות הלך רוח נרחב יותר. "זה נוגע לנושא גדול יותר שאנחנו צריכים תמיד להיות מודעים אליו", אמרה. "בכל נקודה בחיי, שמתי לב שאם את מביעה את דעתך ואת נחרצת לגביה, ואת אומרת את מה שאת מאמינה בו, יש אחוז קטן של אנשים שמתנגדים לכך ולכן הם מנסים לירות חיצים ושקרים". לטענתה של היילי, טענות דומות עלו נגדה לאורך הקריירה הפוליטית שלה, כולל במהלך הקמפיין שבו התמודדה על תפקיד מושלת קרוליינה הדרומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully