וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריאות בוז לטראמפ בוועידה הכלכלית בדאבוס: "התקשורת נבזית"

27.1.2018 / 1:00

טראמפ השיב על שאלה לגבי מסקנות שהפיק מהשנה האחרונה שבה כיהן כנשיא ארצות הברית, ותשובתו הצליחה להרגיז את הקהל שהגיב בקריאות בוז. הוא התפאר בהישגיו הכלכליים וחזר על הצורך להציב את האינטרסים של ארה"ב במקום הראשון

צילום: רויטרס,

(בווידאו: פגישתם של טראמפ ונתניהו בדאבוס, ביום חמישי)

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ עורר היום (שישי) קריאות בוז בעת שנשא דברים בוועידה הכלכלית העולמית בדאבוס שבשוויץ, לאחר שתקף את התקשורת על האופן שבו היא מסקרת אותו. דבריו נאמרו בתשובה לשאלה על המסקנות שהפיק מהשנה הראשונה לכהונתו. "עד שהפכתי לפוליטיקאי לא הבנתי כמה נבזית, כמה מרושעת וכמה מזויפת יכולה העיתונות להיות", אמר טראמפ.

בוועידה מנה טראמפ את הישגיו הכלכליים מהשנה האחרונה ובהם את רפורמת המס שהעביר, הכוללת קיצוץ נרחב במיסי החברות, וצמצום שיעור האבטלה. "אני כאן כדי להעביר מסר פשוט - אף פעם לא היה זמן טוב יותר להעסיק, לבנות, להשקיע ולצמוח בארצות הברית", הוסיף.

טראמפ הסביר כי הוא תמיד יציב את האינטרסים של ארצות הברית במקום הראשון, אך "זה לא אומר שאמריקה לבד". לדבריו, ארצות הברית לא תסבול הסכמי סחר לא הוגנים, אך היא "פתוחה לעסקים". בכך הוא המשיך את הקו שהוביל מאז התמודדותו לנשיאות, אז הבטיח להגן על התעשייה המקומית מפני תחרות בינלאומית תחת הסיסמא "אמריקה תחילה".

עוד בוואלה! NEWS:
המשטרה דוחה את הטענות לקרע עם היועמ"ש: "שיתוף פעולה מלא"
"נתניהו צפוי להיחקר באזהרה במסגרת פרשת הצוללות"
וואלה! גלובל עם אורן נהרי: ראיון מיוחד עם השגריר בהונגריה

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ בוועידה הכלכלית העולמית בדאבוס ב-26 בינואר 2018. רויטרס
"התקשורת נבזית, מרושעת ומזויפת". טראמפ/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully