וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שליחת בלוני התבערה נמשכת: 19 שריפות פרצו בעוטף עזה

26.6.2019 / 19:18

שיגורי בלוני התבערה מהרצועה הביאו להצתת המספר הגדול ביותר של השריפות בחודשים האחרונים, ארבע יותר מאתמול. צוותי כיבוי והצלה, קק"ל, רשות הטבע והגנים וכלים צבאיים השתלטו עליהן בתוך זמן קצר. ראש המועצה האזורית שער הנגב: "מדיניות ההבלגה נכשלה"

שריפות בדרום - 19 שריפות הוצתו בעוטף עזה בעקבות בלוני תבערה/חדשות בטחון שדה

19 שריפות פרצו היום (רביעי) בעוטף עזה כתוצאה מבלוני תבערה ששוגרו משטח הרצועה - המספר הגדול ביותר בחודשים האחרונים וארבע שריפות יותר מאתמול. צוותי כיבוי והצלה, קק"ל, רשות הטבע והגנים וכלים צבאיים פעלו לכיבוי השריפות והשתלטו עליהן בתוך דקות ספורות.

אתמול נרשמו יותר מ-15 שריפה שפרצו בעוטף עזה כתוצאה מבלוני תבערה. במקביל, משרד הבריאות הפלסטיני הודיע כי 12 בני אדם נפצעו בצפון הרצועה, שלושה מהם מירי חי ותשעה נוספים מגז מדמיע. ביחידת הפרחת הבלונים על שמו של מוחמד א-זווארי איימו "להפוך את חיי תושבי עוטף עזה לגיהנום", זאת כדי לחייב את ישראל לדבוק בהבנות.

עוד בנושא בוואלה! NEWS:
למרות הרגיעה: 13 שריפות הוצתו בעוטף עזה מבלוני תבערה
צה"ל הטיל סגר ימי על עזה; תושבי העוטף: "טרור הבלונים משתולל"
השריפות בעוטף עזה נמשכות - ולתושבים נמאס: "שבויים בידי הממשלה"

שריפה בעוטף עזה 26 ביוני 2019. כבאות והצלה לישראל מחוז דרום, אתר רשמי
צוות כיבוי והצלה מנסה להשתלט על שריפה בעוטף הרצועה/אתר רשמי, כבאות והצלה לישראל מחוז דרום

אופיר ליבשטיין, ראש המועצה האזורית שער הנגב, התייחס לשירפות שפרצו ואמר כי "בלוני הנפץ והשריפות, הם טרור לכל דבר ועניין. יש להגיב עליהם כמו שמדינת ישראל יודעת להגיב על אירועי טרור כנגד אזרחיה. השבוע הוכיח יותר מהכל שמדיניות ההבלגה נכשלה. השריפות רק הולכות ומתווספות.
לא ניתן שזאת תהיה השגרה שלנו ולא נסכים ששום דבר- טילים, בלונים או שריפות, יפגעו לנו בתנופת הצמיחה. מדינת ישראל צריכה במידי לגבש מתווה פעולה שיחזיר את השקט לאזורינו, ויפה שעה אחת קודם!

שיגורי הבלונים נמשכים אחרי החלטת צה"ל להפסיק את העברת הדלק לתחנת הכוח בעזה דרך מעבר ארז, זאת לאחר 13 שריפות שפרצו בעוטף כתוצאה מבלוני תבערה. היחידה לתיאום פעולות הממשלה בשטחים התייחסה אתמול לטרור הבלונים שנמשך ומסרה כי "בעקבות הפרחת בלוני התבערה מרצועת עזה לשטח מדינת ישראל והצתת השריפות בעוטף עזה, הוחלט על הפסקת העברת הדלקים לתחנת הכוח ברצועת עזה דרך מעבר כרם שלום החל מהיום בבוקר ועד להודעה חדשה".

עוד באותו נושא

אחרי הפסקת העברת הדלקים: 15 שריפות בעוטף עזה מבלוני תבערה

לכתבה המלאה
שריפה בעוטף עזה 26 ביוני 2019. כבאות והצלה לישראל מחוז דרום, אתר רשמי
כיבוי והצלה השתלטו על שריפה בעוטף הרצועה/אתר רשמי, כבאות והצלה לישראל מחוז דרום

גדי ירקוני, ראש מועצת אשכול התייחס אתמול לאירועים, ואמר כי "מדיניות ההכלה מביאה את טרור הבלונים אל סף ביתנו. לא נסכים שחופשת הקיץ של ילדינו תהיה אפופת עשן וריח של שריפות . אף אזרח לא היה מסכים לחיות כך. חבל ארץ שלם מופקר ושבוי על ידי מדיניות ההכלה. אנחנו מבינים שמבחינת מדינת ישראל לא מדובר באיום אסטרטגי אבל מדובר באיום של ממש על החוסן של תושבי עוטף עזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully