וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות בקשת חבריו: מאות בהלוויית סרגיי שמת באסון המנוף

22.5.2019 / 17:21

סרגיי סמיונוב, ההרוג הרביעי בקריסת המנוף באתר הבנייה ביבנה, מובא היום למנוחת עולמים בבית העלמין האלטרנטיבי בבאר שבע. "חייבים לעצור את זה, חייבים שתהיה בטיחות במקומות העבודה", אמר חברו פרחאט טוראן שקרא להשתתף בהלוויתו בבאר שבע

צילום: בני ויינר

מאות מתושבי באר שבע הגיעו היום (רביעי) ללוות את ההרוג באסון המנוף, סרגיי סמיונוב, בדרכו האחרונה בבית העלמין האלטרנטיבי בעיר. רבים מהם הגיעו בעקבות בקשת חבריו של סמיונוב ברשתות החברתיות, שקראו לציבור להגיע מחשש לנוכחות דלילה.

סמיונוב חי עם אשתו לבד בארץ, ואילו היום אימו ואחותו הגיעו בטיסה ממולדובה לאחר שעיריית באר שבע ממנה עבורם כרטיסי טיסה. "הוא היה בן אדם טוב, עבדנו ביחד שלוש שנים", סיפר טוראן. "הוא היה חבר טוב, קשה לכולנו. בן אדם זהב, עבדנו ביחד במפעל ואז הוא עזב את המפעל ועבר לעבוד באתר הבנייה".

"חייבים לעצור את זה, חייבים שתהיה בטיחות במקומות העבודה", הוסיף טוראן. "בן אדם הולך לפרנס את המשפחה ולא חוזר. אני קורא לכולם לבוא להלוויה בבית העלמין בבאר שבע".

לקריאה נוספת:
אחרי קריסת המנוף הקטלנית: אתר הבנייה ביבנה נסגר ל-30 יום
יוני חגג יום הולדת, בן העלה סטורי מהמנוף: הרוגי האסון ביבנה
גיל נהרג מקריסת המנוף ביבנה: "אדם נפלא שמסור למשפחתו"

סרגיי סמיונוב ההרוג מקריסת המנוף , מאי 2019. באדיבות המשפחה
ייטמן בבית העלמין האלטרנטיבי בבאר שבע. סמיונוב/באדיבות המשפחה

אלמנתו של סרגיי, אולגה, נשאה דברים בהלוויה, ואמרה: "אני רוצה להאמין שזו הטרגדיה האחרונה, ושהיא לא תחזור על עצמה. אני מאוד מקווה שהאחראים יישאו בתוצאות ויובאו לדין, שזה לא יישאר ללא חקירה".

"סרגיי היה איש חינני והיו לו הרבה תכניות לחיים, אנחנו רצינו להביא ילדים, אהבנו וחיינו את החיים האלה ביחד. הוא עבד בענף הזה די הרבה זמן ולא פחד מעולם. זה קרה בגלל הרשלנות, אני רוצה שכל האנשים בישראל ידעו מה קורה בענף", אמרה בהלוויה.


מתן בן שושן, תושב באר שבוע וסטודנט להנדסת בניין, שהגיע להלוויה סיפר כי "קיבלנו הודעות בווטסאפ שלבחור שנהרג בתאונה אין משפחה בארץ ושיכול להיות שלא יהיו אנשים בהלוויה. באנו כדי לחלוק לו כבוד אחרון. כל נושא ההרוגים בעבודות קרוב לליבנו".

עוד באותו נושא

ההרוג הרביעי: סרגיי בן ה-33 נהרג באסון קריסת המנוף ביבנה

לכתבה המלאה
מאות בני אדם בהלווייתו של ההרוג באסון המנוף סרגיי סמיונוב בבאר שבע, 22 במאי 2019. יניר יגנה
מאות נענו לקריאה. הלווייתו של סמיונוב, היום/יניר יגנה

"העברנו את הודעת השרשרת בין החברים", אמר אביב אוחנה, גם הוא סטודנט להנדסה. "פחדנו שבגלל החום הכבד לא יגיעו אנשים ובגלל שאין לו משפחה, אז ארגנו כמה חברים והגענו להלוויה".

תאונת העבודה בה נהרג סמיונוב, אירעה ביום ראשון השבוע באתר בנייה של פרויקט "יבנה ירוקה", נהרגו גם בן דקלו, יוני סבג וגיל חזאזי.

לפני יומיים נסגר אתר הבנייה של חברת "נאות שמיר", חברת הבת של רמי שבירו, למשך 30 יום בהוראת המשטרה. ביום התאונה עוכבו לחקירה 17 בעלי תפקידים הקשורים לאתר העבודה בחשד למעורבות באסון. מתוכם, 11 נחקרו באזהרה וארבעה שוחררו למעצר בית. היתר שוחררו בסיום חקירתם. החוקרים בודקים אם כשל מבני גרם לקריסת העגורן, או שמדובר בטעות אנוש, שבעקבותיה שוחררו חלק מהפינים המקבעים את זרוע המנוף.

(עדכון ראשון: 14:02)

סרגיי סמיונוב ההרוג מקריסת המנוף , מאי 2019. באדיבות המשפחה
סרגיי סמיונוב/באדיבות המשפחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully