וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצר החשוד ברצח בי-ם, מפלגתו של גנץ נגד נתניהו | כותרות השבת

החשוד ברצח אורי אנסבכר נתפס ברמאללה.הודעה נמסרה למשפחתה. שני פלסטינים נהרגו במהלך ההפגנות בגבול רצועת עזה. צעיר בן 28 נדקר למוות בלוד. חוסן לישראל דרשה מנתניהו להסיר "פרסום שקרי" מהרשתות החברתיות. לראשונה בטבריה - אוטובוס בשבת, בחינם. חדשות סוף השבוע

צילום: רוני כנפו

רצח הצעירה בירושלים: כוחות הביטחון עצרו חשוד באזור רמאללה

כוחות הביטחון עצרו באזור רמאללה את החשוד ברצח אורי אנסבכר בירושלים - כך הותר לפרסום. החשוד, תושב חברון, נעצר במהלך פעילות מבצעית של היחידה המשטרתית ללוחמה בטרור של משמר הגבול, כוחות שב"כ וכוחות צה"ל. הוא הועבר לחקירת שב"כ. אנסבכר, בת 19, נמצאה שלשום ללא רוח חיים ועם סימני דקירות ואלימות קשה ביער עין יעל הסמוך לגן החיות התנ"כי בירושלים.

חשד לרצח: צעיר בן 28 נדקר למוות בלוד, המשטרה פתחה בחקירה

צעיר בן 28 נדקר למוות בלוד. מחקירה ראשונית עולה ככל הנראה כי הרקע לאירוע הוא פלילי. בשעות אחר הצהריים רכב פרטי העביר את הצעיר כשהוא מחוסר הכרה לתחנת מד"א בלוד. חובשים ופרמדיקים העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים אסף הרופא כשהוא במצב קשה וסובל מפציעה חודרת בפלג גופו העליון. הנדקר מוכר למשטרה מתחום הסמים, ונפתחה חקירה לבחינת נסיבות האירוע.

אלפים הפגינו בגבול רצועת עזה: שני פלסטינים נורו למוות

שני פלסטינים נהרגו במהלך ההפגנות שהתקיימו בגבול רצועת עזה. על פי משרד הבריאות הפלסטיני, אחד ההרוגים הוא נער בן 14 שנפגע בחזה מאש צה"ל והשני צעיר כבן 18. כלי התקשורת בעזה דיווחו כי 17 בני אדם נוספים נפצעו במהלך העימותים עם כוחות הביטחון באזור חאן יונס. בהפגנות על גבול הגדר השתתפו כ-10,000 מפגינים במספר מוקדים בדרום הרצועה ובצפונה. המפגינים השליכו מטעני חבלה לעבר כוחות צה"ל וכן גרמו לחבלה בגדר המערכת. במספר מקרים צה"ל ירה לעבר המפגינים וזיהה פגיעה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

חוסן לישראל דורשת מנתניהו: הסר "פרסום שקרי" מהרשתות החברתיות

במפלגת חוסן לישראל דרשו מראש הממשלה בנימין נתניהו להסיר מהרשתות החברתיות פוסט בו תקף את הרמטכ"ל לשעבר גנץ, בהתבסס על ציטוט מוטעה שלא נאמר על ידיו, בנוגע לישיבה בממשלה עם המפלגות הערביות. נתניהו העלה מוקדם יותר היום פוסט בצירוף צילום מסך של כתבה מאתר "סרוגים" שציטטה לכאורה את הריאיון שגנץ נתן ל"ידיעות אחרונות" תחת הכותרת "גנץ לא פוסל ישיבה עם הערבים בממשלה".

אוטובוס השבת של טבריה יצא לדרך: "נמאס מהכפייה החרדית"

לראשונה בטבריה החל לפעול אוטובוס לאורך העיר ובחינם בסוף השבוע. האוטובוס של אגודת "נוע תנוע - תחבורה בשבת" ייסע מדי שבוע ברחבי העיר ויאפשר לתושבים גישה חופשית ובחינם לטיילת שלשפת הכנרת ולמוקדי בילוי מרכזיים בעיר.

יש עתיד במתקפה נגד יעלון: "עשה שופינג מביך במפלגות"

ח"כ מאיר כהן (יש עתיד) התראיין במסגרת שבתרבות בבאר שבע והתבטא בחריפות נגד שר הביטחון לשעבר משה יעלון. "אני לא רוצה לספר על מסע השופינג המביך של בוגי בכל המפלגות", אמר לעיתונאי רועי כץ. "כולל מפלגת יש עתיד רק לפני חודשיים. הוא עשה מסע שופינג מביך של פוליטיקאי דרג ח'", אמר. מתנועת חוסן לישראל - תל"ם נמסר בתגובה לדבריו של כהן: "חבל שיש כאלה ביש עתיד שנלחצים ומפיצים כזבים. יעלון לא ביקש להצטרף ליש עתיד, השיח עסק אך ורק בבחינת אפשרות לחיבורים בין מפלגות. נקווה שמאיר כהן יפנים: יש עתיד בחיבורים - אין עתיד בשקרים".

גרמניה תבטל חוק מהתקופה הנאצית שהקשה על נשים לעבור הפלות

ממשלת גרמניה אישרה תיקון לחוק הפלות שנוי במחלוקת שעבר בתקופת המשטר הנאצי, שאם יעבור בפרלמנט יאפשר לרופאים ולארגונים רפואיים לספק לנשים מידע רב יותר בנושא. על פי החוק הנוכחי - סעיף 219א' לחוק העונשין של גרמניה - אסור לרופאים לפרסם שירותי הפלות או לספק מידע על הפלות באתרי האינטרנט שלהם. החוק מאפשר הפלות במהלך השליש הראשון להיריון, אך משתמש באמצעים שונים, כמו האיסור על פרסום השירותים שנכנס לתוקפו ב -1933, כדי למנוע מנשים לעבור אותן.

הדד-ליין עבר: טראמפ לא מסר את החלטתו על סנקציות בפרשת חאשוקג'י

ממשל טראמפ אותת שאין בכוונתו לעמוד במועד שניתן לו כדי להשיב לקונגרס על השאלה האם יטיל סנקציות על האחראים לרצח העיתונאי ג'מאל חאשוקג'י. בחודש אוקטובר, מחוקקים דמוקרטים ורפובליקנים השתמשו בחוק מגניצקי לזכויות האדם כדי לתת לנשיא דונלד טראמפ פרק זמן של 120 ימים עד שיודיע על החלטתו על מי להטיל את האחריות על הרצח והאם לפעול נגד אותם אישים. המועד האחרון הוא ה-8 בפברואר, ובקונגרס אומרים כי הבית הלבן עדיין לא מסר את החלטתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully