וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: החשוד ברצח הצעירה בירושלים נעצר באזור רמאללה

יותר מיממה אחרי שנמצאה גופתה של אורי אנסבכר בת ה-19 כשעליה סימני אלימות קשים, כוחות הביטחון איתרו את החשוד ברצח, תושב חברון. הוא נעצר בפעילות מבצעית של מג"ב, שב"כ וצה"ל באזור רמאללה והועבר לחקירת שב"כ. על פי החשד הרקע לאומני

צילום: רוני כנפו

הרצח בירושלים - עדכונים אחרונים:

-החשוד, תושב חברון, נעצר על ידי כוחות הביטחון והועבר לחקירת שב"כ
-בכלי תקשורת פלסטיניים דווח על הפרות סדר בפעילות באזור רמאללה
-הנרצחת, אורי אנסבכר בת ה-19, הובאה למנוחות בתקוע
-מתחזק החשד כי הרקע לרצח לאומני

כוחות הביטחון עצרו באזור רמאללה את החשוד ברצח אורי אנסבכר בירושלים - כך הותר הלילה (שבת) לפרסום. החשוד, תושב חברון, נעצר במהלך פעילות מבצעית של היחידה המשטרתית ללוחמה בטרור של משמר הגבול, כוחות שב"כ וכוחות צה"ל. הוא הועבר לחקירת שב"כ. אנסבכר, בת 19, נמצאה שלשום ללא רוח חיים ועם סימני דקירות ואלימות קשה ביער עין יעל הסמוך לגן החיות התנ"כי בירושלים.

אתמול התחזק החשד כי הרקע לרצח לאומני. בכלי תקשורת פלסטיניים דווח מוקדם יותר כי כוחות הביטחון פעלו באל-בירה שבאזור רמאללה. על פי הדיווחים, הפעילות התבצעה באזור בנייני מגורים ובמקום התפתחו הפרות סדר שבמהלכן נפצעו כמה פלסטינים.

במשטרה אמרו כי מרגע מציאת הגופה "פעל צוות חקירה משותף של משטרת ישראל ושירות הביטחון הכללי לאתר כל פיסת מידע, ממצא וראייה שיכולה להוביל לזהותו של החשוד ברצח. החקירה כאמור הובילה הלילה למבצע משותף של המשטרה, לוחמי הימ"מ, שירות הביטחון הכללי וצה"ל במהלכו נעצר החשוד ברמאללה".

לקריאה נוספת:
"אמרת שאת צריכה קצת זמן לבד": היום האחרון של אורי
המשטרה בהודעה חריגה: שמועות חסרות אחריות בעניין הרצח בירושלים
הרצח בירושלים | אורי נעדרה שעות ונמצאה מתה ביער: "נשמה קדושה"

אורי אנסבכר מתקוע, בת 19 שגופתה נמצאה בירושלים. באדיבות המשפחה, אתר רשמי
הצעירה שנרצחה, אורי אנסבכר/אתר רשמי, באדיבות המשפחה

אנסבכר נקברה אתמול בבית העלמין בתקוע בנוכחות 200 איש. במקביל, במשטרה ובשב"כ המשיכו בחקירת מותה, תוך שכוחות גדולים של משטרה בסיוע מסוק ועשרות שוטרים סרקו הבוקר את זירת האירוע. צו איסור פרסום נרחב הוטל על פרטי החקירה.

מכריה של אנסבכר סיפרו כי היא ביקשה בבוקר היעלמותה להתבודד אחרי שסיירה במדבר ולכן הגיע אל אותו היער הסמוך למרכז יעלים בו פעלה במסגרת השירות הלאומי. שלשום, בסביבות השעה 11:00 בבוקר, דווח למשטרה על היעדרותה של אנסבכר, ולאחר מכן החלו חיפושים אחריה. בסביבות השעה 19:00 נמצאה גופתה ונקבע מותה.

פעילות כוחות הביטחון על פי דיווחים פלסטינים, 8 פברואר 2019. אתר רשמי
פעילות כוחות צה"ל באל-בירה, אמש/אתר רשמי

אנסבכר, תושבת תקוע, התנדבה בשירות לאומי והותירה אחריה הורים וארבעה אחים. בשעות הערב המשטרה פרסמה הודעה חריגה בה קראה לציבור להימנע מהפצת שמועות ומידע בנוגע למקרה. "מאז האירוע החלו פרסומים ודיווחים שונים, בפרט ברשתות החברתיות, אודות נסיבות מקרה הרצח לרבות תיאורי זוועה חסרי אחריות", צוין בהודעת המשטרה. "אנו מבהירים כי מדובר בפרסומים חסרי כל שחר, הפוגעים הן בכבוד הקורבן והן בכבוד המשפחה תוך הטעיית הציבור".

תיעוד ידויי אבנים על כוחות ימ"מ באל-בירה, אמש:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully