וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורסם תיעוד ירי בחייל צה"ל: "זה הקצין שנפצע בראשו בגבול עזה"

ברשת "אל-מיאדין" פורסם תיעוד הצליפה בקצין צה"ל שנפצע קל במהלך הפרת סדר בגבול הרצועה. בתגובה לתקרית תקף צה"ל מטרות חמאס. דובר צה"ל: "בשלב זה לא נגיב". דובר הג'יהאד האסלאמי: זכותם של הפלסטינים להיאבק נגד הטרור הישראלי

עריכה: טל רזניק

תיעוד הצליפה שפגעה בקסדתו של קצין צה"ל לפני כשבועיים בגבול הרצועה וגרמה לפציעתו באורח קל פורסמה היום (ראשון) ברשת "אל-מיאדין". התקרית אירעה לפני כשבועיים, במהלך הפרת סדר בדרום הרצועה שכללה יידוי אבנים לעבר כוחות צה"ל. בסביבות השעה 16:20 באותו היום מחבל פתח באש לעבר הלוחמים ופגע בקסדתו של הקצין. מדובר צה"ל נמסר: "בשלב זה לא נגיב".

ב"אל-מיאדין" טענו כי הקצין ירה על תושבים פלסטינים ועל חקלאים לפני שנפגע מירי צלף. דובר הג'יהאד האסלאמי, שארגונו קיבל אחריות על הירי, אמר כי "האויב הישראלי הוא זה שמשתמש בסוגי הטרור הנפשעים ביותר נגד הפלסטינים ולכן הם משתמשים בזכותם להיאבק".

עוד בוואלה! NEWS:
רק שלא יסגרו לו את הברז: הסיבות שבגללן חמאס לא רוצה הסלמה
בדרך למרוץ חימוש גרעיני חדש: טילי המריבה של ארה"ב ורוסיה
יום הסרטן הבינלאומי: ירידה בשיעור התמותה מהמחלה בישראל

תיעוד של רשת אל מייאדין - ירי הצלף שפגע בקסדה של מ״פ צנחנים לפני כשבועיים בגבול רצועת עזה



‏. אתר רשמי
מתוך תיעוד הצליפה/אתר רשמי

בתגובה לתקרית, מטוסי קרב של צה"ל תקפו יעדי טרור במחנה צבאי של חמאס בצפון הרצועה. על רקע החיכוכים בגדר החליט ראש הממשלה בנימין נתניהו לעכב את העברת הכסף הקטארי לרצועת עזה. למחרת דן הקבינט המדיני-ביטחוני בנושא ונתניהו החליט לאשר את העברת 15 מיליון הדולר.

גם אתמול התחדשו ההפגנות בגבול הרצועה, עם עשרת אלפים פלסטינים שיידו אבנים, בקבוקי תבערה ומטענים חשודים לעבר כוחות צה"ל. בכלי התקשורת הפלסטיניים דווח על עשרות פצועים, בהם עיתונאי וחובשת. הבוקר, בפתח ישיבת הממשלה, איים נתניהו כי "אם בעזה לא ישמרו על השקט, נדע לקבל החלטות גם בתקופת בחירות ולא נהסס לפעול".

עוד באותו נושא

קצין נפצע קל ברצועת עזה; נתניהו לא יאפשר את העברת הכסף הקטארי

לכתבה המלאה
הקסדה של קצין צה"ל שנפצע במהלך עימותים בגבול רצ"ע 22 בינאור 2019. אתר רשמי
הקסדה שהצילה את הקצין בתקרית הירי/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully