וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"התפללתי שזו לא הפגישה האחרונה": האלוף נורקין נפרד מרונה רמון

כמי שהייתה שותפה מלאה למסלול החיים של אילן במשימותיו הלאומיות, וכאימא שטיפחה את הערכים גם בילדיה ובפרט בבנה אסף, נורקין מודה בפעם האחרונה לרונה על עשייתה מעוררת ההשראה לסובבים אותה. "רצתה שישראל תמשיך ותהיה מקום שטוב לחיות בו"

צילום: ארכיון וואלה!NEWS, עריכה: שניר דבוש

מפקד חיל האוויר אלוף עמיקם נורקין נפרד הבוקר (רביעי) במכתב מרונה רמון, שהלכה לעולמה בגיל 54 לאחר מאבק במחלה קשה. רמון שכלה את בעלה הטייס והאסטרונאוט הישראלי הראשון אילן רמון באסון מעבורת החלל קולומביה ואת בנה הטייס אסף רמון בתאונת אימונים בחיל האוויר. רגעים לאחר שקיבל את הבשורה, מסר: "משפחת חיל האוויר מבכה את לכתה של רונה רמון, אלמנתו של אל"ם אילן רמון, האסטרונאוט הישראלי הראשון ואימו של טייס הקרב סרן אסף רמון שנפלו במסגרת תרומתם לביטחון מדינת ישראל".

במכתבו כתב כי "רונה רצתה שישראל תמשיך ותהיה מקום שטוב לגדול ולחיות בו. רונה הלכה לעולמה בערב יום שני. כמי שהייתה שותפה מלאה למסלול החיים של אילן, לאורך עשרות שנים בחיל האוויר ובהמשך גם במשימתו הלאומית כאסטרונאוט הראשון שלנו, נחשפה והכירה רונה את הערכים המובילים של כל אלו שעוסקים בתעופה ובחלל".

לקריאה נוספת בנושא
"למנוע עוד הלוויה מהילדים": הבקשה האחרונה של רונה רמון
יו"ר נאס"א ספד לרונה רמון: "נתנה השראה לדור חדש של חוקרים"
"חלומות רבים נשארו ללא הגשמה": כשרונה רמון נפרדה מבעלה ובנה

רונה רמון. צילום: תמי בר שי ל-CHICBOX EVERYDAY PHOTOGRAPHY, אתר רשמי
רגש אמהי נשזר במילותיה. רונה רמון/אתר רשמי, צילום: תמי בר שי ל-CHICBOX EVERYDAY PHOTOGRAPHY

"אסף, יפתח, טל ונועה גם הם גדלו לתוך עולם הערכים הזה", המשיך נורקין. "וכך, את שביטאו אילן ואסף במסלול שירותם - שאיפה למצוינות, דיוק, מקצוענות ומיומנות, לצד נועם הליכות וגישה אנושית, את כל אלו מימשה רונה במסגרת חזון הנצחתם. הטמעת נושא החלל, והעיסוק בתעופה ובטיסה, מעסיקים את כל אלו הבאים בשערי הכיתות והמועדונים שקרן רמון הקימה".

"כל ילדה וילד הנוגעים בעולמות התוכן הללו הופכים את החברה הישראלית כולה לטובה יותר. בהרצאותיה ובשיחותיה עם קהלים בארץ ובעולם הקרינה רונה את העוצמה הטמונה בערכים הללו, ושיקפה את השילוב שבין שקט, קור רוח וחום אנושי עם שאיפה מתמדת לשיפור ויוזמה מתמשכת להצטיינות", הוסיף.

עוד באותו נושא

ילדי הטייסת של רונה רמון: "למדנו לבחור את החלומות שלנו''

לכתבה המלאה
עמיקם נורקין 14.8.17. ראובן קסטרו
אנשי חיל האוויר מאמינים מאוד במורשת רמון. עמיקם נורקין/ראובן קסטרו

"לפני כחודש נפגשנו בביתה", אמר מפקד חיל האוויר. "לראשונה פגשה רונה מפקד חיל אוויר צעיר ממנה. וכך, במהלך השיחה, חשתי את הרגש האמהי שנשזר במילותיה. התפללתי שזו לא תהיה פגישתינו האחרונה".

את מכתבו חתם בכך ש"רונה בעשייתה העניקה השראה לסובבים אותה. רונה עיצבה וחיזקה את מורשתם של אילן ואסף, מורשת שאנו אנשי חיל האוויר מאמינים בה מאוד. משפחת חיל האוויר מחבקת את נועה, יפתח וטל".

אילן ואסף רמון. באדיבות קרן רמון, אתר רשמי
עיצבה וחיזקה את מורשתם. אילן ואסף רמון, טרם המראתו של אילן לחלל ב-2003/אתר רשמי, באדיבות קרן רמון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully