וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פילבר אמר לחוקריו: בנימין נתניהו הורה לי לפעול עבור בזק"

לפי הפרסום של חברת "החדשות", עד המדינה ומנכ"ל משרד התקשורת לשעבר טען בפני חוקריו כי ראש הממשלה הורה לו לפעול כך עם מינויו לתפקיד. פרקליטי נתניהו: "כיוון שאין כלום בתיק מנסים לייצר רושם מוטעה כאילו קיימות ראיות שונות ומשונות שכלל לא הוצגו לנתניהו בחקירות"

עריכה: שניר דבוש

מנכ"ל משרד התקשורת לשעבר ועד המדינה שלמה פילבר סיפר לחוקריו כי ראש הממשלה בנימין נתניהו הורה לו לפעול לטובת קבוצת בזק והעומד בראשה איש העסקים שאול אלוביץ' - כך חשף הערב (שני) העיתונאי אמנון אברמוביץ' בחברת "החדשות". לפי הפרסום פילבר, שמונה על ידי ראש הממשלה, טען בפני חוקריו כי נתניהו אמר לו לפעול כך בשיחה בארבע בעיניים, מיד עם מינויו לתפקיד.

פרקליטי ראש הממשלה נתניהו מסרו בתגובה לפרסום כי "כיוון שאין כלום בתיק מנסים לייצר רושם מוטעה כאילו קיימות ראיות שונות ומשונות שכלל לא הוצגו לנתניהו בחקירות. הכל אוויר חם".

לקריאה נוספת:
סיקור מטיב עבור מיליונים: כך התגלגל הקשר נתניהו-אלוביץ' לפרשת שוחד
נתניהו: ההמלצות הזויות והעיתוי לא מפתיע - זה משחק מכור מראש
סערה במשטרה אחרי נאום נתניהו: "הפחדה ומסר לחוקרים"

שלמה פילבר. אבי אוחיון, לשכת העיתונות הממשלתית
שלמה פילבר/לשכת העיתונות הממשלתית, אבי אוחיון

במרכזו של תיק 4000 עומד חשד לעבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים שבוצעו לכאורה על ידי ראש הממשלה נתניהו ועל ידי אלוביץ'. לטענת המשטרה, החשד המרכזי שעמד בלב החקירה היה שראש הממשלה לקח לכאורה שוחד ופעל תוך ניגוד עניינים, בכך שהתערב ופעל בהחלטות רגולטוריות המטיבות עם שאול אלוביץ' ועם קבוצת בזק. במקביל עלה חשד שנתניהו דרש במישרין ובעקיפין, להתערב בתכני וואלה! NEWS באופן שייטיב עמו.

אתמול המליצה המשטרה להעמיד לדין את נתניהו בגין עבירות שוחד ועבירות נוספות במסגרת הפרשה. המלצות דומות פורסמו גם בנוגע לרעייתו שרה נתניהו, וכן לשאול אלוביץ', מחזיק השליטה לשעבר בקבוצת בזק ובאתר וואלה! NEWS, ולרעייתו איריס. מלבד בני הזוג נתניהו ואלוביץ', המשטרה המליצה להעמיד לדין את מנכ"לית בזק לשעבר סטלה הנדלר, ואנשי עסקים נוספים. נגד בנו של ראש הממשלה יאיר נתניהו, לא התגבשה תשתית ראייתית לביצוע עבירות.

עוד באותו נושא

מנדלבליט על חקירות נתניהו: "חשוב לי לקבל החלטה כמה שיותר מהר"

לכתבה המלאה
תיק 4000. עיבוד תמונה
תיק 4000/עיבוד תמונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully