וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לתאונת פגע וברח: רוכב אופניים כבן 50 נהרג באזור אשקלון

עדי ראייה סיפרו כי הרוכב, יגאל סעדון ממושב ברכיה, נפגע מטרקטורון, אך המשטרה לא איתרה רכב נוסף בזירת התאונה. סעדון הוא רוכב האופניים החשמליים ה-17 שנהרג מתחילת השנה. במשטרה פתחו בחקירת נסיבות התאונה

צילום: מד"א, עריכה: איתי עמרם

רוכב אופניים כבן 50 נהרג היום (שישי) בצהריים בשטח חקלאי ליד היישוב ברכיה שליד אשקלון. ההרוג, יגאל סעדון, אב לשישה המתגורר במושב. במשטרה חושדים כי מדובר בתאונת פגע וברח, לאור זאת שרכב נוסף לא אותר בזירת התאונה. הרוכב אותר בזירת התאונה ולאחר מאמאצי החייאה של צוותי ההצלה נקבע מותו בזירה. משטרת התנועה במרחב לכיש פתחה בחקירת נסיבות התאונה.


עדי ראייה סיפרו לצוותי מד"א שהוזעקו למקום כי טרקטורון פגע ברוכב באופניים. חובש רפואת חירום במד"א, גל צלח, סיפר כי "כשהגענו למקום ראינו גבר כבן 50 שוכב בשטח בסמוך לאופניים חשמליים מרוסקות כשהוא מחוסר הכרה, עם חבלות בפלג גופו העליון ללא דופק וללא נשימה. ביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות שכללו תרופות, הנשמות ועיסויים אבל לצערנו הפציעות שלו היו קשות מאוד ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו".

עוד בוואלה! NEWS:
דיווח: מלך סעודיה דחק את יורש העצר מטיפול בפרשת חאשוקג'י
"איך כולכם הלכתם ביחד?": המשפחה שנהרגה בתאונה הובאה למנוחות
מכה משעממת בכנף: כמה מנדטים הפסיד נתניהו בקריית שמונה?
בעקבות המתיחות הביטחונית: שונו נתיבי טיסה בנתב"ג

ההרוג בתאונה בברכיה יגאל סעדון - 19 אוקטובר 2018. ---, מערכת וואלה! NEWS
ההרוג בתאונה יגאל סעדון/מערכת וואלה! NEWS, ---

סעדון הוא רוכב האופניים החשמליים ה-17 שנהרג מתחילת השנה, על פי נתוני הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים. מתחילת השנה נהרגו 229 בני אדם בתאונות דרכים, ונרשמו 214 תאונות קטלניות (זאת, לעומת 301 הרוגים ב-262 תאונות קטלניות בתקופה המקבילה אשתקד). מתחילת חודש אוקטובר לבדו נהרגו בכבישים 19 בני אדם.

ארז קיטה, מנכ"ל עמותת אור ירוק, הגיב לתאונה ואמר כי "לדאבון ליבנו 17 בני אדם קיפחו את חייהם מתחילת השנה בתאונות אופניים חשמליים, אבל מעבר לכמה פעולות המוסיפות עוד חוקים ותקנות לא נעשה דבר כדי להסדיר באופן מלא את תחום האופניים החשמליים". לדבריו, "במשרד התחבורה והבטיחות בדרכים מתעלמים מבטיחות הרוכבים ועד כה, ארבע שנים לאחר התחייבותם, עדיין אין חובה לחבוש קסדה גם לרוכבים בגירים - ככה לא מצילים חיים וככה לא נלחמים בתאונות הדרכים".

עדכון ראשון: 16:06

עוד באותו נושא

יותר מ-2,000 תאונות בשנה: נתוני האופניים החשמליים נחשפים

לכתבה המלאה
רוכב אופניים חשמליים כבן 50 נהרג ליד מושב ברכיה שליד אשקלון, חשד לתאונת פגע וברח. מד"א
זירת התאונה, היום/מד"א
רוכב אופניים חשמליים כבן 50 נהרג ליד מושב ברכיה שליד אשקלון, חשד לתאונת פגע וברח. דוברות המשטרה,
זירת התאונה, היום/דוברות המשטרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully