וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"איך כולכם הלכתם ביחד?": המשפחה שנהרגה בתאונה הובאה למנוחות

19.10.2018 / 14:21

מאות בני אדם ליוו בדרכם האחרונה את כפיר ושירה אביטן ואת בתם התינוקת גאיה, שנהרגו אתמול בתאונה סמוך לים המלח. קרוביהם סיפרו כי "כפיר היה ילד מוכשר שנתן את כל כולו לצבא", ושירה הייתה "צנועה וענווה"

צילום: שלומי גבאי, עריכה: ניב מעוז

בבית העלמין בקצרין הובאו היום (שישי) למנוחות כפיר, שירה וגאיה אביטן, ההרוגים בתאונה סמוך לים המלח אתמול. השלושה נהרגו בכביש 90 בהתנגשות אוטובוס ברכבם. בנוכחות מאות אנשים ספד אביו של כפיר וביקש "שמור על גאיה ושירה. היית מלך שלנו, שירה מלכה וגאיה הנסיכה. איך הלכתם כולכם ביחד?".

אלוף-משנה דוד שפירא, מפקד החטיבה המרכזית עציון בה שירתו כפיר ושירה בקבע אמר כי השניים הקימו "בית של נתינה ומסירות למען עם ישראל. נאמנות מלאה לצה"ל הייתה טבועה בכם. כפיר, עשית הכול בשלמות. מנהיג שיודע לדרוש. אי אפשר היה לפספס את האהבה שלך לשירה ולגאיה".

דודתה של שירה הספידה ואמרה "אלוהים, למה לקחת אותם? כפיר, מצאת את שירה והבאתם לב ענק כמוכם, גאיה, שלא הספיקה לומר לכם אימא ואבא. חיים שלמים נגדעו ברגע טיפשי. לא נפרדתם בחייכם, ולא נפרדתם במותכם. אני צועקת לאלוהים - תחזיר לנו את הילדים. כפיר יקר, שלחו אותך לשטחים, ולבך היה עם שירה וגאיה. תישארו בליבנו לנצח נצחים, אלוהים הפך אתכם למלאכים השומרים עלינו".

עוד בוואלה! NEWS:
"לא עשו כלום בכביש הארור": דרך הדמים בחצר האחורית של ישראל
תאונה קטלנית ליד ים המלח: תינוקת והוריה נהרגו בהתנגשות בין רכב לאוטובוס
מת מפצעיו בנו של אבי נשר שנפצע קשה בתאונת הפגע וברח בתל אביב

ההרוגים מהתאונה סמוך לים המלח. מערכת וואלה! NEWS
כפיר, שירה וגאיה אביטן, שנהרגו בתאונה בים המלח/מערכת וואלה! NEWS

גיסתה של שירה, מירב שני, אמרה כי היא "לא מצליחה להיפרד. אין מילים שיתארו את האסון. שירה, אחותי הקטנה, תמיד דאגת לכולנו, משפחה הייתה אצלך ערך עליון". המפקדת של שירה, ריקי רויזר, סיפרה כי הייתה "אוהבת אדם, חרוצה, אישה עם לב ענק. טרפת את העבודה, אף פעם לא אמרת שקשה לך וסחפת את כולנו ברוח שלך. על החיילים אמרת שהם הלב שלך והילדים שלך".

דודתו של כפיר סיפרה עליו אתמול כי "הוא היה ילד מוכשר שהתגייס לצבא, נתן את כל כולו והחליט שהוא רוצה להישאר בקבע. אלוהים רוצה רק את הטובים לצדו, ואנחנו נשארים רק עם הרע על האדמה. אני לא יודעת מה נהג אוטובוס חשב לעצמו", הוסיפה הדודה, "אבל הוא מחק משפחה שלמה מעל פני האדמה. זו הייתה משפחה מלח הארץ, ואנחנו לא יודעים איך להכיל את זה".

עוד באותו נושא

המשפחה נמחקה: כפיר, שירה וגאיה התינוקת נהרגו בתאונה בים המלח

לכתבה המלאה
הלוויית הזוג כפיר ושירה אביטן ובתם התינוקת גאיה, שנהרגו בתאונה ליד ים המלח.. אלי אשכנזי, מערכת וואלה!
הלווית בני המשפחה/מערכת וואלה!, אלי אשכנזי

שלושת בני משפחת אביטן התגוררו בקצרין, ונהרגו בתאונה סמוך לצומת נאות הכיכר. כפיר היה כבן 30 במותו, שירה בת 28 ובתם התינוקת גאיה בת חצי שנה. "זו משפחה שכל ותיקי העיר מכירים", סיפר תושב קצרין. "אני מכיר את כל משפחתה של שירה. הם רק התחילו את חייהם כמשפחה צעירה. הלב נקרע".

חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום סייעו לכוחות הכיבוי וההצלה לחלץ את השלושה מבין הריסות הרכב. הצוותים פתחו בפעולות החייאה לשלושה, אולם לבסוף נאלצו לקבוע את מותם בזירת האירוע.

ראש מועצת קצרין דימי אפרציב אמר כי "אסון ותדהמה פקדו את קצרין. תאונה מחרידה שבה נספו שלושה אנשים. מהרגעים הראשונים המועצה על כל זרועותיה מלווה את המשפחה הוותיקה והמכובדת". אפרציב סיפר כי בני המשפחה היו בדרך לבקר משפחה באילת, כשאירה התאונה הקטלנית.

הלוויה של כפיר אביטן בבית הקברות בקצרין - תאונה ים המלח - 19/10/2018. אלי אשכנזי, מערכת וואלה! NEWS
ההלוויה בקצרין/מערכת וואלה! NEWS, אלי אשכנזי

תושבת קצרין יפית אוחיון משען סיפרה כי היא "מכירה את שירה הרבה שנים. אתמול ראיתי אותה עם בתה, ואיחלתי לה שתגדלה את גאיה בשמחה. היא וכפיר גרו אצל אמה, ולפני שבוע עברו לגור בבית חדש. שירה צנועה וענווה. נסעו לאחותה באילת. היום יש ביישוב שתי שמחות, לא אוכל ללכת לשמוח בגלל הטרגדיה הזו", סיפרה אתמול אוחיון משען.

(עדכון ראשון 08:50)

הלוויה של משפחת אביטן בבית הקברות בקצרין - תאונה ים המלח - 19/10/2018. אלי אשכנזי, מערכת וואלה! NEWS
הקברים בבית העלמין בקצרין/מערכת וואלה! NEWS, אלי אשכנזי
הלוויית הזוג כפיר ושירה אביטן ובתם התינוקת גאיה, שנהרגו בתאונה ליד ים המלח.. אלי אשכנזי, מערכת וואלה!
הלוויית הזוג כפיר ושירה אביטן ובתם התינוקת גאיה, שנהרגו בתאונה ליד ים המלח./מערכת וואלה!, אלי אשכנזי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully