וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשפחה נמחקה: כפיר, שירה וגאיה התינוקת נהרגו בתאונה בים המלח

19.10.2018 / 0:36

ההורים ובתם התינוקת שנהרגו בתאונה סמוך לנאות כיכר בכביש 90 הם תושבי קצרין. הם נהרגו בהתנגשות בין אוטובוס לרכבם, ומותם נקבע בזירת האירוע. "הם רק התחילו את חייהם כמשפחה", סיפר תושב המועצה ברמת הגולן. 14 מנוסעי האוטובוס נפצעו קל

צילום: דן בונבידה ושי מכלוף, עריכה: שניר דבוש

ההורים ובתם התינוקת שנהרגו בתאונה אתמול (חמישי) בכביש 90 סמוך לים המלח הם כפיר, שירה וגאיה אביטן, תושבי קצרין. השלושה נהרגו בהתנגשות בין אוטובוס לכלי רכב פרטי, סמוך לצומת נאות הכיכר. כפיר כבן 30, שירה בת 28, ובתם התינוקת גאיה בת חצי שנה. "זו משפחה כל ותיקי העיר מכירים", סיפר תושב קצרין. "אני מכירה את כל משפחתה של שירה. הם רק התחילו את חייהם כמשפחה צעירה. הלב נקרע".

חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום סייעו לכוחות הכיבוי וההצלה לחלץ את השלושה מבין הריסות הרכב. הצוותים פתחו בפעולות החייאה לשלושה, אולם לבסוף הם נאלצו לקבוע את מותם בזירת האירוע.

"הוא היה מתקן את המחשבים של כל המשפחה", סיפרה ליזי זאב, דודתו של כפיר. "ילד מוכשר שהתגייס לצבא, נתן את כל כולו והחליט שהוא רוצה להישאר בקבע. אלוהים רוצה רק את הטובים לצדו ואנחנו נשארים רק עם הרע על האדמה. אני לא יודעת מה נהג האוטובוס חשב לעצמו, אבל הוא מחק משפחה שלמה מעל פני האדמה. זו הייתה משפחה מלח הארץ, ואנחנו לא יודעים איך להכיל את זה".

עוד בוואלה! NEWS:
תאונה קטלנית ליד ים המלח: תינוקת והוריה נהרגו בהתנגשות בין רכב לאוטובוס
מת מפצעיו בנו של אבי נשר שנפצע קשה בתאונת הפגע וברח בתל אביב
"נמאס לראות ילדים מתים בכבישים": מכת תאונות האופניים החשמליים

ההרוגים מהתאונה סמוך לים המלח. מערכת וואלה! NEWS
משפחת אביטן, שנהרגה בתאונה בים המלח/מערכת וואלה! NEWS
תאונה בצומת נאות הככר על כביש 90 - משפחת אביטן. דן בונבידה, מערכת וואלה! NEWS
זירת התאונה/מערכת וואלה! NEWS, דן בונבידה

ראש מועצת קצרין דימי אפרציב אמר כי "אסון ותדהמה פקדה את קצרין. תאונה מחרידה שבה נספו שלושה אנשים. מהרגעים הראשונים המועצה על כל זרועותיה מלווה את המשפחה, הוותיקה והמכובדת". אפרציב סיפר כי בני המשפחה היו בדרך לבקר משפחה באילת, כשאירעה התאונה הקטלנית.

תושבת קצרין יפית אוחיון משען סיפרה כי היא "מכירה את שירה הרבה שנים. אתמול ראיתי אותה עם בתה, ואיחלתי לה שתגדל את גאיה בשמחה. היא וכפיר גרו אצל אמה, ולפני שבוע עברו לגור בבית חדש. שירה צנועה וענווה. נסעו לאחותה באילת. יש היום בישוב שתי שמחות, לא אוכל ללכת לשמוח בגלל הטרגדיה הזאת".

"כשהגענו למקום המראה היה מזעזע", סיפר מאור לאב חובש מד"א. "ראינו אוטובוס עומד בצד הדרך כשהנוסעים עומדים לצדו. בסמוך, בתעלה בצד הדרך ראינו רכב פרטי הפוך, מרוסק ומעוך לחלוטין. מחוץ לרכב הייתה תינוקת במצב אנוש, שני חובשי מד"א שחלפו במקום והוזנקו ע"י אפליקציית מד"א החלו לבצע בה פעולות החייאה. מחוץ לרכב שכבה צעירה בשנות ה-20, ובתוך הרכב בכיסא הנהג נלכד גבר בשנות ה-30 כשהוא עם פגיעה רב מערכתית".

פינוי פצועים מתאונה ליד ים המלח לביה"ח סורוקה, ב"ש. שי מכלוף
הפינוי לבית החולים/שי מכלוף

"הגבר והאישה היו ללא דופק וללא נשימה ולאחר בדיקות רפואיות נאלצנו לקבוע את מותם", שחזר הפרמדיק. "התינוקת הועברה לניידת טיפול נמרץ ולאחר מאמצי החייאה נאלצנו לקבוע את מותה".

פרמדיק מד"א איתי אוריון הוסיף: "התינוקת הייתה מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם פגיעה רב מערכתית. בסיוע רופא שנקלע למקום ביצענו פעולות החייאה ממושכות אך מצבה היה קריטי ולאחר דקות ארוכות נאלצנו לקבוע את מותה במקום. מדובר בתאונה קשה מאוד. נוסעי האוטובוס כל העת היו במקום והייתה המולה".

14 מנוסעי האוטובוס נפצעו קל והם טופלו על ידי אנשי מד"א. "כשהגענו למקום התאונה ראינו כ-50 נוסעים מחוץ לאוטובוס, כולם היו בהכרה מלאה והתהלכו", סיפרה שרה ישראלי, חובשת בכירה במד"א. "ביצעתי סריקה באוטובוס והתחלנו למיין את הנוסעים שהתלוננו. 13 מהנוסעים סבלו מחבלות קלות וסימני חרדה. הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני וסייענו להם".

מפה: תאונה בצומת נאות הככר על כביש 90 - משפחת אביטן. עיבוד תמונה
מפה: תאונה בצומת נאות הככר על כביש 90 - משפחת אביטן/עיבוד תמונה

"את הנהג, גבר כבן 50, העברנו למסוק מד"א שנחת ואת שאר הנוסעים, שבעה במספר, העלנו לאמבולנסים ופינינו אותם לבית החולים סורוקה, כולם במצב קל", שחזרה החובשת.

(עדכון ראשון 16:10)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully