וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נמאס לראות ילדים מתים בכבישים": מכת תאונות האופניים החשמליים

29.9.2018 / 0:49

אחרי מותו של ארי נשר, אביו של נער נוסף שנהרג כשרכב על אופניים חשמליים ברמת גן לא מוכן לחכות לעוד ראיון עם משפחה שנהרסה: "איך בכל יום שנהרג ילד או נפגע קשה רוכב אופניים חשמליים לא הופכים פה את המדינה?". מתחילת השנה נהרגו 16 רוכבי אופניים חשמליים

עריכת וידאו:נועה לוי

ההודעה המצערת בדבר מותו של הנער ארי נשר, שנפגע במהלך חג הסוכות בתאונת פגע וברח בשעה שרכב על אופניים חשמליים בשדרות רוקח בתל-אביב, החזירה את שלומי מלכה ליום הקשה בחייו - היום בו קיבל את בשורת האיוב על מות בנו אוריאל, שנפגע בעת שרכב על אופניים חשמליים עם אחותו ברחובות העיר רמת גן. "מישהו חייב להרים את הגופה הזאת של הנער הבא שרכב עם אופניים חשמליים ונהרג על הכביש", אמר אתמול (שישי) לוואלה!NEWS מלכה, אביו של אוריאל בן ה-15 שמת מפצעיו לאחר שנפגע באורך קשה מאוד מפגיעת מערבל בטון שלא הבחין בו ובאחותו שרכבו יחדיו על האופניים החשמליים של אוריאל ברחוב משמר הירדן ברמת-גן.

"כשזעקו על מחירי המילקי, המונים יצאו לרחובות, אבל איך שבכל יום נהרג ילד או נפגע באורח קשה רוכב אופניים חשמליים לא הופכים פה את המדינה? בשנייה משפחות נהרסות, חודשים עוברים אחרי המוות המיותר הזה והם לא מצליחים להתאושש מהאבל והאובדן הזה. אני אחד מהם. אתה מנסה להתאושש מהאבל והאובדן האישי שלך, וכל יום אתה פותח את העיתון ורואה עוד תמונה זוועתית של ילד שרכב על אופניו החשמליים ונהרג, ראיון עם עוד משפחה שנהרסה", אומר מלכה.

(עדכון ראשון: 19:25)

עוד בוואלה! NEWS:
לא רק ישראל: המסר התוקפני ביותר של אבו מאזן נועד לאוזני חמאס
שותים והורגים: יותר מאלף נהגים שיכורים נתפסו במרכז מתחילת 2018
המשנה ליועמ"ש: שב"כ לא חרג מסמכותו בתחקור פעילי שמאל

אוריאל מלכה ז"ל. באדיבות המשפחה, מערכת וואלה! NEWS
"הורידו לי את הילד לכביש והיום אין לי ילד". הנער אוריאל מלכה/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות המשפחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully