וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שותים והורגים: יותר מאלף נהגים שיכורים נתפסו במרכז מתחילת 2018

28.9.2018 / 11:10

ברקע התאונות שגבו את חיי אילון שלו-אמסלם וארי נשר, שאירעו בתל אביב על פי החשד כשהנהג הפוגע היה תחת השפעת אלכוהול, אומרים במשטרה כי בכל סוף שבוע נעצרים כ-40 נהגים שתויים.במשטרה פונים להורים: "הנערים צריכים לדעת את החוקים. זה מתחיל בבית"

עריכת וידאו:נועה לוי

ברקע התאונות הקטלניות שגבו לאחרונה את חיי הנערים ארי נשר ואילון שלו-אמסלם, אשר נגרמו על פי החשד בתל אביב כשהנהגים היו תחת השפעת אלכוהול, אומרים במשטרה כי יותר מאלף נהגים נתפסו מאז תחילת השנה על ידי שוטרי מחוז תל אביב, כשבדמם כמות אלכוהול גבוהה מהמותר בחוק. לדברי גורם בכיר במשטרת מחוז תל אביב, בכל סוף שבוע מציבה המשטרה "מחסומי שכרות" בכל תחומי המחוז, ותופסת כארבעים נהגים שיכורים.

"מתחילת השנה ועד כה נתפסו למעלה מאלף נהגים שנוהגים תחת השפעת אלכוהול. נהג כזה שנתפס - רכבו מושבת במקום על ידי קצין משטרה למשך 30 ימים, והנהג מחויב לשלם אלפי שקלים עבור אחסנת כלי הרכב בחניון ההשבתה. הנהג מוזמן לשימוע תוך 72 שעות, ובמקביל מוגש כתב אישום בהליך מהיר", אמר הקצין. עם זאת, במשטרה רומזים כי בתי הדין לתעבורה נוהגים לא אחת ברחמנות כלפי נהגים שיכורים ומקלים, אם בשחרור כלי הרכב מהשבתה לפני תום המועד ואם בענישה מקלה.

עוד בוואלה! NEWS:
ארה"ב: סבא"א חייבת לחקור את טענות נתניהו על המחסן הסודי האיראני
דיווח בבריטניה: מרגל רוסי שלישי זוהה בפרשת הרעלת הסוכן לשעבר
לא עוד גימיק: "הסקופ" של נתניהו בבמה האהובה עליו בעולם

זירת התאונה בה נהרג אילון שלו אמסלם בתל אביב. ראובן קסטרו
זירת התאונה בה נהרג הנער אילון שלו-אמסלם/ראובן קסטרו

במשטרה גם הפנו אצבע מאשימה כלפי הורים לילדים הרוכבים על אופניים חשמליים, שאינם מקפידים על נהלי הבטיחות. "זה מתחיל בבית. ההורים חייבים לקחת אחריות ולא לצייד ילדים מתחת לגיל 16 בכלי הזה. יש לעמוד על כך שהנערים ידעו את חוקי התעבורה, שירכיבו קסדות וימנעו מלהרכיב רוכב נוסף על האופניים", אמר גורם במשטרה. "גם בעניין הזה אנחנו מבצעים אכיפה, אבל חשוב להבין: אנחנו לא יחידים כאן. צריך להפנות את הסוגיה גם לעיריות, שהן אחראיות לסלילת שבילי אופניים וגם הן אמורות לבצע אכיפה".

ביום שלישי נקבע כאמור בבית החולים איכילוב שבתל אביב מותו של ארי נשר בן ה-17 שנפצע באורח קשה בתאונת הפגע וברח בשדרות רוקח בעיר. חברו של הנער שנפצע באורח קל, שוחרר לביתו. השניים רכבו בליל ראשון האחרון על אופניים חשמליים בזמן שרכב, שבו נהג כדורגלן קבוצת מ.ס אשדוד יצחק אספה ויצא מחניון רידינג הסמוך, פגע בהם ונמלט מהמקום. במשטרה טענו כי בבדיקת ינשוף נמדדה בדמו של הנהג הפוגע כמות אלכוהול הגבוהה פי חמישה מהמותר. לפני כחודשיים נהרג גם הנער אילון-שלו אמסלם מפגיעת מוכנית, כאשר גם במקרה זה - על פי כתב האישום שהוגש נגד הנהג הפוגע אלי בר-זכאי - התאונה אירעה כאשר הנהג היה תחת השפעת אלכוהול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully